notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Facebookkal kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Facebook

Facebook

A Facebook nem felejt

2016/10/31 - Tóth Pál-Tóth Pál

A Facebook semmit sem felejt el

  Szokták mondani, hogy a Google mindent megjegyez. Nos, a Facebook sem sokkal különb ennél.Ő is mindent megjegyez.  
Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

2016/10/25 - Bohács Ádám, portálmenedzser

Érkezik a Facebook legújabb funkciója, a Facebook-pixel

Újabb funkcióval bővül a Facebook, ez pedig nem más, mint a Facebook-képppont! Mindenkinek óriási lehetőséget nyújt ez az újítás, ismerkedjünk is meg vele közelebbről! 
Képzeld, ennek neve is van a közösségi marketingben, ez a humblebrag. Miért ne tedd te, vagy ha mégis, hogyan használd, hogy ne üssön vissza? Elmondom! A közösségi média marketing tanácsadó válaszol.

2016/08/06 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Ismerősöd panaszkodik a Facebookon, de mégis dicsekszik? Ismerős?

Képzeld, ennek neve is van a közösségi marketingben, ez a humblebrag. Miért ne tedd te, vagy ha mégis, hogyan használd, hogy ne üssön vissza? Elmondom! A közösségi média marketing tanácsadó válaszol.
Nagy sikernek örvendenek a gömbpanorámás felvételek - nemsokára a Facebook is támogatni fogja ezeket!

2016/05/13 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Jönnek a 360 fokos, gömbpanorámás fotók Facebook-on is!

A gömbpanorámás fotókat már tavaly megismerhettük különféle alkalmazásokon keresztül, és a siker Zuckerberg-ék fülébe is eljutott: nemsokára már Facebook-on is élvezhetjük a különleges fotókat!
Úgy tűnik, egyre kevesebb személyes bejegyzést teszünk közzé a Facebook-on: amelyre már reagált is Zuckerberg csapata!

2016/04/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Egyre kevesebb állapotbejegyzés kerül a Facebook-ra: íme a közösségi média óriás válasza a csökkenésre!

Biztosan Te is észrevetted már, hogy míg pár éve rengeteg személyes bejegyzés, "Mi jár a fejedben" típusú poszt került a Facebook-ra – amelyet magunkról, ismerőseinknek írtunk, addig ez a tendencia mára...
A Facebook hirdetések egyik legszigorúbb szabálya módosult nemrégiben, mutatjuk a részleteket!

2016/04/18 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Módosult a 20%-os szabály a Facebook hirdetések esetében - ismerd meg Te is a részleteket!

Ha rendszeresen hirdetsz Facebook-on, biztosan neked is meggyűlt már a bajod a Facebook hirdetési rendszer egyik legszigorúbb szabályával: a 20%-os szövegszabállyal. A Facebook azonban nemrégiben enyhítette ezt a szabályt – így érdemes...
A fiatalok körében már nem a Facebook a menő: új közösségi médiák után néz a tizenéves korosztály

2016/03/16 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Csökken a Facebook népszerűsége: a fiatalok egyre inkább más platformok után néznek

A Facebook sikere 2004-es megjelenését követően hihetetlen ütemben növekedett – és mind a mai napig ezt a közösségi média platformot tekintjük irányt adónak úgy a mindennapi életben, mint az online marketingben is.   2016...
Kitört a botrány a belgáknál: nem akarják, hogy a Facebook olyanokat is kövessen, akik nincsenek regisztrálva!

2015/11/11 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Facebook olyan személyeket is követ, akik nincsenek regisztrálva - a belgák tiltakoznak

Mára már egy szakértő előtt sem titok az, hogy a Facebook olyan személyeket is követ, akik nem használják a közösségi média platformot, nincsenek regisztrálva. Most azonban kitört a botrány: a belgák véget akarnak vetni az adatvédelem...
Facebook
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
287 468
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kereskedelmi hirdetés

Ezek a hirdetések a Google és a Bing találatai oldalain is megjelennek a találatok feletti...

Duplikált tartalom

Mi az a duplikált tartalom? A duplikált tartalmak olyan tartalmak, amelyek...

linkmarketing

Mi is az a linkmarketing? Akkor beszélünk linkmarketingről, ha egy oldal kiteszi a...

Link álcázás

A link álcázás a hivatkozások eltakarását jelenti,...

Eltakarás

Eltakarás magyarázata   Eltakarásnak, vagy Cloakingnak nevezzük, amikor egy weboldalból...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.