notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Facebookkal kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Facebook

Facebook

Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak - út a sikerhez!

2017/01/04 - Tóth Beáta

Hatékony Facebook oldal vezetési tippek gasztrovállalkozásoknak - út a sikerhez!

A Facebook-ot közel 1,6 milliárd ember használja. És mi a közös bennük?   Az, hogy mindannyian éhesek, és étkeznek valahol. Használjuk ki ennek előnyeit, és építsünk vállalkozásunk számára egy lojális vevőkört!
Facebook nyereményjáték: Hogyan csináld legálisan?

2016/12/27 - Tóth Beáta

Facebook nyereményjáték: Hogyan csináld legálisan?

Szinte minden nap találkozunk hírfolyamunkban egy-egy nyereményjátékkal, és ezek sikere sok vállalkozást motivál egy ilyen elindítására.   Sokan úgy gondolják, hogy ez egy egyszerű eszköz arra, hogy népszerűsítsék oldalukat,...
A Facebook Messenger Chatbot-ok forradalmasítják az online marketinget?

2016/12/23 - Tóth Beáta

A Facebook Messenger Chatbot-ok forradalmasítják az online marketinget?

A Chatbot-ok megjelenése a Facebook Messengerben minden eddiginél nagyobb felhasználói kör elérhetését teszik lehetővé. A nagy vállalatok már lecsaptak az új fejlesztésre, és aktívan tesztelik a különböző alkalmazási területekben rejlő...
Facebook marketing 2017-ben

2016/12/22 - Tóth Beáta

Facebook marketing 2017-ben

Nem szerencsés, ha csak a közösségi médiára támaszkodik a marketinged, de a tervezéskor lehetetlen figyelmen kívül hagyni a legnagyobb felhasználói bázissal bíró Facebook-ot.  Magyarországon kétségkívül ez a legnépszerűbb Social...
Egy kis Facebook pszichológia: Mit árulnak el rólad a posztjaid?

2016/12/13 - Tóth Beáta

Egy kis Facebook pszichológia: Mit árulnak el rólad a posztjaid?

A jelenkor marketingesei számára a Facebook valóságos paradicsom: a több millió felhasználóról tárolt adatok alapján lehetségessé vált, hogy kevesebb költséggel, hatékonyan tudjanak célcsoportokat kialakítani, és ezáltal a potenciális...
Vigyázat! Zsarolóvírusok!

2016/11/29 - Tóth Beáta

Vigyázat! Facebookon keresztül terjed a zsarolóvírus!

Már a közösségi oldalakon is terjednek a zsarolóvírusok, melyek a lakossági és vállalati szektorban felbecsülhetetlen károkat okoznak. Az áldozatok száma napról napra növekszik, és globális összefogás szükséges a kiberbűnözés megállítására.
Legyél te is sikeres, indíts kampányt a Facebookon.

2016/11/16 - Tóth Beáta

Facebookon hirdetni? Na, ne! – Kifogások, amik a profitod útjában állnak.

“A bejegyzés kiemelésével még több embert érhetsz el.”  Értesít róla a Facebook, amikor posztolsz. De miért is akarnál fizetni a kiemelésért, amikor a Facebook ingyenes megjelenési lehetőséget biztosít számodra? Nos, itt...
Facebook-posztolás trendek

2016/11/10 - Bohács Ádám, portálmenedzser

Hogyan posztoljunk hatékonyan a Facebook-on

Mint mindenhol, a Facebook-on is változnak a trendek évről évre, hónapról hónapra, nem árt, hogyha tisztában vagyunk azzal, hogy manapság miképpen kellene posztolnunk ahhoz, hogy hatékonyak és eredményesek legyünk. A most következő cikkben sok...
Facebook
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
287 468
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Keresőmotor találati oldal

Azokat az oldalakat nevezzük így amelyek akkor jelennek meg, amikor egy...

Kuponkód

A kupon kód az ügyfelek vásárlásra való...

Helyi keresés

A keresőmarketing egyik feltörekvő és rohamosan növekedő eleme. A helyi keresés lehetővé...

BOFU

Mi az a BOFU? A BOFU az angol „Bottom of the Funnel”, azaz „a...

Napi elosztás (Day Parting)

Tömören a napi elosztásról A napi elosztás lényege, hogy a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.