Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

A LinkedIn 4 legfontosabb videómarketing-trendje 2019-ben, példákkal

2019/02/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A LinkedIn 4 legfontosabb videómarketing-trendje 2019-ben, példákkal

Mit gondolsz, hatékonyan elérheted a szakmai közönséget a LinkedInen videók segítségével? Ha eddig mást gondoltál, most megmutatjuk, mi kell ahhoz, hogy videóid vírus...
5 growth hacking trükk a SEO fellendítéséért (gyakorlati példákkal)

2019/02/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 growth hacking trükk a SEO fellendítéséért

A growth hacking leegyszerűsítve gyors, rövid kísérletek sorozatát jelenti, amelyek célja egy cég növekedésének elősegítése. Ezek a kísérletek...
 Itt van a Google új közösségi oldala a Google Plus helyett, a Google Cégem!

2019/02/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Itt van a Google új közösségi oldala a Google Plus helyett, a Google Cégem!

Közösségi platformmá alakította a „Követés” gomb a Google Cégemet, ezzel egy új taktikával támad a közösségi média fronton a keresőóriás....
Amit a DuckDuckGo-ra való keresőoptimalizálásról tudni érdemes

2019/02/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Amit a DuckDuckGo-ra való keresőoptimalizálásról tudni érdemes

Hogyan kell optimalizálnod a DuckDuckGo keresőre? Milyen technikákat alkalmazz, és érdemes-e egyáltalán ezzel foglalkoznod? Elterjed-e Magyarországon ez a keresőmotor?
Google Analytics leckék 2. - Mik azok a segített konverziók, és hogyan használd őket a Google Analyticsben?

2019/02/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics leckék 2. - Mik azok a segített konverziók, és hogyan használd őket a Google Analyticsben?

Mérd pontosan marketing eszközeid hatékonyságát, és csak azok alapján dönts arról, mire és mennyit költesz! Mutatjuk, hogyan teheted tökéletessé a konverziók...
Így szerezz több követőt az Instagramon 2019-ben!

2019/02/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így szerezz több követőt az Instagramon 2019-ben

Szeretnél több követőt Instagramon? Mutatjuk az alapvető feltételeket, és az elengedhetetlen alap és az összetettebb technikákat is ahhoz, hogy rengeteg követőd legyen!
Így kereshetsz pénzt blogoddal

2019/02/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így kereshetsz pénzt blogoddal

Szeretsz írni? Tudsz is? Nem is gondolnád, milyen könnyen kereshetsz pénzt ezzel a képességgel, akár munka mellett, akár főállásként! Mutatom Neked, mit kell tenned a siker...
Ezekkel a linképítési technikákkal érdemes foglalkozni 2019-ben

2019/02/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezekkel a linképítési technikákkal érdemes foglalkozni 2019-ben

A linképítés, a linkmarketing még mindig sokat segíthet weboldalad keresőoptimalizáltságán. De már nem úgy, mint régen! Hogyan is kell ezt 2019-ben csinálni?...
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
63 214
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Közösségi könyvjelző

A közösségi könyvjelzők olyan online tagsági...

Dedikált IP

Mit is jelent a Dedikált IP?   Az email marketingben a dedikált IP azt az IP címet...

Szűrőbuborék

A „filter bubble” (filter/szűrőbuborék) egy olyan intellektuális...

Felfedező hívás

Mi is az a felfedező hívás? A felfedező hívás az első hívás, amit egy kereskedő...

Bővített szöveges reklám

Bővített szöveges reklám - Expanded Text Ad    Az általános szöveges reklámoknál...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.