Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Gyermekek biztonsága az Interneten – ügyelni kell rájuk! Nézd meg te is ezt a videót!

2013/11/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Gyermekek biztonsága az Interneten – ügyelni kell rájuk!

Bár ez a video viccesen és kreatívan mutatja be, milyen veszélyek leselkednek a gyerekekre az Internet használata közben, tanulsága nagyon is komoly! A közösségi média...
Meghal jövőre a Facebook – avagy a 2014-es év Top 7 közösségi média trendje

2013/11/14 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Meghal jövőre a Facebook – avagy a 2014-es év TOP 7 közösségi média trendje

Gyakran megkérdeznek arról, szerintem meddig működik még a Facebookon ilyen hatékonyan a marketing? Sőt, minap azt a kérdést is megkaptam, hogy 2014-ben is lesz-e még értelme a Facebook...
A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát

2013/11/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát

Ha nő vagy és nem pálcika vékony, bizonyára már te is ismered a teltkarcsú hölgyek egyik legigényesebb márkáját a Wannabeet.  Ha nem, akkor csak azon kevesek közé...
Ezt neked is látnod kell! Ilyen repülés biztonsági bemutatót nem lehet nem végig nézni! Sexy, vidám, humoros, jó hangulatú egyszóval ezt nem felejted el!

2013/11/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A legjobb repülésbiztonsági bemutató videó, amit valaha láttam!

A marketingben, sőt az életben is a kreativitás a siker titka. Ez Sir Richard Bransonból soha nem hiányzott, nem véletlenül lett milliárdos. Cégei, tevékenysége, élete,...
Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?

2013/10/27 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Miért egyre nehezebb az AdWords-ön reklámozni?

Nehéz lenne azt mondani, hogy az AdWords nem fejlődik. Ami nemrég még egyértelmű volt, manapság már lehet, hogy még az AdWords profik számára is újnak és zavarosnak hat. Akinek...
10 hatékony tipp melyek segítségével sikeres lehet weboldalad

2013/10/24 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

10 hatékony tipp melyek segítségével sikeres lehet weboldalad

Róma sem egy nap alatt épült. Egy sikeres weboldalt sem elég egy nap alatt létrehozni. 15 éve dolgozom az online marketing területén, sok száz ügyféllel, több ezer weboldallal...
A börtönben - VIM reklám

2013/10/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A börtönben - VIM reklám

Szabadulj ki a takarítás börtönéből! Szeretjük a meglepő reklámokat, bár ez már nem mai darab, mindenképpen megérdemli, hogy bemutassuk, hiszen az ötlet valóban nagyon mókás! :) Egy kis ATL marketing a sok BTL kommunikáció után!
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

2013/10/23 - Kalmár András - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

A Hotel Beremend Rose cégvezetőjével 2013 áprilisában találkoztunk először. Google Adwords kampányban gondolkodott, erről kérte ki véleményünket. Szeretjük és...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
68 800
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Megnyitott kattintási arány

Mi is az a megnyitott kattintási arány?   A megnyitott kattintási...

Egyszeri ajánlat

Egy olyan marketing stratégia, amelynek célja intenzív nyomást gyakorolni a lehetséges...

Online marketing

        Az online marketing definíciója Az online...

Felhasználói tartalom

Egy elszánt követőbázissal (vagy ügyfelekkel) rendelkező márka akár ezeket a követőket is...

Mézes csupor

Mi is az a mézes csupor?   A mézes csupor olyan csali email...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.