Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

2018/03/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

Mi az a long tail SEO és hogyan használjuk? Hogyan növeli drasztikusan egy jó keresőoptimalizálási technika a bevételeidet? Gyakorlati példákon mutatjuk be!   
1996-ban készítettem el az első honlapomat, akkor még GIF-ekkel dobtuk fel a tartalmat. Mára ez jelentősen megváltozott. A honlapkészítés, a tartalommarketing és a közösségi média marketing világa sem lehet meg a legújabb vizuális tartalmak nélkül.

2018/03/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 letaglózó statisztikai adat a vizuális tartalommarketingről

1996-ban készítettem el az első honlapomat, akkor még GIF-ekkel dobtuk fel a tartalmat. Mára ez jelentősen megváltozott. A honlapkészítés, a tartalommarketing és a közösségi...
Az értékelési rendszerek egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az éttermi és a hotel marketing során.  Hogyan tudsz tehát minél több, jó értékelést szer

2018/03/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

3 gyorstipp a TripAdvisoron való rangsorolás javításához

Az értékelési rendszerek egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az éttermi és a hotel marketing során. Méréseink szerint közvetlenül növeli az asztalfoglalások, szobafoglalások...
Vajon ha növekszik a keresőkből weboldalam látogatottsága, több lesz a vevőm, a konverzióm is? Sokan úgy gondolják, a keresőoptimalizálás nem hoz direkt konverzió növekedést, pedig ha ezeket a tippeket betartod, biztos több vendég lesz hotelednek, több k

2018/02/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A konverziós arány optimalizálás és a keresőoptimalizálás elválaszthatatlan kapcsolata

Vajon ha növekszik a keresőkből weboldalam látogatottsága, több lesz a vevőm, a konverzióm is? Sokan úgy gondolják, a keresőoptimalizálás nem hoz direkt konverzió növekedést,...
Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

2018/02/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

Ne költs feleslegesen Facebook hirdetéssekkel olyan emberekre, aki nem célcsoportja szállodádnak! Hotel közösségi média marketing tippek, melyek azonban nem csak szálloda tulajdonosok...
Szó lesz itt keresőoptimalizálásról, tartalommarketingről, közösségi média marketingről is, de egy kicsit másképpen!

2018/02/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hat fontos marketing trend 2018-ra

Közelítsük meg máshogy most 2018 legfontosabb online marketing trendjeit! Szó lesz itt keresőoptimalizálásról, tartalommarketingről, közösségi média marketingről is, de egy kicsit...
Hotel és szálloda weboldal konverzió növelés online marketing segítségével

2018/02/13 -

Nem jön vendég, rendezvénybekérés szállodai weboldaladon keresztül? Mutatjuk, miért!

A hotelek és szállodák online marketingje ma Magyarországon siralmas. Gyakran a honlapjuk is. Nem elég egy mutatós weboldal, az is fontos, hogy szobafoglalásokat és rendezvényhelyszín...
A vendéglátás és turizmus marketing egyik legfontosabb eleme a vendégvélemények javítása, begyűjtése, és közzététele, de más iparágakban is hatékony eszköz lehet a vevői vélemények megosztása. Mutatjuk, hogyan használd fel ezeket hatékonyan az online mark

2018/02/06 -

Miért fontosak a vevői vélemények, és hogyan használd őket hatékonyan az online marketingben?

A vendéglátás és turizmus marketing egyik legfontosabb eleme a vendégvélemények javítása, begyűjtése, és közzététele, de más iparágakban is...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!