Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Az elmúlt majdnem két évtizedben ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Legfrisebb cikkek:

Hogyan legyen több vendég a szállodámban? Mutatjuk a választ!

2019.05.25

11 egyszerű marketing és üzemeltetési  tipp, amivel tökéletesítheted a vendégélményt szállodádban, ezáltal érve el több, direkt foglalást hotelednek 2019-ben.


10 blogtipp éttermeknek a hírnév növeléséhez (Példákkal)

2019.05.24

A blogírás gyakran olyan, mintha az embernek házi feladatot kellene írnia, azonban kétségtelen, hogy a blog elengedhetetlen eszköze a digitális marketing stratégiáknak. Ha egy kis inspirációra van szükséged, akkor nézd meg az alábbi tippeket, amelyek segíthetnek lendületbe hozni éttermed blogját.  


Mit hoz a jövő az online marketingben?

2019.05.23

Az elmúlt két évtized során az internet és a globális kommunikáció hétköznapjaink meghatározó tényezőivé váltak, így nem csoda, hogy a marketing világát is a feje tetejére állították jellegzetesen forradalmi, korszakalkotó trendjeikkel. A szakértők szerint például a digitális reklámok 2020-ra olyannyira elterjednek, hogy az összes létező hirdetés 50%-át kiteszik majd.


A Google algoritmusa teret ad az egyediségnek

2019.05.21

Tavaly nagyon fontossá vált a Google kereső eredmények elérésének érdekében a webhelysebesség. Miért van az, hogy egy gyors weboldal mégsem lesz az első a találati listában?


3 dolog, amit minden marketingesnek tudnia kell az influencer marketingről

2019.05.20

Az influencer marketing nagyon hatékony marketing és PR eszköz, de rosszul is elsülhet, ha nem vagy elég körültekintő. Mutatjuk, hogyan csináld sikeresen!


Fizetett prémium funkciókat kaphat a Google Cégem

2019.05.19

Néhány hete a Google egy különös kérdőívet kezdett el kiküldözgetni, hogy megpróbálja felmérni, hogyan viszonyulnának az emberek néhány új, fizetős Google Cégem funkcióhoz. Az első felhasználó, aki felhívta erre a figyelmet a Twitteren Sean Bucher volt.  


10 LinkedIn marketing tipp, amikkel jelentős versenyelőnyt szerezhetsz

2019.05.17

A LinkedIn a szakemberek első számú üzleti közösségi platformja, amely lehetőséget biztosít a vállalkozók, cégek, és munkaadók számára, hogy kapcsolatba lépjenek egymással és népszerűsíthessék saját vagy céges márkáikat. Aki B2B-vel foglalkozik, annak mindenképpen itt a helye, de persze, mint minden ilyen jellegű hálózatnak, a LinkedInnek is megvannak a saját technikái, amikkel komoly sikereket, versenyelőnyt lehet elérni. Ezekből gyűjtöttünk össze most egy csokorral 2019-re!  


Keresőoptimalizálási tippek luxusmárkáknak

2019.05.16

Habár a luxusmárkák egy szűkebb fogyasztói csoportot céloznak meg, erre a szektorra is óriási verseny jellemző. Különösen kihangsúlyozott ez a verseny az interneten, ahol a luxusmárkák nem csak saját súlycsoportjukkal kell, hogy szembeszálljanak, hanem a többi árkategória képviselőjével is. Nincs mese – a prémium márkáknak is aktívan kell tenniük azért, hogy láthatóbbá váljanak az interneten. Ehhez első sorban erős on-page (vagyis weboldalon végzett) keresőoptimalizálásra, azaz SEO-ra lesz szükség, amivel nem csak fellelhetőbbé válhat egy márka az online keresők számára, de több lehetséges ügyfelet is bevonzhat webhelyére.


10 alapvető Facebook marketing tipp 2019-re

2019.05.05

Gyakorlati tippek példákkal a Facebook céges felhasználóknak kezdőknek és haladóknak az oldalak helyes és eredményes vezetéséről.   


Így optimalizáld minőségi mutatódat a sikeres Google Ads kampányokért

2019.05.01

Talán hallottál már a minőségi mutató fogalmáról a Google Ads (korábban AdWords) kapcsán. Leegyszerűsítve, a minőségi mutató egy 1-10 közötti érték, ami a Google definíciója szerint egy „hirdetésaukciókon elért általános teljesítményről szóló összesített becslés”. A minőségi mutatóban a nagyobb érték jobb minőségre utal, és nagyobb árengedményt is jelent, míg az alacsonyabb érték rosszabb általános teljesítményre utal, és nagyobb CPC-t eredményez.   Eddig megvan? Nos, egyértelmű, hogy minden Google Ads hirdető célja a lehető legjobb minőségi mutatót elérni, hiszen ez – mint említettük – komoly előnyökkel jár. Azonban a mutató optimalizálása számos szemponttól függ, és egy kampány több eleme is beleszámít, ezért mindez még a veterán hirdetők számára is komoly feladatnak bizonyulhat. Cikkünkben most ezeket az elemeket vesszük végig, és megnézzük, hogy melyiknek mi a szerepe!  


A webhely sebesség fontossága a keresőoptimalizálás során

2019.04.27

Kétségtelen, hogy a honlap sebessége az egyik legfontosabb rangsorolási szempont lett 2018-ban a Google algoritmusában, de vajon elegendő csak egy gyors honlap ahhoz, hogy megelőzzük versenytársainkat? 


5 marketingtrend, amire egy szállodának oda kell figyelnie 2019-ben!

2019.04.23

A marketing, és újabban az online marketing folyamatosan változó, képlékeny világa egyetlen szektort sem hagy nyugodni, ami – mint azt marketingesként, vagy tulajdonosként biztosan tapasztaltad – a szállodaiparra is fokozottan igaz. A digitális forradalom elképesztő eszközöket adott nekünk, amelyek segítségével óriási sikereket lehet elérni, persze csak ha hozzáértő kezekbe kerülnek. E forradalom egyetlen átka, hogy a különböző marketingtrendek szinte hetente, de minimum évente váltogatják egymást.   Lépést tartani ezekkel a változásokkal legalább akkora kihívást jelenthet, mint beépíteni őket stratégiádba, és habár ez utóbbi minden cégnél egyedi módon zajlik majd, 2019 legfontosabb szállodamarketing-trendjei felsorolásában tapasztalataink és kutatásaink alapján segítünk!  


Milyen turisztikai marketingtrendekre számíthatunk 2019-ben?

2019.04.18

Az online turisztikai marketing egy viszonylag fiatal terület, hiszen egészen néhány évtizeddel ezelőttig az emberek szinte kizárólag csak az utazási irodák ajánlatairól értesültek. Ehhez képes mára egy egész iparág alakult ki az élménycélú utazás köré, és – mint minden iparágnak – ennek is lett saját marketingágazata.    2019 (és az azt követő évek is) olyan időszaknak ígérkezik, amely során a kreativitás és a célközönség megfelelő szegmentálása sokat tehet majd egy turisztikai márka sikereiért. Szerencsére mindez a modern turisztikai marketingeszközöknek köszönhetően egyszerűbb lesz, mint valaha! Nézzük, hogy mi mozgatja a turizmust 2018-ban!  


10 ok, amiért égető szükséged lehet egy online marketing-tanácsadóra

2019.04.17

Mikor kell, és mikor nem online marketing tanácsadót alkalmaznod? Mit csinál egy tanácsadó jobban, mint egy alkalmazott marketinges? Milyen a jó tanácsadó? Mutatjuk! 


9 online marketing trend, amiről minden fogászatnak tudnia kell 2019-ben

2019.04.16

2019-ben már senkit nem próbálunk meggyőzni arról, hogy érdemes a digitális marketinggel foglalkozni – a tények azok tények. Aki nem halad a korral, az lemarad, és ez fokozottan vonatkozik az egészségügyben dolgozókra, többek között természetesen a fogászatokra is. Az emberek többsége ma már az internethez fordul, ha egészségügyi szolgáltatót (klinikát, magánorvost, stb.) keres, és akik nem teszik láthatóvá magukat az online környezetben, azok könnyedén feledésbe merülhetnek.


Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén

2019.04.15

A marketingre folyamatos változás jellemző, és ez alól a városmarketing sem kivétel. Az ágazat sokat fejlődött az elmúlt évek során, és biztosak lehetünk benne, hogy a változások sorozata még messze nem ért véget. Ímen 10 a legfontosabb újítások közül!  


A közösségi média marketing 10 titkos előnye

2019.04.13

Sokan próbálkoznak különböző közösségi média felültekkel, hamar feladják azonban, mert nem jönnek az eredmények. Pedig a social kiváló marketing és PR eszköz.


Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat

2019.04.13

Érdemes-e, szabad-e online marketing tanácsadót foglalkoztatnod ma, 2019-ben? Sokan megbánták, hogy ezt tették, nem véletlenül, rengeteg a kókler, az önjelölt guru, aki csak rombol.   


Így teheted te is aktívabbá követőidet az Instagramon 2019-ben

2019.04.11

Szeretnéd eléréseidet növelni Instagramon? Mutatjuk azokat a gyakorlati technikákat, melyekkel  minél több ember látja majd történeteidet, posztjaidat az Instagramon.


Így használd a közösségi médiát márkaépítésre

2019.04.10

A közhiedelemmel ellentétben a márkaépítés (vagyis a branding) nem csupán az óriáscégek kiváltsága. Nos, legalább is ma már nem az. A digitális forradalom, többek között a közösségi média megjelenése még a legkisebb vállalkozások számára is lehetővé tette, hogy felhívják magukra ideális ügyfeleik figyelmét, és labdába rúghassanak a multik mellett.


Mi kell egy jó chatbot stratégiához 2019-ben?

2019.04.09

A chatbotok manapság már nem számítanak újdonságnak, mi is évek óta foglalkozunk velük, legyen szó a teljesen automatizált változatról, vagy egyszerű, a weboldalon megtalálható chatről, amelyen az adott cég vagy válallkozás munkatársa személyesen vált üzeneteket a felhasználókkal. Ezek, az általában ügyfélszolgálati eszközként aposztrofált eszközök képesek kezdetleges, vagy akár bonyolultabb beszélgetéseket lefolytatni egy felhasználóval, választ adva a kérdéseire, vagy éppen az igényei alapján a megfelelő irányba terelve.   A chatbotok 2019 egyik legkiemelkedőbb marketingtrendjének ígérkeznek, ami nem meglepő, hiszen már az elmúlt 1-2 évben is egyre több webhelyen találkozhattunk velük, ráadásul egyike azoknak a marketing automatizációs eszközöknek, amelyektől valódi konverziókat várhatunk. Cikkünkben most mélyen belevetjük magunkat a témába, és megtárgyaljuk, hogy miért és hogyan érdemes chatbotokat alkalmazni 2019-ben!  


A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2019-ben

2019.04.08

Összefoglaltuk, mely marketing trendekre kell figyelnie egy egészségügyi marketingesnek 2019-ben. 13, nem csak online marketing tanács, ami azonnal sikerhez vezet. 


Programozót, webfejlesztőt keresünk!

2019.04.06

Programozó, web fejlesztő állásajánlat!   Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres frontend fejlesztőt. Kellemes környezet, fiatalos társaság, változatos feladatok várnak.    


Mik azok az Instagram robotok, és hogyan használd őket „szabályosan”?

2019.04.05

Jeff Bullas, a világ talán legismertebb online marketing tanácsadójának cikkét hoztam el Nektek, melyben bemutatja, hogyan használhatod hatékonyan és szabályosan az Instabotokat.  


A legújabb online trendek a divatmarketingben

2019.04.05

2018-ban újabb rekordokat döntött a hazai e-kereskedelem és előrejelzések szerint további növekedés várható az online szektorban, így a ruházati termékek interneten történő értékesítése is dinamikus növekedésnek indulhat. Egyre többet költünk ugyanis egy-egy vásárlás során és tesszük ezt egyre gyakrabban. A verseny tehát óriási, így nem véletlen hogy a legmagasabb ügyfélélmény biztosítása már nem elég, szükség van a legújabb trendekhez igazodó marketingstratégia megalkotására is. Ehhez adunk egy kis segítséget cikkünkben. 


15 ok, amiért NEM érdemes WordPresst használni

2019.04.03

15 nyomós ellenérv, melynek elolvasása után biztosan te is lemondasz arról, hogy valaha WordPress alapú honlapot használj!


Hogyan lett a Mátébalázs.hu a leglátogatottabb online marketing blog? Mutatjuk!

2019.04.03

Minden titkunkat eláruljuk, elmondjuk, mi kell ahhoz, hogy bármely KKV elérje ezt a sikert, ezt a növekedést saját weboldalával. Példák, elemzés, gyakorlati útmutató.   


Kell-e cégednek online marketing ügynökség?

2019.04.02

Érvek és ellenérvek, melyek alapján megmutatjuk, kell-e cégednek, és ha igen, hogyan válaszd ki a tökéletes online marketing ügynökséget céged számára 2019-ben.


2019 legfontosabb marketingautomatizálás-trendjei kisvállalkozásoknak

2019.04.01

Az elmúlt évek trendjeit elnézve kétségtelen, hogy 2019-ben azok a marketingcsapatok teljesíthetnek majd a legjobban, amelyek technológiai úton közelítik meg a marketing kérdését. Ezt állítja legalább is a Content Marketing Institute tavaly októberi jelentése, amely a tartalommarketing teljesítményét fejtegeti. Persze fontos megjegyezni, hogy ezek a jól teljesítő marketingesek nem arra használják a technológiát, hogy teljesen átadják munkájuk terhét a digitális rendszereknek, hanem arra, hogy mélyebb betekintést nyerjenek tartalmaik teljesítményébe és közönségeik viselkedésébe. Tehát nem lecserélni szeretnék magukat – és természetesen mi sem -, hanem bővíteni kívánják szaktudásukat.  


Újra lecsapott a Google az egészségügyi webhelyekre 2019 első hivatalos algoritmusfrissítésében.

2019.03.31

A Medic update 2018 augusztusában lecsapott, és rengeteget módosított az egészségügyi honlapok helyezésein. Úgy látszik, ez nem jött, be, mert most korrigált a Google. Mutatjuk, hogyan!   



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
212 351
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kilépő pop-up

Egy olyan Pop-up, amely akkor jelenik meg, amikor a látogató megpróbálja...

URL

Az oldal URL-je lényegében az oldal webcímét jelenti. Az URL a „Uniform Resource...

Minőségindex

A Yahoo! Japán sajátos minőségi mérőértéke (a Google AdWords minőségi pontszámához...

SMM

 Az SMM a közösségi média marketing rövidítése...

Hitelesítés szintjei

Mit is jelentenek a hitelesítés szintjei?   A hitelesítés szintjei között...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.