notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

A LinkedIn egyre szebben fejlődik. Szeretjük, mert egy valóban üzleti közösségi portál. Most ismét új lehetőségeket ad neked, hogy bemutasd, mennyire otthon vagy szakterületeden!

2013/05/17 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Add el magad a LInkedIn-en videók és képek segítségével!

  A LinkedIn egyre szebben fejlődik. Szeretjük, mert egy valóban üzleti közösségi portál. Most ismét új lehetőségeket ad neked, hogy bemutasd, mennyire otthon vagy...
Idegesítenek a reklámok a Facebookon vagy máshol az Interneten? Ha akarod, eltüntetheted őket, megmondjuk, hogyan!

2013/04/22 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Idegesítenek a reklámok a Facebookon vagy máshol az Interneten? Ha akarod, eltüntetheted őket, megmondjuk, hogyan!

  Biztosan sokakat zavar az a rengeteg reklám, amivel Facebookon vagy akár máshol az Interneten találkozhatunk, ezért tudni szeretnék, hogyan lehet őket eltávolítani. Mivel a Facebook is pénzből, vagyis a hirdetésekből él meg, ezért...
A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?

2013/04/15 - Máté Balázs és Geczki Csilla online marketing tanácsadó

A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?

  Forradalmi változás előtt a Világ? Amióta megjelent a Google Glass azaz a Google Androidos szemüvege, parázs viták alakultak ki róla: személyiségi jogokat sért,...
Gyakran előfordul, hogy megkeresik ügyfeleimet különböző online marketing szolgáltatók ajánlataikkal, melyeket aztán hozzám is továbbítanak. Egyiküknél ez különösen gyakori, élénk online marketing tevékenységének hála. Szokásos havi konzultációnkon elővet

2013/04/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi a leghatékonyabb eszköz az online marketingben, mit részesíts előnyben: AdWords, Facebook, SEO stb.?

  Gyakran előfordul, hogy megkeresik ügyfeleimet különböző online marketing szolgáltatók ajánlataikkal, melyeket aztán hozzám is továbbítanak. Egyiküknél ez...
Webáruházat nyitott a Tesco, leteszteltük!

2013/04/01 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Webáruházat nyitott a Tesco, leteszteltük!

  Szerencsére már rengeteg dolgot rendelhetünk meg webáruházakból, legyen az műszaki cikk, bútor, játék, stb. A listát sokáig folytathatnánk, azonban élelmiszer rendelésre eddig nem sok lehetőség adódott. A Tesco ezt az űrt...
Egy nagyon jól célozható marketing, avagy hogyan reklámozzunk sikeresen a LinkedIn-en?

2013/03/26 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Egy nagyon jól célozható marketing, avagy hogyan reklámozzunk sikeresen a LinkedIn-en?

  Előzőleg már írtunk a LinkedIn, szakmai közösségi oldalról, és annak alapvető lehetőségeiről. A LinkedIn azonban a Facebook-hoz hasonlóan már reklámozásra is...
A csapból is az ömlik, hogy a Facebookon reklámozni jó. A Facebbokos jelenlétnek vannak kreatív ingyenes alapjai és vannak tudást igénylő fizetős hirdetései is. iért is jó ott lenni ezen a legnagyobb közösségi médián? Nem csak azért, mert mindenki más is

2013/03/23 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Egy kiváló marketing eszköz a Facebook és annak fizetett hirdetései

  A csapból is az folyik, hogy a Facebookon reklámozni jó. A Facebookos jelenlétnek vannak kreatív ingyenes alapjai és vannak tudást igénylő fizetős hirdetései is. Miért is...
lőző cikkeinkben leírtuk, mi is az a Google AdWords, és hogyan viszonyul a keresőoptimalizáláshoz. Most azoknak szólunk, akik úgy döntöttek, kipróbálják ezt az eszközt addig, amíg SEO eredményeik be nem érnek. Ismét felhívjuk a figyelmet arra, hogy az AdW

2013/03/22 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Hogyan növeljük Google AdWords hirdetéseink átkattintási arányát

  Előző cikkeinkben (itt és itt)  leírtuk, mi is az a Google AdWords, és hogyan viszonyul a keresőoptimalizáláshoz. Most azoknak szólunk, akik úgy döntöttek, kipróbálják ezt az eszközt addig, amíg SEO eredményeik be nem...
Online marketing
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
337 715
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kattintás alapú fizetés

Lásd még: CPC A PPC marketing a legelterjedtebb árazási szerkezet a...

Egyéni kattintás

Az egyéni kattintások mutatják meg, hogy hány egyéni,...

linkmarketing

Mi is az a linkmarketing? Akkor beszélünk linkmarketingről, ha egy oldal kiteszi a...

E-kereskedelem

Az e-kereskedelem definíciója Az e-kereskedelem (vagyis elektronikus kereskedelem,...

Ajánlólevél

Az ajánlólevél egy önkéntes vallomás egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.