Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?

2013/10/27 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?

Nehéz lenne azt mondani, hogy az AdWords nem fejlődik. Ami nemrég még egyértelmű volt, manapság már lehet, hogy még az AdWords profik számára is újnak és zavarosnak hat. Akinek...
10 hatékony tipp melyek segítségével sikeres lehet weboldalad

2013/10/24 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

10 hatékony tipp melyek segítségével sikeres lehet weboldalad

Róma sem egy nap alatt épült. Egy sikeres weboldalt sem elég egy nap alatt létrehozni. 15 éve dolgozom az online marketing területén, sok száz ügyféllel, több ezer weboldallal...
A börtönben - VIM reklám

2013/10/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A börtönben - VIM reklám

Szabadulj ki a takarítás börtönéből! Szeretjük a meglepő reklámokat, bár ez már nem mai darab, mindenképpen megérdemli, hogy bemutassuk, hiszen az ötlet valóban nagyon mókás! :) Egy kis ATL marketing a sok BTL kommunikáció után!
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

2013/10/23 - Kalmár András - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

A Hotel Beremend Rose cégvezetőjével 2013 áprilisában találkoztunk először. Google Adwords kampányban gondolkodott, erről kérte ki véleményünket. Szeretjük és...

2013/10/16 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

14 Google termék, amikről nem is tudtál

A Google nem csak egy kereső, sőt már nem csak egy webmail, egy közösségi oldal, egy naptár, hanem rengeteg minden más, amit még nem is ismersz. Ha az előbb felsoroltakat használod, szereted, akkor...
5 jó ok, amiért érdemes Google Plus-t beépítened az online marketing stratégiádba

2013/10/14 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

5 jó ok, amiért érdemes Google Plus-t beépítened az online marketing stratégiádba

  Mire jó a Google Plus? Hogyan használhatod eredményesen az online marketingben? Mit kell tenned ahhoz, hogy a Google + valóban segítse a keresőoptimizálást és marketinged...
Holland-Magyar 8-1. Ez vicc! De ekkora?! Hatalmas videó, ezen te is szétröhögöd magad!

2013/10/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Holland-Magyar 8-1. Ez vicc! De ekkora?! Hatalmas videó, ezen te is szétröhögöd magad!

A Holland Magyar több mint siralmas, nevetséges. Nézd meg mennyire, ha ezen nem neveted szét magad, akkor semmin. Egy kicsit vidítson fel legalább ezután a siralmas magyar teljesítmény után ez a nagyon vicces videó! 
Az autó egy drága dolog, mindenki félti. Ha az autóról van szó, ha az autóban ülsz, minden kis apróságért ideges leszel. Erre épít a Ford az ajtóból előugró fényezésvédő gumijának reklámjában.  Mi köze ennek az online marketinghez? Nézd majd meg, ilyen gy

2013/10/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ötletes marketing videó a Fordtól

Az autó egy drága dolog, mindenki félti. Ha az autóról van szó, ha az autóban ülsz, minden kis apróságért ideges leszel. Erre épít a Ford az ajtóból...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
164 960
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Email szponzorálás

Mi is az email szponzorálás?   Az Email szponzorálás az, amikor egy hirdető fél...

Biztonságos rendelési űrlap

Egy webhely titkosított oldala, amely lehetővé teszi felhasználók számára az online fizetést...

Leküldéses értesítés

Azok a mobilkészülékeken felugró üzenetek, amelyeket egy alkalmazásból vagy egy...

Vásárlói személyiség (Buyer Persona)

Mi az a vásárlói személyiség (Buyer Persona)? Vásárlói személyiség (Buyer...

Lead generálás

Minden olyan tevékenység egy marketing szakember vagy egy cég...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.