notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

TripAdvisor marketing – hogyan legyél első?

2017/06/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

TripAdvisor marketing – hogyan legyél első?

Szeretnéd, ha éttermed, szállodád az elsők között jönne a TripAdvisor találati listáján? Mutatjuk a TripAdvisor marketing legfontosabb trükkjeit!   
Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – első rész

2017/05/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Útmutató az új LinkedIn elrendezéshez – első rész

Akik már régóta használják a LinkedInt, azoknak biztosan feltűnt, hogy 2016 vége óta az oldal számos változáson ment keresztül. Ezek az átalakítások 2017-ben is...
Több, mint 20 éttermi marketing stratégia tapasztalata alapján mutatjuk, melyek a leghatékonyabb közösségi média marketing tippek éttermeknek, kávézóknak Budapesten!

2017/05/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

20 tipp éttermeknek a közösségi média marketinghez

Idestova 5 éve a gasztronómiai marketing a Marketing Professzorok egyik erőssége. Budapesten és vidéken több, mint 20 étterem online marketing stratégiájának kialakításában és kivitelezésében vettünk részt. (Referenciáinkat lásd itt!) Ezen...
A Facebook vagy a LinkedIn számodra a legjobb marketing eszköz?

2017/05/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Facebook vagy a LinkedIn számodra a legjobb marketing eszköz?

Mire jó a Facebook marketing szempontból, és kik használják a LinkedIn portált? Melyik marketing eszköz a legmegfelelőbb célcsoportod eléréséhez? A legelső kérdés, amely...
Inbound marketing

2017/05/15 -

Ezért érdemes kipróbálni az inbound marketinget

Az inbound marketing célja, hogy felkeltse a lehetséges ügyfelek figyelmét egy márkára vagy termékre. Egy online marketing ügynökség számos különböző technikával érheti ezt el: marketing automatizálás, SEO, tartalommarketing, email...
Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

2017/04/05 - Máté Balázs, vezető marketing tanácsadó, Lukács Kornélia, marketing asszisztens

Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

Az Instagram nem csak a magukat szépnek képzelő lányok selfieiről szól, marketing eszközként is kiváló, ha tudod, hogyan cégesen kell kezelni. Megmutatjuk!  
Tartalommarketing és SMM kapcsolata

2017/02/09 - Máté Beatrix

Hogyan támogatja a tartalommarketing az SMM stratégiádat

A tartalommarketing és a közösségi média marketing kéz a kézben jár, a siker a két eszköz hatékony alkalmazásán múlik. Közösségi média marketing értelmetlenné válik tartalom nélkül, valamint a tartalommarketing sem ér semmi a...
5 ok, amiért a marketing költések a jövőben az influencer marketing irányába tolódnak

2016/12/29 - Tóth Beáta

5 ok, amiért a marketing költések a jövőben az influencer marketing irányába tolódnak

Ahogy az online világ a Social Media felé frekventálódott, a felhasználók által kialakított közösségek egyre nagyobb gazdasági, és...
SMM
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
286 119
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Google-bomba

A Google-bomba a Google algoritmusának egyik sebezhetőségére utal, amely lehetővé tette a...

Befektetésarányos megtérülés

Mi az a befektetésarányos megtérülés? A...

TLD

 A ccTLD -k ország kódok. A TLD megmutatja, egy szájt mely országban lett létrehozva, és...

Hitelesítés szintjei

Mit is jelentenek a hitelesítés szintjei?   A hitelesítés szintjei között...

Intelligens CPC, ECPC

Intelligens CPC-ECPC jelentése   A Google AdWords egyik sajátos licitálási...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.