Keresés

Menü

A forgalom, azaz a traffic jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Forgalom


Egy online marketinges számára a forgalom azt jelenti, hogy hány ember vagy felhasználó látogatja meg a webhelyét. Az ilyen értelemben vett forgalom nem összetévesztendő az adatforgalommal, amely a webhely és a látogató között küldött adatmennyiségre utal.

 

A webhelyforgalom rendkívül fontos az online jelenléthez.

Egy látványos és jól konvertáló webhely forgalom nélkül annyit ér, mint egy sivatag közepén elhelyezett hirdetőtábla. Az online marketingesek legfontosabb egyenlete: „0 forgalom = 0 értékesítés és 0 bevétel”. A webhelyre való forgalomterelés tehát minden online marketinges munkájának alapját képezi.

Azonban egy nagy forgalommal rendelkező webhely még nem garancia a sikerre. Ha például a látogatók nagy része véletlenül érkezett oda, miközben mást keresett, attól még nem fog megnőni a konverziók száma.

Éppen ezért egy online marketinges számára a forgalom nem csak folyamatosan beérkező kell legyen, hanem célzott is. Lásd még: célzott forgalom
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!