Keresés

Menü

Tartalomfüggő reklámozás, azaz a Contextual Advertising magyarázata, meghatározása, jellemzése és értelmezése a Marketing Professzorok marketing szakszótárában.

Marketing Professzorok

Tartalomfüggő reklámozás


Mit jelent a tartalomfüggő reklámozás?

A legtöbb keresőmotor reklámrendszere lehetővé teszi, hogy egy reklám a témájához kapcsolódó
hírek és más weboldalak tartalmai mellett jelenjen meg.

 

Miért hasznos?

A tartalomfüggő reklámok automatikusan, az adott oldal tartalma alapján kerülnek megjelenítésre, és – habár nem mindig tökéletesek – viszonylag hatékony és értékes reklám-módszernek tartják őket.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!