Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

Minden, amit az Instagram analitikai eszközéről online marketingesként tudnod kell

2018/07/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amit az Instagram analitikai eszközéről tudnod kell

Az Instagram egyre népszerűbb az online marketingesek, a hirdetők körében. Bár soha nem volt olyan hatékony, ingyenes platform, mint a Facebook valaha, a hirdetések jól teljesítenek egy bizonyos...
Snapchat, avagy a tartalommarketing ritkán emlegetett nagyágyúja

2018/07/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Snapchat, avagy a tartalommarketing ritkán emlegetett nagyágyúja

Amennyiben a fiatalabb, gyerek korosztály online marketing kommunikációd célcsoportja, akkor felejtsd el a Facebookot, de még az Instagramot is. Próbáld ki a Snapchat marketinget, melynek...
A magán orvosi rendelők, szakambulanciák számára egyre fontosabb, hogy elérjék a fizetőképes keresletet, és erre a legalkalmasabbak az online marketing eszközei. Minél nagyobb az elérésed, annál magasabbak lesznek majd az óradíjaid is. Érdemes tehát egy h

2018/07/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Közösségi média marketing orvosoknak

A magán orvosi rendelők, szakambulanciák számára egyre fontosabb, hogy elérjék a fizetőképes keresletet, és erre a legalkalmasabbak az online marketing eszközei. Minél nagyobb az...
Az elmúlt időszak legfontosabb Facebook frissítései, amelyekről minden marketingesnek tudnia kell

2018/06/23 -

Az elmúlt időszak legfontosabb Facebook frissítései, amelyekről minden marketingesnek tudnia kell

A marketingesek számára, de minden Facebook oldalt üzemeltető, vagy az élő videó funkciót használó számára klassz új fejlesztéseket vezet be a közösségi oldal....
A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média, az Instagram, ami hihetetlenül jó a párkapcsolatok építésére, mégsem ezt a táblát tűzte ki ajtajára. Ha diszkrét

2018/06/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan flörtölj az Instagramon? Mutatjuk!

A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média felület, az Instagram, ami...
A 2018-as Instagram hashtag útmutató

2018/06/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 2018-as Instagram hashtag útmutató

Manapság ritka számba mennek azok az Instagram bejegyzések, amelyek leírása nem tartalmaz legalább egy hashtaget – ennek pedig jó oka van. Általánosságban nézve azok a bejegyzések (az Instagramon), amelyek legalább egy ilyen címkét...
10 profi közösségi média marketing tipp szállodáknak

2018/06/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 profi közösségi média marketing tipp hoteleknek

Szállodatulajdonosként bizonyára tisztában vagy a közösségi média szerepével online marketingstratégiádban. A hangsúly sokkal inkább azon a kérdésen van, hogy...
Gyerekbiztonság az interneten? Hogyan védjem meg gyermekeimet a veszélyektől?

2018/05/27 -

Gyerekbiztonság az interneten

Milyen veszélyek leselkednek gyerekedre az Interneten? Milyen módszerekkel próbálják őket behálózni és mi segít megvédeni őket?
SMM
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
105 214
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Pixel webhely

Olyan webhelyek, amelyek pixelekre (képpontokra) vannak felosztva. Ezeket a pixeleket...

Intelligens árképzés

Ez a kifejezés a Google politikáinak 2006-os módosításához kapcsolódik, ami az AdWords...

Közösségi média marketing

Web 2.0.: a közösségi web megjelenése, elterjedése és...

Aloldal

Olyan oldalak, amelyek egy weboldal legfelső szintű oldalai alatt helyezkednek el. Gyakran...

BANT

Mi is az a BANT? A BANT az angol budget, authority, need és timeline (költségvetés,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.