Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a felhajtás, azaz a hype pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Hype


A hype-olás, azaz a szándékos felhajtáskeltés azt jelenti, hogy valaminek jelentőséget tulajdonítunk, mint amekkorát megérdemel. Egy termék „felhype-olt” hirdetése olyan túlzott szenzációként népszerűsíti a szóban forogó terméket, amelyet annak minősége nem támaszt alá.

 

Gyakran alakul ki felhajtás akkor, amikor egy új terméket egy jól kitervelt kibocsátás előtti kampánnyal jelentenek be, amely során a bejelentő cég partnerei email promóciókkal bombázzák feliratkozóikat. Ezzel gyakran azt lehet elérni, hogy a termék összes példányát napokkal vagy akár órákkal a kibocsátást követően máris el sikerül adni.
 

címkék:

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!