Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Mi várható 2016-ban a közösségi médiában? Milyen trendek, változások lépnek érvénybe a Facebook-on és társain?

2015/11/04 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mire számíthatunk a közösségi médiában, 2016-ban?

A közösségi média - a 2000-es évek közepétől a Facebook-kal az élen - továbbra is tartja egyeduralmáz az online világban. Évről évre változnak azonban a trendek, egyre több új funkcióval bővül a tárház, amelyhez az online marketing-ben a...
Tanulságos videó a toszkán parasztról és a pontos időről: mindig a megfelelő helyről informálódj, és nem fogsz csalódni!

2015/11/03 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A vicces videó tanulsága: Néha a megoldás egyszerűbb mint gondolnád, ha jó helyről informálódsz!

A siker titka mindig a pontos információszerzésben rejlik. Ha jó helyről tájékozódsz, jó információt kapsz. Hogy ezt megértsd, nézd meg ezt a videót a toszkán parasztról és a pontos időről! Mi jót nevettünk, de a tanulság bizony nagyon...
Igen, jól látod! Rágóreklám a megható és ötletes szavakkal egy mondatban. Ha megnézed, te is meg fogod osztani, mert nem bírod ki, hogy a végén ne mosolyodj el, és ne legyen tele a szíved melegséggel!

2015/10/13 - Máté Balázs, marketing tanácsaó

Az év legötletesebb és legmeghatóbb reklámja cím eddig ennek a rágóreklámnak jár!

Igen, jól látod! Rágóreklám a megható és ötletes szavakkal egy mondatban. Ha megnézed, te is meg fogod osztani, mert nem bírod ki, hogy a végén ne mosolyodj el, és ne legyen tele a szíved melegséggel!  
Google Adwords hirdetési rendszer

2015/10/09 - Matebalazs.hu

Google Adwords –az online világ korszerű hirdetési rendszere

A Google termékcsalád palettája manapság már a hirdetéskezeléssel is foglalkozik, s nem meglepő módon online keretek között teszi mindezt. De mi is az az Adwords? Miért jó az online hirdetés? És hogyan használhatom ezt cégem felvirágoztatására? 
Lehet, hogy megszűnik a Facebook?

2015/10/09 - Marketingprofesszorok.hu

Az Európai Bíróság döntött! Megszűnik a Facebook?

Az Európai legfelsőbb bíróság bevezette új szabályozását polgárai adatvédelmének érdekében, felmondva ezzel a másfél évtizede érvényben lévő Safe Harbort. Lehet, hogy a Facebook lehúzhatja a rolót? 
Lesz dislike gomb a Facebook-on?

2015/10/09 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Kiderült, hogy mi lesz a Dislike gomb sorsa a Facebook-on! Nézd meg Te is!

Évek óta többször felreppen a hír a Dislike gombbal kapcsolatban a Facebook-on. Sokan szeretnék, többen ellenzik a "nem tetszik" funkciót, de pontos adatot eddig nem tudtunk arról, hogy tervez-e ilyesmit a közösségi média óriás. Most...
Ismét változás lesz a Facebook-on: ezúttal a profilokat érinti majd

2015/10/01 - Csonka Nikoletta marketing tanácsadó

Teljesen megújul a Facebook - nézd meg Te is, mire számíthatunk!

Gondolom, Te is észrevetted, hogy a napokban a Facebook gyakran akadozott, leállt -  amikor mégis működött, a felülelet elöntötték az automatikusan lejátszott videók. Ezek után várható volt a változás, de most már hivatalos is: a profil...
A Google játéka és a bujtatott reklámok: az Ingress és az AXA együttműködésében tökéletesedik ki!

2015/07/21 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Zseniális bujtatott reklám a Google játékában – amelyen keresztül emberek milliói találkoznak a márkával!

2015-re a hirdetések, reklámok rendszere gyökerestül változott meg a felhasználói szokások alapján. Direkt hirdetésekkel teli világunkban már tudatosan, és tudat alatt is kerüljük, elutasítjuk a reklámokat – így a márka...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hírlevél

A hírlevél egy tájékoztató, ismeretterjesztő célú levél, amelyet egy e-mail lista...

Helyzetfelmérő kijelentés

Mi is az a helyzetfelmérő kijelentés?A helyzetfelmérő kijelentés olyan kijelentések és...

Alkalmi visszafordulás

Mit is jelent az alkalmi visszafordulás? Az alkalmi visszafordulás az amikor egy emailt...

eBay

Az eBay az egyik legismertebb internetes cég. Az eBay egy olyan internetes árverező platform,...

Downline

A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.