Keresés

Menü

Ismerd meg a felhajtás, azaz a hype pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Hype


A hype-olás, azaz a szándékos felhajtáskeltés azt jelenti, hogy valaminek jelentőséget tulajdonítunk, mint amekkorát megérdemel. Egy termék „felhype-olt” hirdetése olyan túlzott szenzációként népszerűsíti a szóban forogó terméket, amelyet annak minősége nem támaszt alá.

 

Gyakran alakul ki felhajtás akkor, amikor egy új terméket egy jól kitervelt kibocsátás előtti kampánnyal jelentenek be, amely során a bejelentő cég partnerei email promóciókkal bombázzák feliratkozóikat. Ezzel gyakran azt lehet elérni, hogy a termék összes példányát napokkal vagy akár órákkal a kibocsátást követően máris el sikerül adni.
 

címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!