Ne költs feleslegesen Facebook hirdetéssekkel olyan emberekre, aki nem célcsoportja szállodádnak!

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ne költs feleslegesen Facebook hirdetéssekkel olyan emberekre, aki nem célcsoportja szállodádnak! Hotel közösségi média marketing tippek, melyek azonban nem csak szálloda tulajdonosok számára lehetnek érdekesek. 

Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

Úgy érzed, nem nagyon jön konverzió közösségi média marketingedből? Hirdetsz a Facebookon, Instagramon, mégsem érkezik elég szobafoglalás? Ha te is úgy érzed, hogy a Facebookon hirdetni pénzkidobás, nem vagy egyedül. Sok hotel tulajdonos nem látja értelmét ennek a hirdetési formának, főleg azok nem, akiknél a konverziómérés pontosan mutatja, mely marketing eszközből érkeznek a szobafoglalások.

 

A konverziómérésről sokszor írtunk már, olvasd el ezeket a cikkeket, mielőtt tovább lépsz, ha nem tudod, mi az:

 

Ha te is olyan marketing kommunikációt szeretnél, melynek célja a konverziók növelése, keress meg minket! Kattints ide!


Megjegyezzük, kutatásaink és hotel marketingben eltöltött hosszú évek alatt szerzett tapasztalataink alapján a leginkább költséghatékony online marketing eszköz a jól keresőoptimalizált weboldal. Ez nem jelenti azt, hogy a közösségi média marketingből nem szerezhet egy hotel, egy szálloda jó áron konverziókat, éppen ezért érdemes itt is belemenni a részletekbe. 

 

A több mint kétmilliárd aktív felhasználóval rendelkező közösségi média óriás az utóbbi évek során egyre komolyabb hangsúlyt fektet hirdetési rendszere fejlesztésére, ami újabb és újabb lehetőségeket jelent a cégek, köztük természetesen a szállodák számára is.

 

A Facebook nemrégiben elérhetővé tette a dinamikus utazási hirdetéseket, amelyek számos új célzási opciót kínálnak, és kifejezetten szállodáknak készültek. A rengeteg új célzási lehetőséget elnézve nem csoda, hogy az online marketingesek közel 96%-a állítja, hogy a Facebook biztosítja a legjobb megtérülési arányt az összes közösségi hálózat közül.

 

Ha egészen eddig hanyagoltad a Facebook által kínált hirdetési funkciót, vagy nem tudod, hogy hogyan kezdd el használni, akkor olvasd át a következő tippeket, amik garantáltan segítenek majd megtalálni a helyes irányt!

 

Hova mennének az emberek? – Célzás utazási érdeklődések szerint

A dinamikus hirdetésekkel olyan utazókat is megcélozhatsz, akik korábban már érdeklődést mutattak valamilyen utazási téma iránt. A célzási opciók között a kalandosabb utazások közül az ökoturizmusig szinte bármit kiválaszthatsz. Emellett akár olyan utazókra is koncentrálhatod hirdetéseidet, akik tengerpartok, hegyek, folyók, stb. után mutattak érdeklődést korábban.

 

Mikkor utaznának az emberek? – Célzás az utazás dátuma szerint

Ha szeretnéd elkerülni a szezonok közötti pangást, vagy feltöltenél néhány közelgő üresedést, akkor jó hírünk van. A Facebook dinamikus hirdetéseivel megcélozhatsz olyan utazókat is, akik csak bizonyos napokon vagy időkereten belül szeretnének utazni. Ezen kívül koncentrálhatsz olyan utazókra is, akik csak a hét bizonyos részeiben hajlandóak útnak indulni (például csak hétvégéken vagy csak hétköznap).


Mit szeretnének csinálni az emberek? – Célzás az utazás szándéka szerint

A Facebook lehetővé teszi, hogy olyan embereket érj el hirdetéseiddel, akik korábbi internetes aktivitásuk alapján érdeklődést mutattak az utazás iránt. Például ha valaki sok időt töltött egy utazással foglalkozó webhelyen, vagy gyakran keresett rá valami utazáshoz kapcsolódó témára egy webhelyen. Az utazás szándékát jelezheti az is, ha valaki nemrégiben repülőjegyet foglalt, de még nem választott magának szállodát a célállomáson. Ezen kívül egyedül, párban, vagy családosan utazók is elválaszthatók egymástól célzási szempontból.

Ez csupán néhány a temérdek lehetőség közül.

 

Éljenek az évfordulók! – Célzás életesemények szerint

Egy különösen hasznos funkció az életesemény-alapú célzás. Ez többek között lehetővé teszi például azt is, hogy olyan párokat érj el hirdetéseiddel, akik hamarosan évfordulójukat ünneplik. Kiváló alkalmat ad arra, hogy felkínálhasd nekik párokra specializált szállodai csomagodat.

 

Generációs különbségek – Célzás kor szerint

A különböző generációk más és más ajánlatokat találnak vonzónak. Míg a fiatalabbak inkább egy eseménydús, kalandos vakációra vágyhatnak, addig az idősebb korosztály sokkal inkább a pihentető, felfrissítő kikapcsolódás iránt érdeklődik (ezt egy nemrégiben végzett felmérés is igazolja).

 

Egyedül, vagy párban? – Célzás kapcsolati állapot szerint

Ezen nincs is igazán mit ragozni – ha szállodád éjszakai klubhelysége az egyedülállók egyik kedvenc kikapcsolódási pontja, akkor lehetőséged van megcélozni őket. Ellenben ha létesítményed inkább pároknak kedvez, akkor rájuk is koncentrálhatsz.

 

Mit enged a költségvetés? – Célzás kereset szerint

Ha szállodád luxus élményeket kínál, vagy exkluzív ügyfélkört szolgál ki, akkor a keresetalapú célzással biztosíthatod, hogy hirdetéseid csak azokat a felhasználókat érjék el, akik megengedhetik maguknak ajánlataidat.

 

Egyéb opciók

A Facebook a felsoroltakon kívül persze további célzási opciókat is kínál. Koncentrálhatod hirdetéseidet például érdeklődési körök, iskolázottság, karrier, családszerkezet és más szempontok alapján is. Az utazási hirdetésekben ráadásul több célzási szempontot is megadhatsz egyszerre!
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!