Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Hogyan válassz magadnak influencert kampányodhoz, hol találod meg őket, melyik influencer miért jó és melyik miért rossz választás. Gyakorlati tippek és árak.

2019/10/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A kevesebb néha több: kik azok a mikroinfluencerek, és miért éri meg foglalkozni velük?

Nehéz manapság olyan marketingest találni, aki ne hallott volna már az influencer marketingről. Egy gyors emlékeztetőként ez a marketing azon formája, amelyben közkedvelt online egyéneket...
Vásárlói döntések

2019/10/10 - Máté Beatrix

Így befolyásolja érzelmi állapotunk a vásárlási döntéseinket

Marketingesként elengedhetetlen, hogy ismerjük, vagy legalább tanulmányozzunk a célcsoportunk döntéshozatali folyamatait. Számos kutatás bebizonyította hogy az érzelmek...
Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/1. rész

2019/10/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/1. rész

Három részes sorozatunkban részletesen bemutatjuk, hogyan használhatod weboldalad SEO teljesítményének elemzésére a Google Search Console adatait. Az első részben az alapokkal...
Hogy találjak meg valamit a Google-ben? 12 profi keresőtrükk!

2019/10/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogy találjak meg valamit a Google-ben? 12 profi keresőtrükk!

Egy pár nagyon hasznos, eddig nem ismert trükköt mutatunk, ha nehezen találsz meg valamit a Google-ben, úgy érzed nem elég pontos a találat vagy esetleg túl sok weboldal közül kell...
Hogyan lesz több ajánlatkérésem, megrendelésem honlapomról? Segítünk!

2019/10/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lesz több ajánlatkérésem, megrendelésem honlapomról? Segítünk!

Minap beszélgettem egy idősebb üzletemberrel edzés után az öltözőben. Azt mondta, nincs értelme költeni a webáruházára, mivel semmi pénzt nem hoz neki. Gyorsan...
Mi közük van egymáshoz az átirányításoknak és a keresőoptimalizálásnak?

2019/10/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 kérdés és 6 válasz az átirányítások és a SEO viszonyáról

Az átirányítások és a keresőoptimalizálás kapcsolata mindig is ködös területnek számított a webmesterek és online marketingesek számára, és sok...
20 dolog, amire oda kell figyelned a tartalommarketingben

2019/10/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

20 dolog, amire oda kell figyelned a tartalommarketingben

Egyik nap még sziporkáznak a jobbnál-jobb ötletek, más nap pedig egyszerűen bárhogy töröd a fejed, egyszerűen nem jön az a bizonyos ihlet. Könnyű fennakadni, ez nem vitás.  
Az árengedmények pszichológiája

2019/10/03 - Máté Beatrix

Az árengedmény önmagában nem hoz több vásárlót. Mutatjuk, hogyan alkalmazd helyesen!

Ha jól alkalmazod az árengedményeket, akkor jelentősen fellendítheted eladásaidat. Munkánk során sokszor megtapasztaltuk, hogy az “akciózás” sikerét számos...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!