Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Szállodamarketing 2019 - Íme az 5 legfontosabb trend

2019/04/23 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

5 marketingtrend, amire egy szállodának oda kell figyelnie 2019-ben!

A marketing, és újabban az online marketing folyamatosan változó, képlékeny világa egyetlen szektort sem hagy nyugodni, ami – mint azt marketingesként, vagy tulajdonosként biztosan...
Online marketing hoteleknek

2019/04/18 - CZs

Milyen turisztikai marketingtrendekre számíthatunk 2019-ben?

Az online turisztikai marketing egy viszonylag fiatal terület, hiszen egészen néhány évtizeddel ezelőttig az emberek szinte kizárólag csak az utazási irodák ajánlatairól...
10 ok, amiért égető szükséged lehet egy online marketing-tanácsadóra

2019/04/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 ok, amiért égető szükséged lehet egy online marketing-tanácsadóra

Mikor kell, és mikor nem online marketing tanácsadót alkalmaznod? Mit csinál egy tanácsadó jobban, mint egy alkalmazott marketinges? Milyen a jó tanácsadó? Mutatjuk! 
9  online marketing trend, amiről minden fogászatnak tudnia kell 2019-ben

2019/04/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 online marketing trend, amiről minden fogászatnak tudnia kell 2019-ben

2019-ben már senkit nem próbálunk meggyőzni arról, hogy érdemes a digitális marketinggel foglalkozni – a tények azok tények. Aki nem halad a korral, az lemarad, és ez fokozottan vonatkozik...
Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén

2019/04/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az elmúlt évek 10 legjelentősebb változása a városmarketing terén

A marketingre folyamatos változás jellemző, és ez alól a városmarketing sem kivétel. Az ágazat sokat fejlődött az elmúlt évek során, és biztosak lehetünk benne, hogy a...
Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat

2019/04/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing tanácsadót alkalmazni ma nagy kockázat

Érdemes-e, szabad-e online marketing tanácsadót foglalkoztatnod ma, 2019-ben? Sokan megbánták, hogy ezt tették, nem véletlenül, rengeteg a kókler, az önjelölt guru, aki csak...
A közösségi média marketing 10 titkos előnye

2019/04/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A közösségi média marketing 10 titkos előnye

Sokan próbálkoznak különböző közösségi média felültekkel, hamar feladják azonban, mert nem jönnek az eredmények. Pedig a social kiváló marketing és PR...
Így teheted te is aktívabbá követőidet az Instagramon 2019-ben

2019/04/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így teheted te is aktívabbá követőidet az Instagramon 2019-ben

Szeretnéd eléréseidet növelni Instagramon? Mutatjuk azokat a gyakorlati technikákat, melyekkel  minél több ember látja majd történeteidet, posztjaidat az Instagramon.
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
164 960
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Vásárlói személyiség (Buyer Persona)

Mi az a vásárlói személyiség (Buyer Persona)? Vásárlói személyiség (Buyer...

Ego kulcsszó

Olyan kulcsszó, amire egy magánszemély vagy szervezet bármi áron jó rangsorolást szeretne...

Domain figyelés

Egy domain nevének figyelése az interneten.   Miért is jó a Domain figyelés, azaz a...

Felülértékesítés (Upsell)

Felülértékesítésről beszélünk akkor, ha egy magasabb árú terméket vagy szolgáltatást...

Egyszeri ajánlat

Egy olyan marketing stratégia, amelynek célja intenzív nyomást gyakorolni a lehetséges...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.