Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A Google-bomba kifejezés jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Google-bomba


A Google-bomba a Google algoritmusának egyik sebezhetőségére utal, amely lehetővé tette a tréfás szándékú személyek számára, hogy bizonyos webhelyeket rágalmazó kifejezésekkel kössenek össze. Ezek a webhelyek akkor jelennek meg, amikor egy felhasználó rákeres valamelyik ilyen kifejezésre.

 

Példa a Google-bombára

 

Egy példa erre, amely az amerikai médiában is nagy felhajtást okozott, egy George W. Bush életrajzát tartalmazó oldal volt, amely a Google első találatai között jelent meg a „szánalmas kudarc” kifejezésre.

 

A „bombát” elhelyező személyeknek nem volt más dolguk, mint kicserélni jó néhány hivatkozást a célwebhelyről a saját webhelyükre (vagy bármely más módon linkeket szerezniük), és elhelyezniük a kifejezést a horgonyszövegben.

 

A Google azóta már kiküszöbölte ezt a hibát egy úgynevezett látens szemantikus indexelés (LSI) elhelyezésével az algoritmusban.
 

címkék: Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!