Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Így válaszd ki a tökéletes influencereket márkád számára

2019/07/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így válaszd ki a tökéletes influencereket márkád számára

Melyik a jó influencer cégednek, projektednek? Bizony nem a követőszám a legfontosabb választási paraméter, rengeteg ennél fontosabb is van, mutatjuk melyek ezek!
USP az online B2B marketingben: miért és hogyan alkalmazd

2019/07/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

USP az online B2B marketingben: miért és hogyan alkalmazd?

A B2B online marketing egyik legfontosabb eleme a megfelelő USP meghatározása és használata. Példákon keresztül mutatjuk, hogyan találd meg és alkalmazd.
Így optimalizálhatod konverziós arányodat a keresőoptimalizálás segítségével

2019/07/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így optimalizálhatod konverziós arányodat a keresőoptimalizálás segítségével

A SEO tanácsadó nem csak abban segít, hogy több forgalma legyen weboldaladnak, a konverziós arányt is növeli. A SEO mely módszerei kellenek a CRO növeléséhez? Mutatjuk!
A felhasználói élmény, azaz a UX legfontosabb szempontjai az online marketingben

2019/07/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A felhasználói élmény, azaz a UX legfontosabb szempontjai az online marketingben

Nem elég a SEO, a közösségi média vagy más forrásokból nyert weboldal forgalom, ha a látogatók nem konvertálnak be. A konverziós ráta optimalizálásának...
15 profi marketingtipp, amikkel elkülönítheted szállodádat a konkurenciától!

2019/07/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 profi marketingtipp, amikkel elkülönítheted szállodádat a konkurenciától!

15 gyakorlatias, megvalósítható és költséghatékony, vendégmágnes hotel online marketing tippet szedtünk össze 10 éves vendéglátás és turizmus marketing...
Függőség a közösségi médiától

2019/07/03 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

A közösségi média függőség, mint valós jelenség

Mindenütt ott van. Reggel az első dolog, amit megnézünk. Munkába menet minden adandó alkalommal rápillantunk. Egy újabb rezgés. Értesítés jött. Lájk. A munka közben is...
Algoritmus változás az Instagramon – vége a bekövetéses játéknak?

2019/07/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Algoritmus változás az Instagramon – vége a bekövetéses játéknak?

Mint azt bizonyára észrevetted, az Instagram június elején frissítette az algoritmusát, és harmadára csökkentette a lehetséges bekövetés-akciók számát a...
Hogyan segíthet a SWOT és TOWS és a Pestel-elemzés egy digitális marketingesen?

2019/07/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan segíthet a SWOT és TOWS és a Pestel-elemzés egy digitális marketingesen?

Mi az és hogyan használd a marketingben a SWOT a TOWS és a Pestel-elemzést? Példákon keresztül mutatjuk, mi mit jelent. Definíció és magyarázat, értelmezés. 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!