notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Facebookkal kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Facebook

Facebook

Lehet, hogy megszűnik a Facebook?

2015/10/09 - Marketingprofesszorok.hu

Az Európai Bíróság döntött! Megszűnik a Facebook?

Az Európai legfelsőbb bíróság bevezette új szabályozását polgárai adatvédelmének érdekében, felmondva ezzel a másfél évtizede érvényben lévő Safe Harbort. Lehet, hogy a Facebook lehúzhatja a rolót? 
Ismét változás lesz a Facebook-on: ezúttal a profilokat érinti majd

2015/10/01 - Csonka Nikoletta marketing tanácsadó

Teljesen megújul a Facebook - nézd meg Te is, mire számíthatunk!

Gondolom, Te is észrevetted, hogy a napokban a Facebook gyakran akadozott, leállt -  amikor mégis működött, a felülelet elöntötték az automatikusan lejátszott videók. Ezek után várható volt a változás, de most már hivatalos is: a profil...
Facebook csoport vezetése - így csináld helyesen

2015/05/12 - Csonka Nikoletta

Így menedzseld Facebook csoportod, ha valóban lojális tagokat szeretnél gyűjteni!

A Facebook oldalak és a Facebook csoportok bár sokban hasonlítanak egymáshoz, funkciójukat és felhasználási területeiket tekintve mégis különböznek. Bár a célok gyakran ugyan azok, az eszközök mégis különböznek... Összegyűjtöttünk...
Figyelem, súlyos vírusveszély a Facebookon! Járványként terjed!

2014/12/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Figyelem, vírusveszély a Facebookon!

Talán te is találkoztál már Facebook üzenőfalakon a Ray Ban napszemüvegeket hirdető poszttal. Vigyázz vele, ez egy vírus! Megmutatjuk, hogyan kerüld el, hogyan irtsd ki!   
Már megint mit akar tőlünk a Facebook? Nagy változások januártól!

2014/11/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így változik a Facebook szabályzata és az adatkezelésre vonatkozó pontok 2015. január 01.-től

Ma mindenki kapott egy üzenetet a Facebooktól, melyben felhívják a figyelmedet az új felhasználási feltételekre, melyeket el KELL fogadnod. Melyek ezek, és mit jelentenek számodra? Elmondjuk! 
Az elveszett gyermek megtalálása a Facebook segítségével – amikor a közösségi média segít!

2014/06/21 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Az elveszett gyermek megtalálása a Facebook segítségével – amikor a közösségi média segít!

Még 2011-ben történt az eset, hogy egy amerikai család a Facebook segítségével találta meg gyermekét. Jó tudni, hogyan, és mit kell tenni abban az esetben, ha elveszik a gyerek!  
Visszaesett az elérésed a Facebookon? Nem megy már úgy a közösségi média marketing, mint régen? Segítünk!

2014/04/28 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Visszaesett az elérésed a Facebookon? Nem megy már úgy a közösségi média marketing, mint régen? Segítünk!

Hatalmas változásokon ment át a Facebook azon algoritmusa, amely a hírfolyamba kerülő tartalmak megjelenését szabályozza. Rengeteg oldal elérése esett vissza az elmúlt napokban, mivel Mark Zuckerbergék úgy döntöttek, felveszik a harcot a...
Ezen a héten elkezdődnek a Facebook oldalak át- vagy inkább visszaalakulásai. Az elég kaotikus két oszlopos rendszert a profilokon visszaállították már, de a céges oldalakk még mindig ugyanúgy néznek ki. Valljuk be, kicsit átláthatatlan ez az elrendezés,

2014/03/11 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Újabb gyökeres nagy átalakulás a Facebook oldalak kinézetében!

Ezen a héten elkezdődnek a Facebook oldalak át- vagy inkább visszaalakulásai. Az elég kaotikus két oszlopos rendszert a profilokon visszaállították már, de a céges oldalak még mindig ugyanúgy néznek ki. Valljuk be, kicsit átláthatatlan ez...
Facebook
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
287 468
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Pop-Up

Az online marketing hirdetések egy rendkívül túlhasznált formája. A pop-up hirdetések az...

Kapuőr

Mi is az a kapuőr? A kapuőr az a személy vagy szerep, aki/ami megakadályozza,...

Termékjellemző

Mi is az a termékjellemző? A termékjellemző egy termék olyan...

Kulcsszó címke

Olyan HTML címkék, amik definiálják a weboldalakon használt...

Lead minősítés

Mi az a lead minősítés? A lead minősítés célja...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.