Keresés

Menü

Ismerd meg a felhajtás, azaz a hype pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Hype


A hype-olás, azaz a szándékos felhajtáskeltés azt jelenti, hogy valaminek jelentőséget tulajdonítunk, mint amekkorát megérdemel. Egy termék „felhype-olt” hirdetése olyan túlzott szenzációként népszerűsíti a szóban forogó terméket, amelyet annak minősége nem támaszt alá.

 

Gyakran alakul ki felhajtás akkor, amikor egy új terméket egy jól kitervelt kibocsátás előtti kampánnyal jelentenek be, amely során a bejelentő cég partnerei email promóciókkal bombázzák feliratkozóikat. Ezzel gyakran azt lehet elérni, hogy a termék összes példányát napokkal vagy akár órákkal a kibocsátást követően máris el sikerül adni.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!