Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Szállodamarketing 2019 - Szobafoglalás közvetlenül a weboldaladon keresztül

2019/03/19 - Czifra Zsófia, marketing tanácsadó

Így veheted rá a vendégeket, hogy közvetlenül szállodád webhelyén foglaljanak

Folyamatosan tapasztaljuk munkánk során, hogy számos szálloda támaszkodik még mindig az online utazási ügynökségekre (OTA-kra), mint pl. Booking.com, Szallas.hu stb,...
Saját marketinges vagy külsős tanácsadó? Melyik a jobb választás?

2019/03/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Saját marketinges vagy külsős tanácsadó? Melyik a jobb választás?

Sok oldalról lehet megközelíteni ezt a kérdést, igyekszünk pro és kontra érveket felhozni, hogy dönteni tudj, mi kell neked, marketing tanácsadó, vagy saját marketinges!
9 egészségügyi marketing trend, amiről tudnod kell 2019-ben

2019/03/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 egészségügyi marketing trend, amiről tudnod kell 2019-ben

Melyek azok az egészségügyi online marketing trendek, melyek 2019-ben eldöntik, sikeres leszel-e egészségügyi intézményeddel, vagy kudarcra vagy ítélve? Mutatom!
Az asztalfoglások számának növelése étteremben

2019/03/06 - Máté Balázs, vendéglátás és turizmus online marketing specialista

Hogyan lesz több vendég és rendezvény éttermemben? 2. rész.

Több tucat étterem online marketing tanácsadójaként dolgoztunk már, éveken keresztül, szép eredményeket elérve. Tudjuk, mi kell a sikerhez ha éttermed van, és most el is...
10 gyakorlati marketing tipp hoteled fellendítéséhez (Példákkal)

2019/03/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 gyakorlati marketing tipp hoteled fellendítéséhez (Példákkal)

A szálloda marketing egy külön világ. Most azonban saját, gyakorlati tapasztalataink alapján 10 olyan adatokkal, grafikonokkal illusztrált, azonnal használható tanácsban foglaltuk...
Webáruházam van, több vásárlót szeretnék! Mit tegyek? Mutatjuk!

2019/02/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Webáruházam van, több vásárlót szeretnék! Mit tegyek? Mutatjuk!

Mit tegyen egy webáruház 2019-ben ha több vásárlót szeretne? Példákon keresztül, gyakorlati tanácsokkal mutatjuk be a trendeket és azt, hogyan kell kezelned a...
Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

2019/02/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

A Google Ads szakértők különféleképpen számolják tanácsadói áraikat, nem mindegyik éri meg, mutatjuk, miért, és mit kérj a tanácsadódtól!
Mit jelentenek a Google Analytics felhasználói aktivitás mutatói (és hogyan javítsd őket)?

2019/02/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics leckék 1. - Mit jelentenek a Google Analytics felhasználói aktivitás mutatói (és hogyan javítsd őket)?

Milyen Googe Analytics mutatókat érdemes vizsgálnod, és hogyan? Mit jelent a visszafordulási arány, az oldalon töltött idő, és egyéb hasznos funkciók magyarázta cikkünkben.
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
108 008
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Domain név

Mi az a domain név? Minden webhelynek van egy saját, egyedi címe, amit IP...

Meta tag

      A meta tag definíciója   A honlap HTML...

Landing oldal

Mi az a Landing Page? Az az oldal a weboldaladon, amire egy látogató egy...

Fórum

Egy olyan weboldal, amelyen hasonló érdeklődésű vagy hátterű személyek megvitathatnak egy...

E-mail lista

Egy internetes marketinggel foglalkozó szakember e-mail listája olyan személyeket tartalmaz, akik...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.