notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Az irigység nagy úr – igen, ez egyre inkább Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

2019/09/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az irigység nagy úr – igen, ez egyre inkább Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

Bár húsz éve vagyok marketing tanácsadó, ahogy azt a bemutatkozómban is leírtam, az elmúlt időben kezdtem csak el a self PR-ral foglalkozni. Sok marketinges építi saját...
Keresőoptimalizálás a Facebookon: 8 tipp egy üzleti oldal felfuttatására

2019/09/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás a Facebookon: 8 tipp egy üzleti oldal felfuttatására

A keresőoptimalizálást ritkán emlegetik egy mondatban a Facebookkal, hiszen nem egy keresőmotorról beszélünk, hanem a világ legnagyobb közösségi hálózatáról....
Online marketing trendek és stratégiák – előrejelzés 2020 -ra

2019/09/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing trendek és stratégiák – előrejelzés 2020-ra

A közösségi média gyökerestől megváltoztatta az online marketing menetét. Attól a pillanattól kezdve, hogy a közösségi hálózatok is csatlakoztak az online marketingesek...
Elkezdődött: gazdasági világválság 2019. Hogyan készülj fel rá marketingesként?

2019/09/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Elkezdődött: gazdasági világválság 2019. Hogyan készülj fel rá marketingesként?

Kétségtelen, hogy itt van az új gazdasági világválság. 2019 szeptemberében minden jel ezt mutatja. De mit kell tenned marketing kommunikációdban, hogy ez minél kevésbé...
A SEO tanácsadó előrejelzése: Ezek lesznek 2020 legfontosabb SEO trendjei

2019/09/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A SEO tanácsadó előrejelzése: Ezek lesznek 2020 legfontosabb SEO trendjei

Összefoglaltuk egy cikkben mindazt a keresőoptimalizálásról, amit egy marketingesnek 2020-ban tudnia érdemes, ha konverziókat szeretne az organikus Google találatokból.   
Hogyan legyél jó marketing manager? 8 tipp egy profi marketingestől

2019/09/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan legyél jó marketing manager? 8 tipp egy profi marketingestől

1998-óta foglalkozom marketinggel, több, mint 500 projektben vettem már részt. Egyetemen tanítok, könyvet írok, egy 14 fős ügynökséget vezetek. Tapasztalataim alapján, gyakorlati tippekkel...
15 tipp a hatékony B2B marketing kommunikációhoz

2019/09/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 tipp a hatékony B2B marketing kommunikációhoz

Ha B2B marketing kommunikációban dolgozol, akkor van 15 olyan gyakorlatias tippünk, melyek segítségével exponenciálisan megnövelheted leadjeidet.   
Két dologban tudunk segíteni egy ügyvédi irodának: 1. jól fizető ügyfelet 2. Jól dolgozó munkatársakat találni. Mindent leírtunk ebben a cikkben arról, hogyan

2019/09/09 -

Komplett marketing útmutató ügyvédi irodáknak 2020-ra

Két dologban tudunk segíteni egy ügyvédi irodának: 1. jól fizető ügyfelet 2. jól dolgozó munkatársakat találni. Mindent leírtunk ebben a cikkben arról, mit kell tennie egy...
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
377 321
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Információs termék

Egy információs termék valamilyen médián keresztül kommunikált információt jelent. Ezek a...

Keresőoptimalizálás

Ha azért vagy itt, mert tudni szeretnéd, mi az a SEO, avagy a...

Mikroblogolás

A mikroblogolást olyan platformok képviselik, amelyek legfeljebb 140 karakteres mini...

Megjelenítés

Mi az a megjelenítés? A megjelenítésnek (angolul...

TrueView hirdetés

A Google AdWords-ön belül készített videóhirdetés. A TrueView...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.