Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

Vlogolás a YouTube-on – így kezdj hozzá

2018/05/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Vlogolás a YouTube-on – így kezdj hozzá

Biztosan sok helyen olvastad már, hogy a YouTube vloggerkedés egy nagyon időigényes tevékenység. Habár ez az állítás valós, mégsem kell megijedni tőle, hiszen a vlogolás nem...
Instagram a turisztikai marketingben – Eredményes gyorstippek

2018/05/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Instagram a turisztikai marketingben – Eredményes gyorstippek

Az Instagramon naponta több száz képpel találkozhatsz, görgetés közben azonban általában csak néhány olyan kép bukkan fel, amitől egy pillanatra megállsz, hogy...
Útmutató a közösségi média marketinghez éttermek és bárok részére

2018/04/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Útmutató a közösségi média marketinghez éttermek és bárok részére

Bár minden étterem, bár és kávézó részére a Google-ből érkezik a legtöbb asztalfoglalás, és ezért számukra a keresőoptimalizálás és a tökéletes honlap a legjobb online marketing eszköz, de a közösségi média marketing szerepe sem...
Sokan megfordulnak éttermedben, mégis kevesen követik be Facebook vagy Instagram oldaladat? Mutatjuk, hogyan használd fel az éttermi marketing kommunikáció során az ingyenes Wi-Fi szolgáltatásodat! Vendéglátás és turizmus marketing a Marketing Professzo

2018/03/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A közösségi Wi-Fi szerepe az éttermi marketingben

Sokan megfordulnak éttermedben, mégis kevesen követik be Facebook vagy Instagram oldaladat? Mutatjuk, hogyan használd fel az éttermi marketing kommunikáció során az ingyenes Wi-Fi szolgáltatásodat! Vendéglátás és turizmus marketing a Marketing...
Ezért fontos a videómarketinggel foglalkozni 2018-ban

2018/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezért fontos a videómarketinggel foglalkozni 2018-ban

Sokan, ha azt hallják, videómarketing, hatalmas stábokat, profi kamerákat és hatalmas költségvetést képzelnek el. Nem kell feltétlenül még vlogot sem indítanod ahhoz, hogy elkezdj a videómarketing terén mozogni. Egyszerű, telefonnal felvett...
Az értékelési rendszerek egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az éttermi és a hotel marketing során.  Hogyan tudsz tehát minél több, jó értékelést szer

2018/03/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

3 gyorstipp a TripAdvisoron való rangsorolás javításához

Az értékelési rendszerek egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az éttermi és a hotel marketing során. Méréseink szerint közvetlenül növeli az asztalfoglalások, szobafoglalások számát a jobb Tripadvisor helyezés.  Hogyan tudsz tehát minél...
Márkavédelem a közösségi oldalakon – egy rövid útmutató marketing szakembereknek

2017/11/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Márkavédelem a közösségi oldalakon – egy rövid útmutató marketing szakembereknek

A közösségi média marketing egy hasznos online marketing eszköz. Amíg ellened nem fordítják. Készülj fel a krízisre, legyen tudatod online márkavédelmi stratégiád! 
7 egyszerű tipp, hogy profi videókat készíthess okostelefonoddal

2017/11/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, Mocsonoky Csaba, fotográfus

Videómarketing alapok: 7 egyszerű tipp, hogy profi videókat készíthess okostelefonoddal

A videómarketing alapja a tökéletesen elkészített felvétel. Youtubera ez akár mobiltelefonnal is elkészülhet, de azért jó ha tudod, mire vigyázz ilyenkor. A fotográfus...
SMM
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
109 463
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

marketing

Mi az a marketing? 72 szakértő válaszol A marketingnek számos...

HTML email

Mi is az a HTML email? A HTML email használata egy kreatívabb, gazdagabb design...

CPC

Mi az a kattintásonkénti ár, avagy CPC?   Az ár per kattintás, vagy kattintásonkénti...

Baidu

Mi az a Baidu? Elsősorban Kínában használatos. A Baidu a legnagyobb nem USA-ban gyökerező...

Payment Gateway

Magyarul talán fizetési kapuként vagy fizetés...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.