Online marketing tanácsadó céget keresel? Mi lehetünk Céged új marketingosztálya! Kérd személyre szabott ajánlatunkat!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Online marketing tanácsadás

Online marketing tanácsadás


  

Az online marketing azért jelent valódi üzleti potenciált vállalkozásod számára, mert jelenleg a  társadalom legjelentősebb információforrása az internet.  Az online marketing a leghatékonyabb és legköltséghatékonyabb eszköz, amelynek segítségével elérheted potenciális vevőidet!
 
Mert nekünk ez a célunk. Hogy azokat is elérd, akik esetleg még nem is tudják, hogy a Te termékedre, szolgáltatásodra van szükségük!
 
Hitvallásunk – tapasztalataink alapján – hogy az online marketing valójában csak akkor hatékony, ha komplex. Az általunk használt eszközök olyan összefüggéseket mutatnak, hogy egymás nélkül gyakorlatilag lehetetlen velük valódi eredményeket elérni!
 
 

Miben segít az online marketing tanácsadó? Az első lépések...

Online marketing szakembereink áttekintik vállalkozásod jelenlegi marketing stratégiáját, ezt elemezve tapasztalatuk alapján kidolgoznak egy komplett online marketing stratégiát. Az online marketing stratégia meghatározza, hogyan lesz  vállalatod az iparágon belül leginkább látható vállalkozás az Interneten, hogyan juttathatod el üzenetedet a potenciális ügyfeleidhez! Most nem honlapkészítésről beszélünk, totális Internetes jelenlétről!
 
Ez az első lépés az online marketing audit és stratégia kialakítása, amely külön szolgáltatásként is elérhető. Részletesebben itt olvashatsz róla: online marketing stratégia.
 
 

Az online marketing tanácsadás eredménye

 Legyen bármilyen terméked vagy szolgáltatásod, legyen az akár nem reklámozható termék (pl. vényköteles gyógyszer) mi megtaláljuk azt az utat, azt a megoldást, ami a szükséges infót és vásárlásra ösztönző impulzust eljuttatja annak, akinek szeretnéd.
 
Nem csak megtaláljuk az utat, de ha szeretnéd, végig is járjuk veled! Tanácsadónk munkatársként szerepelhet Céged mindennapjaiban, felvéve a Te ritmusod, a Te céljaid!
 

 

Online marketing tanácsadás szolgáltatások

15 éve dolgozom marketingesként, rengeteget tanultam, főleg az ügyfeleimtől. A gyakorlat teszi a mestert, mondják, hát gyakorlatban volt részem elegendő. Több, mint 200 ügyfelemnek egyengettem útját a sikeres marketing kommunikáció és a sikeres üzletvitel felé.  Sokszor úgy érzem, nem is tanácsadó vagyok a cégeknél, még csak nem is marketingigazgató, hanem társ.  Tőlem várják a megoldást az üzlet minden problémájára és, ha úgy vesszük, az üzletet a bejövő megrendelések hajtják, igazuk is van.  Gyakran nevezek át vállalkozásokat, alakítom át termékpalettájukat, határozok meg új irányokat vagy cserélek le embereket. Jóval több ez, mint online marketing vagy PR sőt, alapvetően jóval több, mint amit egy marketing tanácsadó vagy marketingigazgató tesz egy cégért.  Mégis, online marketing tanácsadónak tartom magam, hiszen 20 éve az Internet a második otthonom. Azt jelenti ez számomra, hogy minden megoldásom központja a WEB, mégpedig azért, mert ez a leggyorsabban fejlődő és leginkább költséghatékony média. Ha ügyfeleimet megkérdeznétek tehát arról, mi a szolgáltatásom lényege, azt mondanák; egy társ, aki nem kér osztalékot.  Mégis, fogalmazzuk meg, miből is áll ez:

 

Marketingigazgató egy kezdő marketinges fizetésének töredékéért

Ezen szolgáltatást egy fős egyéni vállalkozástól a több ezer fős nagyvállalatig végeztem már.  Nyilván nem egyedül, kis csapatommal a hátam mögött. 15 év egyetemi és gyakorlati tapasztalat van mögöttem, sok jó megoldást láttam. Ezeket ötvözzük a legújabb ötletekkel. A szolgáltatás keretein belül összerakok egy kis team-et csapatomból, akik a cégeden fognak dolgozni. Megismerjük tevékenységedet, jelenlegi marketing munkádat, majd kidolgozunk egy marketing stratégiát, mellyel biztosan fellendül vállalkozásod. Ezt a stratégiát átbeszéljük veled és céged kompetens munkatársaival, majd nekilátunk dolgozni.

 

Folyamatosan egyeztetünk, megfelelő időközönként vezetői értekezletet tartva, amelyen ismertetjük az elvégzett munkákat, az elért eredményeket, majd javaslatot teszünk a következő időszak akcióira.  Egy csapatot kapsz tehát, melyben egyetemi diplomával rendelkező marketingesek, festőművész vénával ellátott grafikusok, doktorátust szerző programozók és tapasztalt vezetési tanácsadók vannak. Magad is meg fogsz döbbenni, mennyiért… Próbáld ki, kérj ajánlatot itt! 

 

Weboldal tartalommenedzsment

Saját portájaink havi látogatottsága meghaladja a 1,5 millió egyedi látogatót. Ehhez persze nem elegendőek apró honlapocskák. Kell a keresőoptimalizálás - mégpedig magas szinten -, kell a közösségi média marketing sokszázezres rajongói táborral és kellenek azok az adminisztrációs tapasztalatok, amelyeket az elmúlt 15 évben szereztünk. Saját 9 portálunkon kívül számos ügyfelünk weboldalát üzemeltetjük nap, mint nap. Amit kapsz az: keresőoptimalizálás, szövegírás, frissítés, közösségi posztolások profi szinten. Brutális látogatottságnövekedésre számíthatsz! Próbáld ki, kérj ajánlatot itt! 

 

Közösségi média marketing menedzsment

Amikor írom ezt a mondatot, éppen több, mint 1 millió rajongót érünk el a Facebookon, amely napról napra növekszik. Vannak napok, amikor ez sok ezerrel is gyarapszik. Gyarapodhat a te rajongóid és a belőlük jövő üzletek száma is, segítünk! Ennyi rajongóval gondolhatod milyen hatékonyan el tudjuk juttatni üzeneted az emberekhez, tudjuk növelni a te oldalad rajongóinak számát! Azt tudod-e, hogy nem csak a rajongók száma érdekes, sokkal fontosabb lehet a beszél róla (TAT) szám! Ezzel foglalkoztál már? Mi fogunk! Ha szeretnéd profikra bízni Facebook vagy Pinterest oldaladat, kérj ajánlatot tőlünk most! 


 

Vissza a főoldalra


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
108 008
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Rangsorolás

A rangsorolás, azaz a Ranking kifejezés magyarázatáért kattints...

Hype

A hype-olás, azaz a szándékos felhajtáskeltés azt jelenti, hogy valaminek jelentőséget...

IP bemelegítés

Mi is azaz IP bemelegítés? Az IP bemelegítés egyre több email kiküldése egy feladó IP...

Hoax

A hoax szó jelentése átverés, megtévesztés, rászedés, álhír, stb. Egyik céljuk elhitetni...

Keresőhírnév igazgatás

A SERM lehetővé teszi egy magánszemély vagy cég számára,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.