Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Milyen a jó honlapkészítő cég? Melyiket válasszam?

2019/03/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezeket a kérdéseket tedd fel kiszemelt honlapkészítő cégednek!

Milyen a jó honlapkészítő cég? A laikusnak nehéz a választás. Én 20 éve küzdök velük, több száz honlap elkészítésénél voltam jelen,...
Szállodamarketing 2019 - Szobafoglalás közvetlenül a weboldaladon keresztül

2019/03/19 - Czifra Zsófia, marketing tanácsadó

Így veheted rá a vendégeket, hogy közvetlenül szállodád webhelyén foglaljanak

Folyamatosan tapasztaljuk munkánk során, hogy számos szálloda támaszkodik még mindig az online utazási ügynökségekre (OTA-kra), mint pl. Booking.com, Szallas.hu stb,...
Saját marketinges vagy külsős tanácsadó? Melyik a jobb választás?

2019/03/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Saját marketinges vagy külsős tanácsadó? Melyik a jobb választás?

Sok oldalról lehet megközelíteni ezt a kérdést, igyekszünk pro és kontra érveket felhozni, hogy dönteni tudj, mi kell neked, marketing tanácsadó, vagy saját marketinges!
9 egészségügyi marketing trend, amiről tudnod kell 2019-ben

2019/03/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 egészségügyi marketing trend, amiről tudnod kell 2019-ben

Melyek azok az egészségügyi online marketing trendek, melyek 2019-ben eldöntik, sikeres leszel-e egészségügyi intézményeddel, vagy kudarcra vagy ítélve? Mutatom!
Szeretnéd tudni, vajon ügynökséged, munkatársaid jól vezetik-e Facebook, Instagram és egyéb közösségi média oldalaidat?

2019/03/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Vajon jó az, amit csinálnak cégednél közösségi média marketing címen?

Szeretnéd tudni, vajon ügynökséged, munkatársaid jól vezetik-e Facebook? Instagram és egyéb közösségi média oldalaidat? Mutatom, milyen számokat kell nézned, hogy...
Biztosan szükségem van SEO tanácsadóra?

2019/03/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Biztosan szükségem van SEO tanácsadóra?

Minek a SEO a közösségi média és a hirdetések világában? Minek ehhez tanácsadó, meg tudom én magam is csinálni? Mit csinál egy szakember egyáltalán?
28 bevált tipp az Instagram profi használatához

2019/03/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

28 bevált tipp az Instagram profi használatához

Immáron 28 ezren követik Instagram oldalamat (itt nézheted meg), sok tapasztalatra tettem szert az elmúlt években, melyeket most megosztok veletek, hogy ti is sikeresek legyetek Instagram oldalatokkal. 
Amit tudnod kell, ha keresőoptimalizálsz: mit is csinál a RankBrain és mit nem

2019/03/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Amit tudnod kell, ha keresőoptimalizálsz: mit is csinál a RankBrain és mit nem

Amikor keresőoptimalizálást tanítok, gyakran tesznek fel kérdéseket a RankBrainről. Sok a mítosz, a tévhit, pedig a SEO alapja ma ez. Mutatom, mi is a valóság,   
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
108 008
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Fehérlista

Mi is az a fehérlista? A fehérlista elemei azok az IP címek, amelyek jogosultak arra, hogy...

Tesztelés

A tesztelés általános értelemben véve az a folyamat, amelynek célja egy munka vagy termék...

TLD

 A ccTLD -k ország kódok. A TLD megmutatja, egy szájt mely országban lett létrehozva, és...

Jövedelemforrás

A jövedelemforrás minden olyan tevékenység, amely jövedelem...

Webböngésző

Mi is az a webböngésző?   A webböngésző az internet...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.