Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a közös vállalkozás (KJ), azaz a Joint Venture (JV) pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Közös vállalkozás


A közös vállalkozás vagy közös kockázatvállalás egy olyan megegyezés két vagy több üzleti fél között, amely célja egy üzleti projekt közös kivitelezése az összes résztvevő fél haszna érdekében. Az ilyen társulások létrejöhetnek egyetlen projekt idejére, vagy akár végtelenített jelleggel is. Közös vállalkozások léteznek óriáscégek vagy akár két egyedülálló (internet) marketinggel foglalkozó személy között is.

 

A közös vállalkozások megalapításának több oka lehet

 

Általánosságban akkor jönnek létre, amikor a két fél erőforrásai kiegészítik egymást, így az üzleti célok könnyebben, gyorsabban és jövedelmezőbb eredményekkel valósíthatók meg, mint egyedülálló működés mellett.

 

Gyakran jön létre két fél között közös internetes vállalkozás, amikor az egyik fél egy új termékkel áll elő, de semmilyen vagy minimális feliratkozói listával bír, a másik fél azonban jelentős méretű megcélozható közönséggel rendelkezik. A megegyezés ilyenkor általában arról szól, hogy az új terméket előállító fél a listatulajdonos fél listájának reklámozhatja, egy bizonyos közvetítői díj fejében. Ez a helyzet nagyon hasonlít egy közvetítést végző partner és egy kereskedő közötti üzleti megállapodásra.

 

A termék persze releváns kell legyen a feliratkozók listáján szereplő személyek számára, más szóval nincs értelme növénytermesztést reklámozni egy autósklub feliratkozói számára. Ezzel szemben például egy új kulcsszó kutatást segítő eszközt kifejezetten érdekesnek találhatnak egy SEO hírlevélre feliratkozók.
 

címkék:

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!