notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Nagy egészségügyi online marketing tapasztalattal rendelkező marketing ügynökség vagyunk, a magánorvostól a multi gyógyszergyárig minden egészségügyi céggel dolgoztunk már.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi
online marketing

Jól megy magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd, de úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?
seo

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Főoldal > Online marketing stratégia alkotás
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
283 060
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Említés

Mi az az említés? Az online marketingben egy említés egy cég...

Felülértékesítés (Upsell)

Felülértékesítésről beszélünk akkor, ha egy magasabb árú terméket vagy szolgáltatást...

Remarketing

A remarketing a Google AdWords sajátos kifejezése a retargeting-re.

Célzott forgalom

A célzott forgalom olyan előre kiválasztott, a webhelyre érkező látogatókból tevődik...

HTML email

Mi is az a HTML email? A HTML email használata egy kreatívabb, gazdagabb design...

Nos, ebben segíthetünk, ahogy tettük az elmúlt 15 évben már jó pár gyógyszergyár, magánorvosi rendelő vagy praxis esetében is. Ők már tudják, milyen egy jól megalapozott, hatékonyan működő online marketing gépezet, ahol folyamatosan növekednek a bejelentkezések vagy akár az eladások. Ma már mindenki onloine érdeklődik az egészségügyi problémák megoldásai irént. Szerencsére még sokan vannak konkurenciáid között, akik ezt nem vették észre, így jelentős előnyre tehetsz szert, ha előttük lépsz az online világ felé. A jó páciens, aki hisz Benned, téged akar, mert biztos benne, Te vagy az, aki segíteni tud rajata Ha ilyeneket szeretnél, keress meg minket, segítünk. Töltsd ki a jobb oldali formot most!

Hogyan látunk hozzá
praxisod online marketingének rendbetételéhez?

  1. Elemezzük a jelenlegi helyzetet (Audit)
  2. Mérhető, reális, jól megfogalmazott célokat alakítunk ki célkitűzéseid alapján
  3. Erős, szabványos, ügyfélszerző online marketing rendszert alakítunk ki (kiváló honlap, social media stb.)
  4. Stratégiát alkotunk a célok elérésére
  5. Segítünk a célok megvalósításában tanácsadással vagy kivitelezéssel

Akiknek eddig kivitelezéssel vagy
stratégia alkotással már segítettünk

egis 77 elektronika gsk abott
bonusz macosz emineo

Milyen eszközöket alkalmazunk stratégiánk során?

Keresőoptimalizálás

Gondold el, mennyivel jobb, ha az ügyfél keres téged, nem te akarsz eladni neki valamit. Ha meg is talál a Googleben, ez a keresőoptimalizálás. És megtalál, ha velünk dolgozol….

Online PR

Nagyon fontos a vásárlói döntésben, milyen a hírneved. Ha rossz, hiába költesz rengeteg pénzt hirdetésre, nem leszel eredményes.

Közösségi média marketing

Instagram, Facebook, LinkedIn-. a vevőid 80%-a megtalálható itt. Mutatkozz neki be barátként. A mi 2 millió Facebook rajongónkat is használhatod!

Tartalommarketing

Vitathatatlanul a tartalommarketing az online marketing mozgatórugója. Újságíróink segítenek neked a tartalmak gyártásában is!

Google hirdetés optimalizálás

Csak annyit költs hirdetésre, amennyi megéri. Kialakítjuk landing oldalaidat és optimalizáljuk Google Ads hirdetéseidet.

Publishing

Az emberek akkor hisznek egy hirdetésnek, ha azon nem látszik, hogy az hirdetés. Cikkeket írunk, melyek ügyfeleid problémáéira koncentrálnak, a segítség pedig Te leszel nekik!

Influencer marketing

Bár nekünk is rengeteg Facebook és Instagram követőnk van, hozunk olyan véleményvezéreket is, akik hitelesebbé teszik cégedet!

Célcsoport kutatások

Egyetemekkel dolgozunk együtt, kutatunk elméleti szinten, de ügyfeleinknél gyakorlati kutatásokat is futtatunk.

Az online marketing eszközöket egymást segítő online marketing stratégia keretébe foglaljuk, melynek kialakítása az első lépés közös együttműködésünkben.

Tudj meg többet!

Rólunk mondták

Szabó Ákos

Jó érzés egy olyan csapat kezében tudni éttermünk online marketingjét, akik valóban odafigyelnek és az eredményre fókuszálnak. Több, mint 3 éve dolgozunk együtt, ez idő alatt rájöttem, hogy végre nem én vagyok minden ügynek a gazdája: azt rábízhatom tanácsadómra, aki nem feledkezik meg róla – ha kell, addig üti a projektet míg nem működik: A verziók helyett B és C tervet is felállít, kidolgoz ha szükséges. A komplex online marketing stratégiának és kivitelezésének köszönhetően együttműködésünk alatt teljesítettük a növekedési tervet, sőt, irányítani is tudtuk az asztalfoglalásokat a kevésbé forgalmas időszakokra!

Szabó Ákos - Városliget Cafe & Restaurant

Befeküdnél műtétre, kivizsgálás nélkül?
Ilyen lenne marketing kommunikációt kezdeni stratégia nélkül!

„Küldjetek egy árajánlatot, aztán kezdhetjük!” Soha nem megyünk bele ilyenbe, szakmaiatlanság lenne. Beszéljük át, mire van szüksége cégednek, és csak azzal foglalkozzunk. Ez így költséghatékony. A „kivizsgálásnak” a következő szintjeit kérheted nálunk:
Konzultáció
1 óra
Gödöllői irodánkban
Máté Balázs online marketing tanácsadóval
30.000 FT
Jelentkezz most! >>>
CÉGRESZABOTT TANÁCSADÁS
2 óra
megrendelő telephelyén Budapest területén kívül + utiköltség
Máté Balázs online marketing tanácsadóval
50 %-os kedvezmény kupon Közösségi média tréningünkre
60.000 FT
Jelentkezz most! >>>
Online marketing audit és stratégia alkotás
Konzultációs nap, auditálás majd prezentálás
megrendelő telephelyén Budapest területén kívül + utiköltség
Máté Balázs + senior online marketing tanácsadóval
Cégre szabott stratégia Írásos dokumentum és prezentáció
Ingyenes részvétel Közösségi média tréningünkre
130.000 FT
Jelentkezz most! >>>
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.