notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Facebookkal kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Facebook

Facebook

Függőség a közösségi médiától

2019/07/03 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

A közösségi média függőség, mint valós jelenség

Mindenütt ott van. Reggel az első dolog, amit megnézünk. Munkába menet minden adandó alkalommal rápillantunk. Egy újabb rezgés. Értesítés jött. Lájk. A munka közben is...
Szeretnéd tudni, hol vannak családod tagjai? Mutatom a legjobb alkalmazásokat!

2019/06/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Szeretnéd tudni, hol vannak családod tagjai? Mutatom a legjobb alkalmazásokat!

Hogyan tudod valós időben megállapítani, hol van a gyerek, a nagymama, a férjed vagy a feleséged? Vannak erre szuper Androidos és iOS alkalmazások, mutatjuk! 
 Kik azok a közösségi influencerek?

2019/06/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kik azok a közösségi influencerek?

Részletes definíciók, meghatározások, az influencerek csoportosítása a rajongói tábor mérete, csatorna és kategóriák szerint. Mi az az influencer marketing?
A Facebook lecsap a „határeset-tartalmakra”, amik „majdnem” sértik a platform szabályzatát

2019/02/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Facebook lecsap a „határeset-tartalmakra”, amik „majdnem” sértik a platform szabályzatát

Már nem csak a szabálytalan a tilos! A Facebook lecsap azokra a tartalmakra is, melyek kicsit is gyanúsan cklickbait jellegű, csalogató szövegű tartalmak. Te használsz ilyen megfogalmazásokat? 
Tudd meg te is, mi az igazság a Facebook csoportokkal kapcsolatban

2019/01/19 - Bohács Ádám, közösségi média marketing menedzser

Törli a Facebook a csoportok tagjait(?)

A napokban rengeteg helyen lehetett találkozni azzal a hírrel, hogy a csoportok azon tagjait, akik nem voltak aktívak, a Facebook automatikusan törli. Szeretnénk tisztázni a dolgot, nézzük tehát, mi is...
A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

2018/08/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

Bizonyára senkit nem lep meg a tény, hogy a Facebook rengeteget tud felhasználóiról. A közösségi hálózat már évek óta gyűjti az adatokat azokról, akik...
Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

2018/08/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

Valószínűleg tisztában vagy vele, hogy utazási irodád, éttermed vagy hoteled  Facebook oldalán élő videóközvetítéseket is indíthatsz. De talán soha nem...
A Facebook az új uniós adatvédelmi rendelet ellenére is hozzáférhet adataidhoz, de ha nem jól állítottad be a láthatósági beállításokat, akár több külsős cég, vagy akár ismerőseid is hozzájuthatnak ezekhez, de akár a fiókodhoz is. Hogyan kerüld ezt el? Mu

2018/08/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így szabályozhatod, hogy mit látnak rólad mások a Facebookon

A Facebook az új uniós adatvédelmi rendelet ellenére is hozzáférhet adataidhoz, de ha nem jól állítottad be a láthatósági beállításokat, akár...
Facebook
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
286 119
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kulcsszó kutatás

A kulcsszó kutatás célja megkeresni és azonosítani azokat a...

Spamcsapda

Mi is az a spamcsapda?   A spamcsapda egy olyan email cím, ami valaha...

Napi elosztás (Day Parting)

Tömören a napi elosztásról A napi elosztás lényege, hogy a...

Linkérték

Mi az a linkérték? A linkérték (link juice, vagy link equity) egy...

Hideghívás

Mi is az a hideghívás? A hideghívás olyan kéretlen telefonhívások, amelyek célja egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.