Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018/11/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  
Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

2018/11/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Negatív véleményeket kapsz Facebook oldaladra? Úgy érzed, nem ezt érdemled? Segítünk, hogyan tudod ezeket törlöni, semlegesíteni! 3 millió Facebook rajongót kezelünk...
Egy stabil YouTube marketing stratégia megalapozása a nézettség fellendítéséért

2018/10/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy stabil YouTube marketing stratégia megalapozása a nézettség fellendítéséért

Használd ki a YouTube adta óriási lehetőséget: juss el milliókhoz videóidon keresztül! Mutatjuk, egy részletes és érthető útmutatóban, hogyan tudod fellendíteni...
Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

2018/10/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak...
A közösségi médiumok a politika játszóterévé váltak. Milyen veszélyeket rejt ez Rád és a társadalmunkra nézve? Kik és hogyan uralják ma ezeket a médiumokat, és mire használják őket?

2018/10/07 -

A közösségi média politikai veszélyei

A közösségi média életünk szerves részévé vált az elmúlt évtized alatt. A különböző platformok sokaknál átvették a hagyományos...
A Snapchat szerepe a turisztikai marketingben

2018/09/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Snapchat szerepe a turisztikai marketingben

A különböző turisztikai marketinggel foglalkozó online írások olvasgatása közben egyre gyakrabban jön szembe az emberrel a fiatalok között igen népszerű Snapchat alkalmazás neve. De...
A közösségi média algoritmusok legsúlyosabb gyengepontja

2018/09/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A közösségi média algoritmusok legsúlyosabb gyengepontja

Azt, hogy mit látsz a Facebook hírfolyamodban, az Instagramon vagy akár a YouTubeon, egy-egy algoritmus szabályozza. Ezek az algoritmusok rengeteg hibát tartalmaznak, de ezekkel kell élned, és ezekre...
A közösségi média előnyei és hátrányai a társadalom szemszögéből

2018/09/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A közösségi média előnyei és hátrányai a társadalom szemszögéből

Az elmúlt több mint egy évtized során a közösségi média rengeteget fejlődött, és mára már életünk szerves részévé vált. Csak a Facebook...
SMM
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
213 316
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Szavazás

A szavazás egyfajta közvélemény kutatás egy adott csoporton...

Felfedező hívás

Mi is az a felfedező hívás? A felfedező hívás az első hívás, amit egy kereskedő...

Kereskedelmi hirdetés

Ezek a hirdetések a Google és a Bing találatai oldalain is megjelennek a találatok feletti...

Leadfogó oldal

A leadfogó oldal (gyakran squeeze page, vagyis “beszorított oldal”) egy...

Long tail kulcsszó

Mi az a long tail kulcsszó? A long tail (vagy long-tail) azaz „hosszú...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.