Keresés

Menü

A forgalom, azaz a traffic jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Forgalom


Egy online marketinges számára a forgalom azt jelenti, hogy hány ember vagy felhasználó látogatja meg a webhelyét. Az ilyen értelemben vett forgalom nem összetévesztendő az adatforgalommal, amely a webhely és a látogató között küldött adatmennyiségre utal.

 

A webhelyforgalom rendkívül fontos az online jelenléthez.

Egy látványos és jól konvertáló webhely forgalom nélkül annyit ér, mint egy sivatag közepén elhelyezett hirdetőtábla. Az online marketingesek legfontosabb egyenlete: „0 forgalom = 0 értékesítés és 0 bevétel”. A webhelyre való forgalomterelés tehát minden online marketinges munkájának alapját képezi.

Azonban egy nagy forgalommal rendelkező webhely még nem garancia a sikerre. Ha például a látogatók nagy része véletlenül érkezett oda, miközben mást keresett, attól még nem fog megnőni a konverziók száma.

Éppen ezért egy online marketinges számára a forgalom nem csak folyamatosan beérkező kell legyen, hanem célzott is. Lásd még: célzott forgalom
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!