Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

A LinkedIn, a szakmai közösségi oldal, mely valóban az üzletre született

2013/02/22 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

A LinkedIn, a szakmai közösségi oldal, mely valóban az üzletre született

  A LinkedIn nevű közösségi oldal 2003 óta működik, régebben indult a Facebooknál. Aki nem hallott még róla, ne csodálkozzon, hiszen ez nem csak egy a sok közösségi...
Mi is az a Foursqare és hogyan tudod használni marketing eszközként, milyen hirdetési lehetőségek vannak a 4sqeren, és megéri-e használni ezt a közösségi média marketing eszközt?

2013/02/21 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

A Foursquare mint közösségi média- és mobilmarketing eszköz

  Talán már sokan találkoztak a Foursquare nevű alkalmazással, akár használja is valaki azt, vagy csak ismerősei „Check-in”-jét szokta látni a közösségi oldalakon....
Az Internet világa veszélyes! Védekezz! Alapvető biztonsági beállítások és tanácsok internetezőknek, Facebook felhasználóknak!

2013/02/09 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Az Internet világa veszélyes! Védekezz! Alapvető biztonsági beállítások és tanácsok internetezőknek, Facebook felhasználóknak!

  Nem is képzeled, milyen apróságokon múlik, és mennyi veszélyt háríthat el egy kis beállítás a számítógépeden, a Facebook fiókodban!...
Értem én, hogy fontos az EdgeRank, na de hogyan tudom meg, mennyi is az annyi? Megmondjuk!

2013/02/06 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Értem én, hogy fontos az EdgeRank, na de hogyan tudom meg, mennyi is az annyi? Megmondjuk!

  Tegnapi cikkünkben leírtuk, milyen tényezők határozzák meg az EdgeRank számértékét, előző napi cikkünkben pedig azt, miért is fontos az EdgeRank (röviden és...
Szeretnéd eljuttatni posztodat minél több emberhez, de nem tudod, miért nem működik a Facebbokon a megosztás úgy, mint régen? Kezdjük az alapoktól!

2013/02/05 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Szeretnéd eljuttatni posztodat minél több emberhez, de nem tudod, miért nem működik a Facebbokon a megosztás úgy, mint régen? Kezdjük az alapoktól!

Tegnapi cikkünkben írtunk a Facebook változásairól, arról, hogy mi az az EdgeRank, miért nem biztos, hogy minden követőd látni fogja amit kiposztolsz. Ma bővebben kifejtjük az EdgeRank-et...
Közösségi média marketing gyakornoki állás lehetőség

2013/01/31 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Közösségi média marketing gyakornoki állás lehetőség

  Minden évben egy tucat gyakornokot vállalok magamra, szeretek velük bíbelődni. De csak akkor, ha valóban érdekli őket a kutatás és szeretnék elméleti ismereteiket gyakorlati, az...
A való életben jó híreden elég könnyen eshet folt, elég egyetlen hiba, rossz magtartás vagy bármilyen egyéb negatív cselekedet, megnyilvánulás. Behatárolható az a földrajzi terület ahol ismernek, tehát a legegyszerűbb fogni a sátorfát, odébb állni és egy

2013/01/24 - Nánási Beatarix és Máté Balázs online marketing tanácsadó

5 dolog amivel tönkreteheted online hírnevedet

  A való életben jó híreden elég könnyen eshet folt, elég egyetlen hiba, rossz magtartás vagy bármilyen egyéb negatív cselekedet, megnyilvánulás....
Street View Trekker.

2013/01/17 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Street View Trekker - új eszközzel a még tökéletesebb élményekért a Google Maps-en

  Miközben az Apple térképe nevetségessé vált és csődöt mondott, a Google hihetetlen újdonságokkal fejleszti saját, jól működő térképét. Ez a...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
157 415
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

tartalommarketing

Mit jelent a tartalommarketing? Tartalommarketingnek hívják azt a marketing...

AIDA

Az AIDA jelentése Az AIDA egy mozaikszó, amely az Attention (figyelem), Interest...

Google pofon

Az AdWords hirdetők a Google AdWords szabályzatának 2006-os frissítését illették ezzel a...

Beágyazott egyezés

A beágyazott egyezés egy kevésbé ismert, összetettebb...

Spamcsapda

Mi is az a spamcsapda?   A spamcsapda egy olyan email cím, ami valaha...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.