Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

6 végzetes hiba az online marketingben

2014/11/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 végzetes hiba az online marketingben

Átlagban hetente elemzek egy magyar vállalkozást marketing szempontból, és nagyon gyakran ugyanazokat a hibákat találom. Kiemeltem ezekből hetet, melyeket, ha te is elkövetsz bukásra vagy ítélve.  A cikkben a helyes utat is megmutatom!
Már megint mit akar tőlünk a Facebook? Nagy változások januártól!

2014/11/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így változik a Facebook szabályzata és az adatkezelésre vonatkozó pontok 2015. január 01.-től

Ma mindenki kapott egy üzenetet a Facebooktól, melyben felhívják a figyelmedet az új felhasználási feltételekre, melyeket el KELL fogadnod. Melyek ezek, és mit jelentenek számodra? Elmondjuk! 
Úgy érzed, nem éred el reklámjaiddal a vevőket? Nem olyan hatékony már egyik marketing eszköz sem, mint régen? Mintha a vevők nem is látnák meg, amit mondani akarsz nekik? A megoldás kulcsa a tartalommarketing!

2014/11/25 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Vevőfogó szövegek - a mindent vivő tartalommarketing

Úgy érzed, nem éred el reklámjaiddal a vevőket? Nem olyan hatékony már egyik marketing eszköz sem, mint régen? Mintha a vevők nem is látnák meg, amit mondani akarsz nekik? A megoldás kulcsa a tartalommarketing! 
Hogyan válasszuk ki a megfelelő kulcsszavakat a hatékony keresőoptimalizálás érdekében?

2014/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan válasszuk ki a megfelelő kulcsszavakat a hatékony keresőoptimalizálás érdekében?

A keresőoptimalizálás nem az on-site SEO-val kezdődik. Ha valóban hatékony eredményeket akarsz elérni, jóval előbb kell elkezdeni a keresőoptimalizálást: ez a pont a kulcsszó választás és azok helyes alkalmazása! Segítünk, hogyan csináld! 
Ami túlmutat a kulcsszavakon: 7 koncepció a haladó szintű On-Page SEO működtetéséhez 2. rész

2014/11/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ami túlmutat a kulcsszavakon: 7 koncepció a haladó szintű On-Page SEO működtetéséhez 2. rész

A keresőoptimalizálás magas szintű technikáiról írtunk cikkünk első részében, melyet ebben a részben a SEO újabb trükkjeivel egészítünk ki. Vigyázat, csak haladóknak!   
Ami túlmutat a kulcsszavakon: 7 koncepció a haladó szintű On-Page SEO működtetéséhez.

2014/11/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ami túlmutat a kulcsszavakon: 7 koncepció a haladó szintű On-Page SEO működtetéséhez 1. rész

A cikkben leírt keresőoptimalizálási módszerek nem tiltott, manipulatív black hat SEO módszerek, sokkal inkább 16 éves tapasztalatunk gyümölcsei a „jó útról”…HA fenntartható keresőoptimalizálásban gondolkozol, ezt...
Facebook hirdetés vagy Google AdWords? Melyiket válasszam?

2014/11/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Facebook hirdetés vagy Google AdWords? Melyiket válasszam?

  Az AdWords-nek komoly konkurenciát állított a Facebook hirdetési rendszere. Az ingyenes Facebook marketing után sem túl drága MÉG, a Facebookon hatékonyan hirdetni. De vajon jobban megéri, mint az AdWords? Elmondjuk!   
Itt a Google Pingvin 3.0 - minden, amit feltétlenül tudnod kell ha a keresőoptimalizálás egy kicsit is számít neked

2014/11/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Itt a Google Pingvin 3.0 - minden, amit feltétlenül tudnod kell, ha a keresőoptimalizálás egy kicsit is számít neked...

A keresőoptimalizálás teljes folyamatát fel tudja borítani egy új algoritmus. Ezt várták a Penguin 3.0 azaz a hármas Pingvin algoritmus frissítésétől is. Nézzük, mi lett belőle!   
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

ALT

Az ALT tag fogalmának meghatározása HTML tagek, melyeket weboldalakon látható képekhez...

Közösségi értékesítés

Mi is az a közösségi értékesítés? A...

CMS

A tartalomkezelő rendszerek (content management system – CMS) lehetővé teszik a...

Termékjellemző

Mi is az a termékjellemző? A termékjellemző egy termék olyan...

Átirányítás

Az átirányítás azt jelenti, hogy a felhasználó nem pontosan arra az URL címre kerül, amelyet...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.