Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

Ha Facebook oldalt vezetsz már tudod, nem is olyan egyszerű ezt jól csinálni. Mi 219 oldalt vezetünk, melynek rajongói tábora lassan átlépi az 1,3 millió főt. Minden nap tanulunk valami újat, ezen tapasztalatokból osztunk meg olyanokat, melyek bombabiztos

2013/10/17 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

10 alapvető de bombabiztos tipp egy sikeres Facebook oldal vezetéséhez.

Ha Facebook oldalt vezetsz már tudod, nem is olyan egyszerű ezt jól csinálni. Mi 219 oldalt vezetünk, melynek rajongói tábora lassan átlépi az 1,3 millió főt. Minden nap tanulunk valami újat, ezen tapasztalatokból osztunk meg olyanokat, melyek...
A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!

2013/09/06 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt, online marketing gyakornok

A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!

Minden arról szól, hogy a Facebook marketing mennyire hatékony és ez valóban így is van. Az elmúlt négy évben magyar kis- és középvállatok sok tucatjának hoztunk kiutat a válságból a közösségi média marketing segítségével. Te is...
Új Facebook algoritmusok, melyek növelhetik oldalad elérését! Last Actor és a Story Bumping.

2013/09/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt, online marketing gyakornok

Új Facebook algoritmusok, melyek növelhetik oldalad elérését!

Facebook oldalt vezetsz? Akkor most jó hírrel szolgálhatunk! A Facebook ezentúl két új algoritmussal segíti a Facebook oldalak szerkesztőit, a nagyobb elérés és az oldalak láthatóságának növelése érdekében. Ismerd meg az új hírfolyam...
Mennyit ér egy rajongó, mennyiért tudok újakat szerezni?

2013/05/01 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Mennyit ér egy rajongó, mennyiért tudok újakat szerezni?

  Gondolkodtál már azon, hogy mennyit is érnek Facebook oldalad rajongói? Sok esetben lehet hallani a Cost Per Like, vagyis a like értékének fogalmáról, de vajon ez mit is jelent. Ez az érték azt jelenti, hogy mennyibe is kerül Facebook...
Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

2013/04/21 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Facebook reklámok professzionálisan – a Power Editor bemutatása

  Sokakat zavar, hogy Facebook reklámjaik ellenőrzése nem olyan teljes körű, mint a Google Adwords esetében, azonban erre a problémára is van már megoldás a Power Editor személyében. Ez egy olyan ingyenes Google Chrome kiegészítő,...
Gyakran tesznek fel ügyfeleink, tanfolyamainkon vagy az egyetemen tanítványaink kérdéseket arról, létezik-e Facebook lufi, és valójában akkora nagy ász-e a közösségi média marketing. Kapunk kérdéseket arról is, hogyan alakulnak majd át a weboldalak a legú

2013/04/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Közösségi média marketing trendek 2013 – mi várható?

  Gyakran tesznek fel ügyfeleink, tanfolyamainkon részt vevők vagy az egyetemen tanítványaink kérdéseket arról, létezik-e Facebook lufi, és valójában akkora nagy ász-e a közösségi média marketing. Kapunk kérdéseket arról is,...
A Twitter használata a közösségi média marketing területén

2013/03/13 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

A Twitter használata a közösségi média marketing területén

  Magyarországon egyes közösségi hálózatokhoz hasonlóan még a Twitter sem túl elterjedt. Kevesen látják gyakorlati hasznát, és úgy tűnhet, hogy az Egyesült Államokban is csak a hírességek használják. Azonban a Twitter ennél...
Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?

2013/02/19 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?

  Tanuljunk a nagyok hibájából! Megégette magát a General Motors a közösségi média marketinggel, elköltött ugyan 10 millió dollárt, de a Facebook...
SMM
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
63 214
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Back-end ajánlat

Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást,...

GSP

Olyan Google Display Hálózati kampányok, amik lehetővé teszik az email marketingesek...

Termékbejelentés

Egy új termék létrehozását követően...

Újraeladási jog

Ha egy újraeladási joggal rendelkező ebookot vagy szoftvert vásárolsz...

Nyers kattintások

Egy hirdetésre érkezett összes kattintás, a kattintások...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.