Facebookkal kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Facebook

Facebook

Facebook nyereményjáték

2013/01/06 -

Facebook nyereményjátékok szabályos lebonyolítása

Az utóbbi cirka 1 évben láthatóan megszaporodtak a Facebookos nyereményjátékok a közösségi hálón. Annyira sok van belőlük, hogy a felhasználók már-már immunisak lesznek az ilyen jellegű promóciókra. De ami még nagyobb problémát...
Hogyan ismerd fel a kamu Facebook profilt, az avatart, hogyan védekezz ellene, és hogyan használd az online marketing során. Máté Balázs online marketing tanácsadó szakcikke.

2013/01/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Facebook AVATAR azaz a kamu vagy fake profil

Hogyan ismerd fel a kamu avagy a "fake" Facebook profilt, az avatart? Hogyan védekezz ellene, és hogyan használd az online marketing során? Máté Balázs online marketing tanácsadó...
Facebook oldal

2012/11/05 -

10 tipp a sikeres Facebook oldalhoz!

Ha Facebook oldaladon szeretnéd a rajongóidat megtartani, szórakoztatni, és figyelmüket fenntartani, akkor íme néhány megszívlelendő tanács:
Facebook jelenlét tervezése a vállalkozások számára

2012/09/11 -

Mi az a Facebook? Kell nekem egyáltalán?

Még ma is sokan idegenkednek attól, hogy mint magánszemély fent legyenek a Facebookon. Ezen döntésüket elfogadjuk, de azzal nem tudunk egyetérteni, hogy mint cég, vállalkozás valaki ne szerepeljen a Facebookon. Mit hagy ki ezzel? Cikkünkből kiderül!
Facebook
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
157 415
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Helyi cégek listái

A legtöbb nagyobb keresőszolgáltató rendelkezik egy helyi cégeket tartalmazó listával. Ezek a...

Google algoritmus frissítések

A Google már két évtizede működik, ez idő alatt pedig...

Alkalmi visszafordulás

Mit is jelent az alkalmi visszafordulás? Az alkalmi visszafordulás az amikor egy emailt...

Leküldéses értesítés

Azok a mobilkészülékeken felugró üzenetek, amelyeket egy alkalmazásból vagy egy...

Konverziós arány

Mit mutat a konverziós arány? Ez az érték azt mutatja, hogy egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.