Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Tippek Facebook oldal kezeléséhez

2019/08/14 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

Így lehet neked is sikeres üzleti Facebook oldalad

A Facebook 2018 májusában egy hír részeként elhintette, hogy a platformon 80 millió kisvállalkozás képviselteti már magát. Marketingesként tehát a feladat adott:...
Részletes útmutató arról, mi is az az online marketing, milyen eszközei vannak, kinek ajánlott, mire jó és mennyibe kerül. Definíciók és gyakorlati példák.

2019/08/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az az online marketing?

Részletes útmutató arról, mi is az az online marketing, milyen eszközei vannak, kinek ajánlott, mire jó és mennyibe kerül. Definíciók és gyakorlati példák.
Hogyan lesz (lehet) első a weboldalam a Googleben?

2019/08/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lesz (lehet) első a weboldalam a Google-ben?

Mi kell ahhoz, hogy honlapom első legyen a Google találati listáján? Mennyibe kerül, milyen gyorsan lehet elérni és mi kell ehhez? Példák, árak, tanácsok.
Hotel keresőoptimalizálás? Mi az, miért kell neked, és hogyan csináld!

2019/08/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hotel keresőoptimalizálás? Mi az, miért kell neked, és hogyan csináld?

Alapvető, gyakorlatias hotel SEO útmutató, melyből mindent megtudsz arról, hogyan lesz szállodád weboldala az első a Google keresőben. Irodalmi adatok, kutatási eredmények és saját...
Marketing tanácsadás – nem, nem vállalunk el mindenkit!

2019/08/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Marketing tanácsadás – nem, nem vállalunk el mindenkit!

Hogyan legyél jó marketing tanácsadó? Dolgozz csak annak, akinek igazi lelkesedéssel tudod tolni a szekerét. Ez az elvünk a Marketing Professzoroknál. Mi ennek a következménye?...
Egy rövid, gyakorlatias útmutató Google Cégem adatlapod optimalizálásához

2019/08/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy rövid, gyakorlatias útmutató Google Cégem adatlapod optimalizálásához

Alapvető Google Cégem kezelési útmutató, a veszélyek és a lehetőségek, melyek benne rejlenek. Példákkal illusztrált gyakorlatias útmutató az optimalizáláshoz.
9 tipp, amivel sikerre viheted Google Ads stratégiádat 2019-ben

2019/08/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 tipp, amivel sikerre viheted Google Ads stratégiádat 2019-ben

Gondolom Neked sem kell bemutatni a Google hirdetési rendszerét, régi nevén a Googe AdWordsöt, mai nevén a Google Ads-ot. Ha használod, tudod, rengeteg konverziót (vásárlást,...
30 B2B keresőoptimalizálási tipp, melyek 2019-ben is működnek!

2019/07/31 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

30 B2B keresőoptimalizálási tipp, melyek 2019-ben is működnek!

A B2B marketing nem egyszerű de kétségtelenül a leghatásosabb eszköze a keresőoptimalizálás. Mutatjuk 2019-es kutatásaink eredményét 30 gyakorlatias tippbben.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!