notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A hotel online marketing egyik fontos feladata a direkt foglalások elősegítése, a jutalék fizetés elkerülése.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Több közvetlen szobafoglalást szeretnél? Van néhány tippünk hozzá!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Több közvetlen szobafoglalást szeretnél? Van néhány tippünk hozzá!


2018/07/29

Az online utazási irodák az OTA portálok egyre többet hasítanak le a direkt szállodai foglalásokból. A hotel online marketing egyik fontos feladata a direkt foglalások elősegítése, a jutalék fizetés elkerülése. A Booking.com a Szállás.hu és társai jelentősen csökkentik a szállodaipar nyereségességét. Szerezz te is direkt foglalásokat, mutatjuk, hogyan!

Több közvetlen szobafoglalást szeretnél? Van néhány tippünk hozzá!

Online marketing kommunikáció az OTA rendszerek elkerülésére

Egyre több szálloda- és üdülőtulajdonos igyekszik minél több közvetlen foglalást megkaparintani létesítménye webhelyén, megkerülve ezzel az online utazási irodáknak fizetett közvetítői díjakat minden egyes foglalást követően.

 

Az utazási irodák természetesen fontos szerepet játszanak egy turisztikai létesítmény üzleti életciklusában, de mindig érdemes arra törekedni, hogy minél kevésbé kelljen másokra hagyatkozni ilyen téren. Nem szabad figyelmen kívül hagyni azokat a szállodákat és üdülőket sem, akik nem feltétlenül engedhetik meg maguknak, hogy ügyfélszerzésük egy részét kiszervezzék külső feleknek.

 

Ha tehát szeretnél minél több közvetlen foglalást bevonzani, akkor a következő tippeket ajánljuk figyelmedbe!

 

Zökkenőmentes foglalás

Pihengetünk?

Az emberek többsége azért fordul előszeretettel az online utazási ügynökségekhez, mert ezek webhelyei minden tekintetben arra vannak kiélezve, hogy egyszerűbbé tegyék az internetes foglalások lebonyolítását.

 

Ezzel szemben számos szálloda és üdülőhely még mindig elavult, régi foglalási rendszereket használ webhelyén, nehézkessé téve ezzel a foglalási folyamatot, ami sok „majdnem ügyfelet” egész egyszerűen eltántorít a konvertálástól (ami esetünkben a foglalásokat jelenti).

 

Az emberek akadálymentes, egyszerű foglalást várnak el egy 2018-ban működő webhelytől, ahol minden egyértelmű, letisztult és gyors, mint a villám. Nem árt továbbá, ha olyan bizalmi jelzések is megtalálhatók az oldalakon, amelyek a biztonságos pénzátutalást, és adatkezelést igazolják.

 

Megéri tehát lecserélni a régi foglalási rendszert egy modern, akadálymentesített verzióra, ami pofonegyszerűvé teszi a folyamatot, és ezzel több ügyfelet tart meg az utolsó konverziós lépésig. 

 

Az, hogy a Te weboldalad mennyire felhasználóbarát, és persze mennyire keresőbarát, egy online marketing audit gyorsan eldönti! Olvass erről többet! Kattints IDE!

Kedvezmények és különleges ajánlatok a közvetlen foglalóknak

Számos online utazási iroda szerződése kitér egy olyan árparitási megállapodásra, amely kimondja, hogy a szállodák nem ajánlhatják alacsonyabb áron a szobáikat, mint az utazási iroda.

 

Szerencsére van néhány kiskapu, ami segít megkerülni ezt a kötöttséget. A szállodák például kínálhatnak olyan különleges csomagokat, amelyeket a vendégek csak közvetlen foglalás esetén igényelhetnek. Ez lehet például egy ingyenes masszázs, egy üveg vendégváró pezsgő az érkezést követően, vagy akár ingyenes fuvar biztosítása érkezéskor a szállodáig, és esetleg vissza a kijelentkezés után.

 

A különböző kuponkódok kiküldése emailben vagy közösségi csatornákon egy másik erős ösztönző lehet a közvetlen foglalásokra. Ez egyrészt nem sérti az online utazási irodákkal kötött szerződést, másrészt erősíti az ügyfelek márkahűségét is, különösen a visszatérő foglalóknál.

 

Egy tartalmilag is vonzó webhely

Az online utazási irodák nem csak technikailag, hanem tartalmilag is naprakész webhelyekkel várják ügyfeleiket. Rengeteg olyan hasznos, utazással, szállásokkal és egyéb, turizmussal kapcsolatos információt prezentálnak a nyilvánosságnak, amelyekért az emberek szívesen keresik fel ezeket az oldalakat, hiszen fontos újdonságokat tanulhatnak róluk.

 

Ha tehát fel szeretnél zárkózni, akkor hasonlóan kreatívvá kell válnod webhelyed tartalmait illetően. Egy saját blog pontosan ezt segít megvalósítani. Létesítményed blogján hasznos tudnivalókat, például a közeli éttermek és egyéb lehetőségek értékelését, bemutatását oszthatod meg, vagy akár egy-egy kulisszák mögötti pillanatot is szállodád hétköznapijaiból.

 

Érdemes ráfókuszálni a videókészítésre is, hiszen a statisztikák szerint ezek többszörösen lekörözik a szöveges és más jellegű tartalmakat.

 

Bármilyen tartalomról is legyen szó, ha egy hivatkozás tartozik hozzá, akkor megosztható a közösségi médiás platformokon is. Ez segít, hogy több átkattintást és ezzel több lehetséges közvetlen foglalást szerezz.

Hiteles vélemények és értékelések webhelyeden

Az emberek többsége számos online véleményt és értékelést elolvas egy termékről vagy szolgáltatásról, mielőtt megvásárolná azt – így megy ez az internetes szállásfoglalásoknál is.

 

Az online utazási irodáknak megvan az az előnyük, hogy webhelyükön függetlenül hasonlíthatják össze egymással partnereik (szállodák, üdülők, stb.) kínálatát, megkönnyítve ezzel a választást, ami sokat dob a felhasználói élményen.

 

Erre különálló létesítményként nem feltétlenül van lehetőséged webhelyeden, azonban van valami, ami szintén kifejezetten hatékony lehet a lehetséges ügyfelek megnyerésére – korábbi, elégedett látogatóid pozitív véleményei. Gyűjts össze minél több nyilvános online értékelést a legjobbak közül, lehetőleg úgy, hogy ügyfélköröd minden halmaza képviselve legyen ezek között.

 

Persze nem árt néhány olyat is kiemelni, amelyek bizonyos kulturált kritikát is tartalmaznak, hiszen ettől sokkal hitelesebbnek tűnik majd márkád az érdeklődők szemében.

 

Online hirdetések a közvetlen foglalások bevonzására

A legegyszerűbben úgy kaparinthatod meg az ügyfeleket az online irodáktól, ha előbb csapsz le rájuk, mint azok. A Google AdWords hirdetéseivel például már a Google-ben keresgélő utazni vágyó felhasználók figyelmét is felhívhatod magadra, különösen ha azok környékeden keresnek éppen szállást maguknak.

 

A legtöbben manapság egy keresőmotorban (ez a legtöbb helyen a Google) kezdik el megtervezni útjukat, így ez a környezet kiváló a figyelemfelkeltésre a keresőoptimalizálás és a fizetett keresőhirdetések mozgósításával.

 

Hasonlóképpen hatékonyak lehet még a különböző közösségi platformokon indított hirdetéskampányok, amelyek megfelelő célzással csak az igazán érdeklődő lehetséges ügyfelekhez jutnak majd el.
 

Marketing stratégia

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
479 583
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Email CPM

Mi az az email CPM? Az email CPM (cot per mille) azt mutatja meg, hogy mennyibe kerül 1000...

Látens szemantikus indexelés

A látens szemantikus indexelés (röviden LSI) a Google webhelyeket indexelő és rangsoroló...

Bérleti lista

Mi az a bérleti lista? A bérleti listák, vagy email bérleti...

Tartalomhálózat

Minden nagyobb keresőmotor rendelkezik egy saját...

Fizetett keresés

Más néven: Pay Per Click (PPC), keresőmarketing (SEM) vagy fizetett elhelyezés – a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.