notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

28 bevált tipp az Instagram profi használatához

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > 28 bevált tipp az Instagram profi használatához

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

28 bevált tipp az Instagram profi használatához


2019/03/12
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Immáron 31 ezren követik Instagram oldalamat (itt nézheted meg), sok tapasztalatra tettem szert az elmúlt években, melyeket most megosztok veletek, hogy ti is sikeresek legyetek Instagram oldalatokkal. 

28 bevált tipp az Instagram profi használatához

A minap írtam egy esettanulmányt egyik új ügyfelünkről, és az online marketing eredményekről, melyeket elértünk nála. A megdöbbentő az Instagram ereje volt számunkra is. A tanulmányt itt elolvashatod. Az Instagram tehát egyre fontosabb marketing eszközzé válik, persze a Instagramot senkinek nem kell bemutatni. A világ legnépszerűbb képmegosztó alkalmazása 2018 nyarán lépte át a tiszteletre méltó egymilliárd felhasználós küszöböt, és azóta is folyamatosan növekszik.

 

Sajnos ennek megvannak a maga hátrányai is, hiszen ahogy egyre több felhasználó tölt fel képeket, úgy még a legjobb tartalmakkal is egyre nehezebb kitűnni a tömegből, és aktivizálni a követőket, hogy az algoritmusnak is megfelelj (erről itt írtunk).

 

A következőkben néhány egyszerű, de hatékony tippet sorolunk fel, amikkel több kedvelést szerezhetsz képeidre az Instagramon!

 

1. Készíts jó minőségű képeket (nem is gondoltad volna)

Habár egyértelműnek tűnhet, de meglepően sokan nem figyelnek oda erre. Nincs feltétlenül szükséged profi fényképezőre ahhoz, hogy az Instagramra elég jó képeket készíts – ha megfelelőek a fényviszonyok, van egy jó témád, és egy olyan telefonod, ami az elmúlt néhány évben készült, akkor ilyen téren nincs mitől tartanod. Ha igazán komolyan szeretnél foglalkozni az Instagramra fényképezéssel, akkor érdemes beruházni egy újabb, magas kategóriás telefonra, vagy egy olcsóbb fényképezőre. Legjobb fotós készségekkel a Samsung és a Huawei rendelkezik, de egy iPhonenal is lehet megfelelő képeket készíteni.

 

Ha szeretnél hatékony Instagram marketing kommunikációt, kérd ajánlatunkat ITT!

 

 

2. Használj egységes vizuális stílust

Pihengetünk?

Az egységes vizuális stílus nem azt jelenti, hogy csak egy dologról készíts képeket, hanem azt, hogy ezek a képek egy egységes kinézettel készüljenek el. Ezt a legegyszerűbben úgy oldhatod meg, hogy kiválasztasz egy szűrőt, és minden képedre azt alkalmazod. Ez a szűrő lehet egy beépített Instagram filter, vagy feldolgozhatod képeidet egy külön képszerkesztő alkalmazásban is, ha szeretnél egyedi stílusoddal kitűnni a tömegből. A lényeg, hogy bárhol látják meg képeidet követőid, azonnal felismerjék azt.

 

3. Oszd meg a képeidet az Instagramon kívül is

Van élet az Instagramon túl is – győződj meg róla, hogy Instagram profilod hivatkozása minden más közösségi adatlapodon is szerepeljen, ahol jelen vagy márkáddal. Ezzel lehetőséget biztosítasz a felhasználóknak, hogy rátaláljanak Instagram profilodra, és kövessenek, ha ott szívesebben lépnek kapcsolatba veled, mint más platformokon. Ezen kívül jelenítsd meg profilod hivatkozását webhelyeden, blogodon, és hírleveleidben is.

 

4. Használj helyi hashtageket

A helyi (vagy földrajzi célzású) hashtagek segítenek olyanokhoz eljuttatni tartalmaidat, akik a közelben tartózkodnak. Ez különösen olyan cégek, vállalkozások számára fontos, amelyek helyi ügyfélkört szolgálnak ki. Nézz szét az olyan cégek profiljain, amelyek szintén a közeledben működnek, és meríts ötletet az ő helyi hashtagjeikből.

 

5. Használj népszerű hashtageket

A népszerű hashtagek akkor lehetnek hasznosabb, ha egy méretesebb felhasználói csoportot szeretnél megcélozni tartalmaiddal. Minél népszerűbb a hashtag, annál többen láthatják bejegyzéseidet, viszont annál több konkurens feltöltéssel kell, hogy számolj. Az igazán felkapott hashtagekkel percenként képek ezreit jelölik meg, így tartalmaid hamar feledésbe merülhetnek.

 

Bármilyen hashtagstratégiát is alkalmazol, ügyelj rá, hogy a hashtagek kapcsolódjanak a feltöltés tartalmához, mert az Instagram algoritmusa (erről itt írtunk) nem díjazza a véletlenszerű, erőltetett címkézést.

 

6. Adj meg egy helyszínt

Amikor feltöltéskor megjelölsz egy helyszínt, akkor a környéken tartózkodó felhasználók nagyobb eséllyel fedezik majd fel azt a tartalmat. Érdemes odafigyelni rá, hogy a helyszín ne legyen túl pontos, (például csak egy étterem), hogy minél többeknek megjelenjen a kép helyi célzással.

 

7. Ossz meg kulisszák mögötti képeket

Az Instagram nagyszerű platformot kínál arra, hogy bemutasd céged emberi, hétköznapi oldalát, és egy sokkal szorosabb, közvetlenebb kapcsolatot hozz létre ezzel márkád és követőid között. Ezt többek között „kulisszák mögötti” feltételek segítségével teheted meg (hogy készül egy termék, előkészületek egy rendezvényre, egy pillanatkép az iroda kávézójáról, esetleg az étterem konyhájából, stb.) Az ilyen tartalmak eredetiek, és aktivizálják a követőket.

 

8. Szervezz nyereményjátékokat

Nyerni mindenki szeret, az Instagramon pedig pofonegyszerű játékokat lehet szervezni, amiben bárki részt vehet, ráadásul rengeteg elérést, kedvelést, vagy felhasználói tartalmakat gyűjthetsz be a versenyek során.

 

  • Kedvelős versenyek: Ezek a legegyszerűbb versenyek az Instagramon – a nevezéshez a követőknek nincs más dolguk, mint kedvelniük a feltöltött versenyképet. Ezt az egyszerű utasítást a kép leírásában érdemes megadni. A kép lehetőleg egy nagyon előnyös fotó legyen a megnyerhető termékről (vagy a szolgáltatásról).
  • Megjelölős versenyek: A megjelölős versenynél a nevezéshez a követőknek meg kell jelölniük egy-két, vagy több ismerősüket. Ezzel bővül majd azon felhasználók száma, akikhez eljut bejegyzésed, és ezzel márkád neve. Ha a nevezésben megszabod, hogy csak egy valakit kell megjelölni, akkor a nyereményből felajánlhatsz egyet a jelölőnek és egyet a jelöltnek is!
  • Képkészítős versenyek: Ezek talán a legjobb versenyek, amiket az Instagramon szervezhetsz, hiszen nem csak aktivizálják a felhasználókat, de rengeteg ingyenes marketinganyagot is szerezhetsz velük, különösebb erőfeszítés nélkül. A lényeg, hogy ki kell találnod egy egyszerű témát, amiről a követőid képeket készíthetnek, és a nevezéshez nincs más dolguk, mint megosztani azokat márkás, illetve külön a versenyhez kitalált hashtageddel (ez utóbbi segít majd kilistázni a nevezőket). Például lehet ez egy kép az éttermedről, egy fogásról, vagy magáról a nevezőről, amint épp egy terméked használja. Ezzel drasztikusan megnövelheted a márkás tartalmaid számát az Instagramon!

 

9. Kérd influencerek segítségét

Az Instagram az influencer marketing melegágya. Az influencerek olyan befolyásos online személyiségek, akiket sokan követnek, és akik képesek befolyásolni követőik véleményeit, vagy akár vásárlási döntéseit is. Fontos, hogy olyan influencereket keress márkád mellé, akik olyan jellegű témákkal foglalkoznak, mint márkád is. Egy szállodának például az olyan influencerek között érdemes szétnéznie, akik gyakran utaznak, hiszen az ő követőik biztosan érdeklődnek az utazás, így a szállodák iránt is.

 

Az influencer marketing hatalmas témakör, de elképesztően hatékony is egyben – ha szeretnél többet megtudni róla, akkor itt érdemes kezdeni!

 

A magyarországi összes influencere között pedig ITT tudsz körbenézni, az Influencer Toplistában. 

 

10. Tarts takeovereket

Az Instagram takeover azt jelenti, hogy egy másik felhasználó (természetesen nem egy véletlenszerű személy, általában egy releváns influencer) veszi át az irányítást egy időre Instagram profilod felett, megszakítva ezzel a megszokott tartalomfolyamot adatlapodon. Ezzel kiválóan kibővítheted közönséged, és eléréseid számát, hiszen az adott influencer minden bizonnyal saját követői figyelmét is felhívja majd arra, hogy a következő néhány órában (vagy egy napban, stb.) egy másik profilon kövessék őt. Amikor egy influencer nevét adja egy márkához, akkor az a márka elnyeri az influencer követőinek bizalmát is.

 

11. Dolgozz együtt más márkákkal

Ha sikerül egy olyan márkát találnod, amelynek termékei és/vagy szolgáltatásai remek kiegészítők lennének saját kínálatod mellé, akkor tovább bővítheted érdeklődő közönségedet. Fontos, hogy csak olyan márkák között keresgélj, amelyek nem közvetlen versenytársaid, hiszen ezzel többet árthatsz saját márkádnak, mint amennyit segíthetnél. Rendezzetek közös nyereményjátékokat, takeover-eket, élő közvetítéseket, vagy akár valódi rendezvényeket is, és népszerűsítsétek egymást az Instagramon, hogy ne csak a két márka, hanem mindkettő követőbázisa is jól járjon!

 

12. Hirdess az Instagramon

Mint említettük, a rengeteg feltöltött tartalom mellett még az igazán jó minőségű képeknek is nehéz dolguk van, ha ki szeretnének tűnni a tömegből, hiszen hamar átvehetik a helyüket a legfrissebb tartalmak. Az Instagram hirdetési rendszere lehetővé teszi, hogy kiemeld bejegyzéseidet, és így olyan embereket is elérj velük, akik nem követik profilodat. Érdemes odafigyelni a precíz célzási opciókra, és csak olyan felhasználóknak megjeleníteni az immáron hirdetésnek számító bejegyzéseket, akik érdeklődnének is utánuk (elkerülve ezzel a pénzkidobást).

 

13. Készíts videókat

Az Instagramon nem csak a képekkel lehet sikereket elérni, elvégre a videók a legnépszerűbb tartalomtípusok közé tartoznak az interneten. Videók terén rengeteg opciód van: készíthetsz „kulisszák mögötti” felvételeket (ezekről már volt szó), de instrukciós videókat is feltölthetsz, amelyek egy olyan folyamatot mutatnak be (például terméked megfelelő használatát), amit képekkel nehéz lenne illusztrálni. Fontos észben tartani, hogy a legtöbben hang nélkül tekintik meg a videókat böngészés közben, ezért használj feliratokat, ahol a videóban szöveget hallani (és ettől még ne vedd félvállról a hangminőséget).

 

14. Készíts boomerangokat

Jellegében a boomerang valahol fél úton helyezkedik el a GIF-ek és a valódi videók között. Lényegében egy rövid mozgóképről van szó, ami oda-vissza játszódik le (innen a formátum neve is). A boomerangokkal felkeltheted követőid figyelmét, de próbálj valami igazán kreatívat kitalálni – csak attól, hogy valami boomerang, még nem lesz automatikusan jó is!

 

15. Használj galériákat

A galériák lényegében képgyűjtemények, amelyek egy bejegyzésben helyezkednek el. Ez a formátum sokáig csak a hirdetőknek volt elérhető, de manapság már bárki tölthet fel így képeket (és akár videókat is) saját adatlapjára. A galériák ideálisak egy termék több szögből való bemutatására, egy több lépéses folyamat szemléltetésére, vagy egy rövid történet illusztrált elmesélésére is – minden csak kreativitás kérdése.

 

16. Jelölj be népszerű fiókokat

Keress népszerű fiókokat (persze nem versenytársakat) szektorodból, és jelöld meg őket képeiden (nem a kép feliratában). Képeid ilyenkor megjelennek majd az adott fiókok hírfolyamjaiban, az olyan képek között, amiken meg lettek jelölve. Persze ügyelj rá, hogy a jelölés indokolt legyen.

 

17. Tölts fel képeket ügyfeleidről

Az ilyen képek feltöltésével megmutathatod az embereknek, hogy céged milyen közvetlenül is bánik ügyfeleivel, és hogy mennyire pozitív tapasztalataik vannak másoknak is termékeiddel, szolgáltatásaiddal. Ezek a képek igazán hitelesek, és aktivitásra buzdítják a többi felhasználót. Érdemes megjelölni is a képen szereplő személyeket, hogy nekik (és követőiknek) is megjelenjenek.

 

18. Ossz meg idézeteket

Nem mindig egyszerű új, eredeti tartalmakat alkotni az Instagramra, de nem is mindig muszáj. Ha egy ideje használod már a platformot, akkor biztosan te is temérdek idézettel találkoztál már – nos, nem hiába. Az idézetekkel remekül fel lehet kelteni az emberek érdeklődését, persze csak ha igényes, olvasható stílusban készíted el őket egy márkádhoz kapcsolódó képen. Minden esetben olyan idézeteket válassz, amelyek relevánsak lehetnek követőid számára, de tartózkodj az általános közhelyektől – vagy írj sajátokat!

 

19. Töltsd fel felhasználói tartalmakat

A felhasználói tartalmakról már volt szó a versenyek kapcsán – ezek azok a képek (általában képek), amelyeket követőid szívesen készítenek el termékeid, szolgáltatásaid használata közben – ezeket márkás hashtageddel könnyedén megtalálhatod az Instagramon. Az ilyen képeket ne csak kedveld és kommentáld, hanem oszd is meg saját képeid között, hogy a felhasználók „érezzék a törődést” – és lássák, hogy igazán értékeled azt, hogy termékeidet használják. Az ilyesfajta odafigyelés emberibbé teszi márkádat a nyilvánosság előtt, és megerősíti az emberek belé vetett bizalmát.

 

20. Szólj hozzá felkapott képekhez

A Keresés és felfedezés funkció segítségével rengeteg olyan tartalmat találhatsz, amikkel érdemes lehet foglalkoznod. Keress népszerű, számodra releváns tartalmakat, és szólj hozzájuk valamit – nem kell terjengősnek lenned, de légy őszinte, és ne tűnj robotikusnak. A feltöltő és a többi hozzászóló így értesülhet márkádról, és többen fedezhetik fel azt.


21. Kövess több felhasználót

Térj vissza a Keresés és felfedezés részhez, és keress olyan felhasználókat a szektorodban, akik releváns témákkal foglalkoznak és érdekes tartalmakat osztanak meg. Vedd fel velük a kapcsolatot (kövesd őket, kedveld a bejegyzéseiket, szólj hozzájuk), és jó eséllyel ők is visszakövetnek majd.

 

22. Ügyelj a rendszeres feltöltögetésre

Sokan nem is gondolnák, hogy mennyire fontos szempont egy bevett feltöltési beosztáshoz ragaszkodni, pedig a rendszeresség sokat segíthet abban, hogy több követőt és kedvelést szerezz profilodnak és tartalmaidnak. Azzal, hogy rendszeresen töltesz fel új tartalmakat rendszeresen lehetőséget biztosítasz követőidnek, hogy kapcsolatba lépjenek márkáddal az Instagramon és okot ad rá, hogy továbbra is kövessenek.

 

Sok felhasználó egyszerűen leállítja a követést, ha néhány napig, vagy hétig nem töltesz fel új tartalmakat. Ha azonban rendszeresen adott napokon ugyan abban az időben posztolsz, akkor követőid jó eséllyel külön odafigyelnek majd rá, hogy olyankor aktívak legyenek a platformon, hogy ne maradjanak le legújabb tartalmaidról.

 

23. Tudd, hogy mikor érdemes posztolni

Ha tartalmaidat akkor publikálod az Instagramon, amikor legtöbb felhasználód aktív, akkor sokkal nagyobb az esélyed arra, hogy többen látják majd azokat. Ez fontos, mert az Instagram algoritmusa az alapján „rangsorolja” (és jeleníti meg több embernek) tartalmaidat, hogy a feltöltés után rövid időn belül mekkora aktivitást váltanak ki a felhasználókból. Tehát ha egy képed sok kedvelést és hozzászólást kap nem sokkal az után, hogy feltöltötted, akkor annál többen is láthatják majd – bonyolult, de így működik. Azt, hogy mikor aktívak a követőid az Instagram beépített analitikai eszköze, az Insights (erről itt írtunk) mutatja meg (ez a funkció csak üzleti fiókokon elérhető).

 

24. Tegyél fel kérdéseket

Ha aktivizálni szeretnéd követőidet, akkor tegyél fel nekik egy kérdést képeid, vagy videóid leírásában. A kérdések arra késztetik az embereket, hogy válaszoljanak rájuk, ami aktivitást kelt majd feltöltéseid felé. Akik hozzászólnak a képhez, azok pedig nagy valószínűséggel kedvelni is fogják azt.

 

25. Dolgozz fel felkapott témákat

Mindig van valami, amivel az internet szívesen foglalkozik. Nemzetközi, vagy belföldi események, nagy felfedezések, hírek, vagy a legújabb mémek. Lovagold meg ezeket a felkapott témákat, hogy némi extra publicitást szerezz magadnak (használd a trendi hashtageket). Persze ügyelj rá, hogy a tartalmat relevánssá tedd közönséged számára is, különben erőltetettnek tűnik majd.

 

26. Hívd fel az emberek figyelmét a kiárusításokra és akciókra

Ha azt szeretnéd, hogy követőidből ügyfelek legyenek, akkor Instagram fiókodon is oszd meg legújabb akcióidat, leárazásaidat, és kiárusításaidat. Sokaknak egyszerű kép a termékről, és egy hozzá tartozó felirat is elég lesz, hogy beadják a derekukat, és fizető ügyfelekké konvertáljanak, persze minél kreatívabban oldod meg ezt, annál többekhez jut majd el márkád híre, és annál többen is veszik majd rá magukat, hogy ügyfeleiddé váljanak. Fontos azonban az, hogy az ilyen típusú „értékesítési” posztok csak ritkán jelenjenek meg oldaladon! 

 

27. Használd a történeteket

Az Instagram történetek a platform egyik legnépszerűbb funkciója – naponta több száz millió felhasználó nézegeti őket. A történetek formátumot bizonyára nem kell bemutatni: ezek azok a 24 óráig tartó átmeneti tartalmak, amik kiemelt pozíciót kapnak profilodon, és amelyeknél nem annyira fontos a minőség sem. Itt kiemelheted a legfontosabb híreket, akciókat és eseményeket. Ha szeretnél egy bővebb útmutatót a történetekhez, akkor itt megtalálod!

 

28. Közvetíts élőben

Az Instagram egy másik népszerű funkciója az „élőzés”, ami minden felhasználó számára elérhető. Az élő közvetítések kiváló lehetőséget nyújtanak arra, hogy valós időben kommunikálhass közönségeddel: közvetíts kérdezz-felelek videókat, készíts interjúkat egy influencerrel, vagy egy munkatárssal, demonstráld terméked használatát, vagy ossz meg néhány pillanatot egy eseményre való készülődésből.
 

étterem marketing growth-hacking hotel marketing influencer marketing Instagram Marketing stratégia Online marketing vendéglátás és turizmus marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 112

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.09.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
385 265
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Vállalkozó

Egy olyan személy, aki egy számára új, vagy nem teljesen ismert...

Előny

Mit is jelent az előny?   Az előny egy termék vagy szolgáltatás értéke, amelyet az azt...

Tartalomcímke

Mit takar a tartalomcímke kifejezés? Olyan HTML-címkéket...

Run of Site

A Run of Site szerződések azt jelentik, hogy egy reklámcsík (banner) vagy...

Listaszegmentálás

Mi is az a listaszegmentálás? A listaszegmentálás egy email...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.