Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ne költs feleslegesen Facebook hirdetéssekkel olyan emberekre, aki nem célcsoportja szállodádnak!

Marketing Professzorok

Facebook


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

2018.02.26.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

Ne költs feleslegesen Facebook hirdetéssekkel olyan emberekre, aki nem célcsoportja szállodádnak! Hotel közösségi média marketing tippek, melyek azonban nem csak szálloda tulajdonosok számára lehetnek érdekesek. 


Úgy érzed, nem nagyon jön konverzió közösségi média marketingedből? Hirdetsz a Facebookon, Instagramon, mégsem érkezik elég szobafoglalás? Ha te is úgy érzed, hogy a Facebookon hirdetni pénzkidobás, nem vagy egyedül. Sok hotel tulajdonos nem látja értelmét ennek a hirdetési formának, főleg azok nem, akiknél a konverziómérés pontosan mutatja, mely marketing eszközből érkeznek a szobafoglalások.

 

A konverziómérésről sokszor írtunk már, olvasd el ezeket a cikkeket, mielőtt tovább lépsz, ha nem tudod, mi az:

 

Ha te is olyan marketing kommunikációt szeretnél, melynek célja a konverziók növelése, keress meg minket! Kattints ide!


Megjegyezzük, kutatásaink és hotel marketingben eltöltött hosszú évek alatt szerzett tapasztalataink alapján a leginkább költséghatékony online marketing eszköz a jól keresőoptimalizált weboldal. Ez nem jelenti azt, hogy a közösségi média marketingből nem szerezhet egy hotel, egy szálloda jó áron konverziókat, éppen ezért érdemes itt is belemenni a részletekbe. 

 

A több mint kétmilliárd aktív felhasználóval rendelkező közösségi média óriás az utóbbi évek során egyre komolyabb hangsúlyt fektet hirdetési rendszere fejlesztésére, ami újabb és újabb lehetőségeket jelent a cégek, köztük természetesen a szállodák számára is.

 

A Facebook nemrégiben elérhetővé tette a dinamikus utazási hirdetéseket, amelyek számos új célzási opciót kínálnak, és kifejezetten szállodáknak készültek. A rengeteg új célzási lehetőséget elnézve nem csoda, hogy az online marketingesek közel 96%-a állítja, hogy a Facebook biztosítja a legjobb megtérülési arányt az összes közösségi hálózat közül.

 

Ha egészen eddig hanyagoltad a Facebook által kínált hirdetési funkciót, vagy nem tudod, hogy hogyan kezdd el használni, akkor olvasd át a következő tippeket, amik garantáltan segítenek majd megtalálni a helyes irányt!

 

Hova mennének az emberek? – Célzás utazási érdeklődések szerint

A dinamikus hirdetésekkel olyan utazókat is megcélozhatsz, akik korábban már érdeklődést mutattak valamilyen utazási téma iránt. A célzási opciók között a kalandosabb utazások közül az ökoturizmusig szinte bármit kiválaszthatsz. Emellett akár olyan utazókra is koncentrálhatod hirdetéseidet, akik tengerpartok, hegyek, folyók, stb. után mutattak érdeklődést korábban.

 

Mikkor utaznának az emberek? – Célzás az utazás dátuma szerint

Ha szeretnéd elkerülni a szezonok közötti pangást, vagy feltöltenél néhány közelgő üresedést, akkor jó hírünk van. A Facebook dinamikus hirdetéseivel megcélozhatsz olyan utazókat is, akik csak bizonyos napokon vagy időkereten belül szeretnének utazni. Ezen kívül koncentrálhatsz olyan utazókra is, akik csak a hét bizonyos részeiben hajlandóak útnak indulni (például csak hétvégéken vagy csak hétköznap).


Mit szeretnének csinálni az emberek? – Célzás az utazás szándéka szerint

A Facebook lehetővé teszi, hogy olyan embereket érj el hirdetéseiddel, akik korábbi internetes aktivitásuk alapján érdeklődést mutattak az utazás iránt. Például ha valaki sok időt töltött egy utazással foglalkozó webhelyen, vagy gyakran keresett rá valami utazáshoz kapcsolódó témára egy webhelyen. Az utazás szándékát jelezheti az is, ha valaki nemrégiben repülőjegyet foglalt, de még nem választott magának szállodát a célállomáson. Ezen kívül egyedül, párban, vagy családosan utazók is elválaszthatók egymástól célzási szempontból.

Ez csupán néhány a temérdek lehetőség közül.

 

Éljenek az évfordulók! – Célzás életesemények szerint

Egy különösen hasznos funkció az életesemény-alapú célzás. Ez többek között lehetővé teszi például azt is, hogy olyan párokat érj el hirdetéseiddel, akik hamarosan évfordulójukat ünneplik. Kiváló alkalmat ad arra, hogy felkínálhasd nekik párokra specializált szállodai csomagodat.

 

Generációs különbségek – Célzás kor szerint

A különböző generációk más és más ajánlatokat találnak vonzónak. Míg a fiatalabbak inkább egy eseménydús, kalandos vakációra vágyhatnak, addig az idősebb korosztály sokkal inkább a pihentető, felfrissítő kikapcsolódás iránt érdeklődik (ezt egy nemrégiben végzett felmérés is igazolja).

 

Egyedül, vagy párban? – Célzás kapcsolati állapot szerint

Ezen nincs is igazán mit ragozni – ha szállodád éjszakai klubhelysége az egyedülállók egyik kedvenc kikapcsolódási pontja, akkor lehetőséged van megcélozni őket. Ellenben ha létesítményed inkább pároknak kedvez, akkor rájuk is koncentrálhatsz.

 

Mit enged a költségvetés? – Célzás kereset szerint

Ha szállodád luxus élményeket kínál, vagy exkluzív ügyfélkört szolgál ki, akkor a keresetalapú célzással biztosíthatod, hogy hirdetéseid csak azokat a felhasználókat érjék el, akik megengedhetik maguknak ajánlataidat.

 

Egyéb opciók

A Facebook a felsoroltakon kívül persze további célzási opciókat is kínál. Koncentrálhatod hirdetéseidet például érdeklődési körök, iskolázottság, karrier, családszerkezet és más szempontok alapján is. Az utazási hirdetésekben ráadásul több célzási szempontot is megadhatsz egyszerre!
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Facebook
A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

2018-08-21

Bizonyára senkit nem lep meg a tény, hogy a Facebook rengeteget tud felhasználóiról. A közösségi hálózat már évek óta gyűjti az adatokat azokról, akik regisztrálnak rá és rendszeresen vagy csak ritkán használják akár asztali (böngészős) verzióját, akár a telefonos alkalmazást. A kérdés tehát...

Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

2018-08-09

Valószínűleg tisztában vagy vele, hogy utazási irodád, éttermed vagy hoteled  Facebook oldalán élő videóközvetítéseket is indíthatsz. De talán soha nem mertél belefogni, pedig mára a Facebook kommunikáció egyetlen, értelmes, ingyenes eszköze maradt.   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!