Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

15 éves tartalommarketing tapasztalatunk 7+1 tanácsban

2014/10/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 éves tartalommarketing tapasztalatunk 7+1 tanácsban

Ma már mindenki tudja, mind a keresőoptimalizálásnak, mind a közösségi média marketingnek alapja a jó tartalommarketing. De mit értünk jó alatt? Elmondjuk!  
Vevőid elégedettek veled, mégis kevés az új ügyfél? Eláruljuk mi lehet a hiba! Online reputáció management

2014/10/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Vevőid elégedettek veled, mégis kevés az új ügyfél? Eláruljuk mi lehet a hiba!

Évekig építetted céged. Időt, pénzt, energiát fektettél bele. Táncórákról és focimeccsekről a gyerekkel való együttlétről mondtál le az ügy érdekében.  Végül eljött a nap, amikor úgy érezted, mindent összeraktál, a termék...
Keresőoptimalizálás a közösségi médiában – mi is az az SMO?

2014/10/07 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás a közösségi médiában – mi is az az SMO?

Az elmúlt évtized a keresőoptimalizálásról szólt. Az elmúlt 4 év a közösségi média marketingről. Kialakult és fejlődött ezen médiumok keresője is, itt az ideje, hogy megtanuld mi az összefüggés közöttük, hogyan tudjuk a kettőt...
Amint a marketingben egyre nő a közösségi médiák és keresők szerepe, sok cégnél merül fel a kérdés 2015-ös marketinges költségvetésük tervezésekor, hogy kitartsanak-e továbbra is az email marketing mellett.  A válasz határozott IGEN. Elmondjuk miért és ho

2014/09/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

E-mail marketing 2016-ban

Amint a marketingben egyre nő a közösségi médiák és keresők szerepe, sok cégnél merül fel a kérdés 2016-os marketinges költségvetésük tervezésekor, hogy kitartsanak-e továbbra is az email marketing mellett.  A válasz határozott IGEN....
Érjük el a célközönségedet újszerű, kreatív online marketing eszközökkel, melyeket szerintem még nem alkalmazol! Cikkünkből kiderül, melyekre gondoltunk!

2014/09/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 haladó, ingyenes online marketing tipp, mellyel felhívhatod magadra célközönséged figyelmét

Ha már túl vagyunk azon, hogy van egy jó, keresőoptimalizált weboldalunk, tudjuk azt is, hogy azt folyamatosan tartalommal kell ellátnunk, van stratégiánk a közösségi média marketingre, akkor ideje továbblépnünk! Érjük el a...
Néhány tipp, amivel lemérhetjük online marketing stratégiáink hatékonyságát

2014/08/26 -

Néhány tipp, amivel lemérhetjük online marketing stratégiáink hatékonyságát

Ismered te is a mondást: “Tudom, hogy a reklámjaim fele célt téveszt. A baj az, hogy nem tudom, melyik fele." A marketing eszközök hatékonyságának mérése elengedhetetlen, segítünk, hogyan csináld! 
A landing page a Te arcod, megjelenésed egy tárgyaláson. Az első benyomás mindent eldönt, nyersz vagy veszítesz. Nézzük meg marketing szempontból, milyen a jó érkezési oldal!

2014/08/23 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Hogyan készíts ügyfélmágnes landing page-eket? Segítünk!

Amikor valakivel találkozol, és el szeretnél adni valamit, szép ruhába, igényes külsővel jelensz meg, és igyekszel jól teljesíteni a tárgyaláson. A honlapod olyan, mint te vagy, neki is így kell tennie a látogatókkal, ha azt szeretnéd,...
AdWords hirdetés -hogyan csináljam? Tippek, tanácsok a hirdetés optimalizálásához: kevesebb pénzből több átkattintás és több vevő. A marketing tanácsadó válaszol!

2014/08/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

AdWords tippek 2014-2015 – Így lesz több átkattintásod

Rengeteg AdWords hirdető gondolja, hogy egy hirdetés feladása egyszerű: csak megírod a szöveget, kiválasztasz pár kulcsszót, megadod a hitelkártyád adatait aztán már jönnek is a látogatók. Sokan gondolják, sajnos helytelenül. Ha AdWords...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
209 316
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

adCenter

A Microsoft adCenter fizetett találatokat helyez el a Microsoft Bing, Yahoo! (2010 novemberétől),...

Mobilmarketing

Mi az a mobilmarketing? A mobilmarketing egy többcsatornás digitális...

Weibo

Mi is az a Weibo? A Weibo a mikroblogolást jelenti a kínai piacon. A világ...

Opt-out

Egy önkéntesen, vagy automatikusan történő opt-in- ből való kikerülés (például...

Kifejezésegyezés

Ez az egyezési beállítás pontosabb, mint az általános egyezés, de nem olyan pontos, mint a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.