Keresés

Menü

Tartalomfüggő reklámozás, azaz a Contextual Advertising magyarázata, meghatározása, jellemzése és értelmezése a Marketing Professzorok marketing szakszótárában.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Tartalomfüggő reklámozás


Tartalomfüggő reklámozás meghatározása

A legtöbb keresőmotor reklámrendszere lehetővé teszi, hogy egy reklám a témájához kapcsolódó
hírek és más weboldalak tartalmai mellett jelenjen meg.

 

Miért hasznos?

A tartalomfüggő reklámok automatikusan, az adott oldal tartalma alapján kerülnek megjelenítésre, és – habár nem mindig tökéletesek – viszonylag hatékony és értékes reklám-módszernek tartják őket.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!