Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Egy nagyon jól célozható marketing, avagy hogyan reklámozzunk sikeresen a LinkedIn-en?

2013/03/26 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Egy nagyon jól célozható marketing, avagy hogyan reklámozzunk sikeresen a LinkedIn-en?

  Előzőleg már írtunk a LinkedIn, szakmai közösségi oldalról, és annak alapvető lehetőségeiről. A LinkedIn azonban a Facebook-hoz hasonlóan már reklámozásra is...
A csapból is az ömlik, hogy a Facebookon reklámozni jó. A Facebbokos jelenlétnek vannak kreatív ingyenes alapjai és vannak tudást igénylő fizetős hirdetései is. iért is jó ott lenni ezen a legnagyobb közösségi médián? Nem csak azért, mert mindenki más is

2013/03/23 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Egy kiváló marketing eszköz a Facebook és annak fizetett hirdetései

  A csapból is az folyik, hogy a Facebookon reklámozni jó. A Facebookos jelenlétnek vannak kreatív ingyenes alapjai és vannak tudást igénylő fizetős hirdetései is. Miért is...
lőző cikkeinkben leírtuk, mi is az a Google AdWords, és hogyan viszonyul a keresőoptimalizáláshoz. Most azoknak szólunk, akik úgy döntöttek, kipróbálják ezt az eszközt addig, amíg SEO eredményeik be nem érnek. Ismét felhívjuk a figyelmet arra, hogy az AdW

2013/03/22 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Hogyan növeljük Google AdWords hirdetéseink átkattintási arányát

  Előző cikkeinkben (itt és itt)  leírtuk, mi is az a Google AdWords, és hogyan viszonyul a keresőoptimalizáláshoz. Most azoknak szólunk, akik úgy döntöttek, kipróbálják ezt az eszközt addig, amíg SEO eredményeik be nem...
Hogyan hozzuk ki a legtöbbet Google Adwords kampányunkból, avagy a keresőmarketing alapjai.

2013/03/21 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Hogyan hozzuk ki a legtöbbet Google AdWords kampányunkból?

  Ha üzletünk vagy holnapunk, és vele vállalkozásunk népszerűségét szeretnénk növelni, azt a keresőoptimalizálás mellett azt oldalunk reklámozásával is...
Alapvető tippek bloggereknek a sikerért

2013/03/16 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Alapvető tippek bloggereknek a sikerért

  Mindig megdöbbenek, hogy annak ellenére, hogy természetesen mindenki jót akar írni a weben, rémisztő, hogy mennyire silány tartalmakkal van mégis tele az Internet. Az igyekezet...
Hogyan használd Instagram-ot mint közösségi média marketing eszközT? Gyakorlati példák segítségével most megmutatjuk!

2013/03/05 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Hogyan használd Instagram-ot, mint közösségi média marketing eszközt? Gyakorlati példák segítségével most megmutatjuk!

  2010-es indulása óta a fotó megosztó oldal még mindig nem veszített népszerűségéből. Eleinte csak ismerősök mutogatták egymásnak képeiket, de a cégek...
Mérd meg, mennyire hasznos számodra a Facebook! Aki ebben segít az a Google Analytics URL Builder!

2013/03/03 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Mérd meg, mennyire hasznos számodra a Facebook! Aki ebben segít, az a Google!

  A mérhetőség, eredményeink értékelése nagyon fontos dolog, hiszen ez ad alapot a fejlődésnek, illetve ezzel tudjuk bizonyítani munkánk hasznát. Ha csak a...
A LinkedIn, a szakmai közösségi oldal, mely valóban az üzletre született

2013/02/22 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

A LinkedIn, a szakmai közösségi oldal, mely valóban az üzletre született

  A LinkedIn nevű közösségi oldal 2003 óta működik, régebben indult a Facebooknál. Aki nem hallott még róla, ne csodálkozzon, hiszen ez nem csak egy a sok közösségi...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Fehérlista

Mi is az a fehérlista? A fehérlista elemei azok az IP címek, amelyek jogosultak arra, hogy...

Backlink

Más oldalakról induló hivatkozások amelyek szájtunk valamely meghatározott oldalához...

Linkérték

Egy SEO-ban használt kifejezés, ami az egyik oldalról linkek által...

Beszerzés

Beszerzés, Cselekvés alapú árazás (CPA)   Egy olyan reklám-árszabási forma, amely...

Elfogadható spamjelentés-arány

Mit is jelent az elfogadható spamjelentés-arány? Az elfogadható spamjelentés-arány az az...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.