Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mi is az az Online marketing, az online marketing definíciója. Az online marketing definíciója. Az online marketing eszközei: Hirdetések, A vírusmarketing, E-mail marketing, A Rich-media, A keresőmarketing, A webanalitika

Marketing Professzorok

Online marketing


 

 

 

 

Az online marketing definíciója

Az online marketing folyamat egyszerűen megfogalmazva termékek és szolgáltatások reklámozása és eladása az interneten. Ellentétben a hagyományos reklámeszközökkel, az online marketing eszközei a célcsoportot interakcióra, visszajelzésre késztetik.
 

Az online marketing eszközei

 

Hirdetések

Hirdetések, melyek az adott weboldal termékét hirdetik. A hirdetésre kattintva a hirdető weboldalára kerülünk. Több fajtája létezik, mint a banner, ragadós hirdetés, átúszó hirdetés, gombok, szöveges linkek, stb.
 

A vírusmarketing

A vírusmarketing általában valamilyen multimédia eszközt használ, általában videót, képet, néha hanganyagot. Gyakran olyan reklámról van szó, amelyről eleinte nehezen mondható meg, hogy az tényleg reklám, például csak a videó végén jövünk rá. Célja, hogy szórakoztató tartalmával a felhasználók között megosztással (vírusként) terjedjen.
 

E-mail marketing

E-mail marketing során a weboldal promóciós hírlevelet küld a levelezési listára feliratkozott személyeknek. Amennyiben nem iratkoztunk fel a hírlevélre, mégis ilyen tartalmú, nem kért levelet kapunk, azt spam-nek nevezzük.
 

A Rich-media

A Rich-media a bannerhez hasonló hirdetési típus, azonban az a kattintásnál többre késztet. Lehet az kép, videó, animáció, hang, vagy ezek valamilyen ötvözete, a lényeg, hogy valamilyen aktivitást generáljon. Ilyenek az egyes weboldalakon feltűnő fél perces játékok, melyeket végigjátszva a hirdető oldalán találjuk magunkat.
 

A keresőmarketing

A keresőmarketing (Angolul SEM, Search Engine Marketing) az online marketing egy olyan fajtája, ahol bizonyos eszközökkel növelik egy weboldal megjelenését a keresőmotorokban. Eszközei között szerepel a keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések és fizetett listázások.
 

A webanalitika

A webanalitika ugyan nem hirdetési eszközi, viszont a weboldalak látogatottságát, és az azt okozó adatokat méri és elemezi. Ezzel az eszközzel felmérhető, és az adatok helyes felhasználásával elérhető egy oldal sikeressége.
 
címkék: Online marketing

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!