Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Íme a 10 legfontosabb webáruház marketing trend 2020-ra!

2020/03/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Íme a 10+1 legfontosabb webáruház marketing trend 2020-ra!

Íme a 10+1 legfontosabb webáruház marketing trend 2020-ra!
 2020 Március 1-től másképpen kezeli a Google a nofollow hivatkozásokat

2020/03/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Március 1-től másképpen kezeli a Google a nofollow hivatkozásokat

Korábban már hallhattunk róla, hogy a Google tervezi megváltoztatni a nofollow attribútummal ellátott hivatkozások kezelését, 2020 március 1 óta pedig ezek a...
A breadcrumb navigáció és a SEO kapcsolata

2020/03/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a breadcrumb navigáció és mi köze van a SEO-hoz?

A breadcrumb navigáció szinte minden jó webhely fontos részét képezi. Ezek az apró navigációs segítők nem csak azt mutatják meg a felhasználóknak, hogy éppen hol...
Ezek 2020 legfontosabb SEO trendjei

2020/03/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 SEO trend 2020-ra, amiket érdemes szem előtt tartanod

A SEO a digitális marketing egy izgalmas, és gyakran stresszes ágazata. Ez a stressz általában abból adódik, hogy a modern SEO szakértők alig képesek lépést tartani az...
Email marketing stratégiák 2020-ra

2020/03/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 9 leghatékonyabb email marketing stratégia 2020-ban

Habár az email marketingről ritkán hallani a helyi keresőoptimalizálás, az influencer marketing és a mesterséges intelligencia korában, valójában minden kisebb és nagyobb cégnek is...
Online marketing plasztikai sebészeteknek: Tartalmak - 2. rész

2020/03/12 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – II. rész

Online marketing plasztikai sebészeteknek:Milyen tartalmak kerüljenek weboldaladra? Hogyan keresőoptimalizálj? Milyen egy jó plasztikai sebészeti landing? Ebben a részben ezeket foglaljuk össze!
SEO-ban fontos oldalak jelölése

2020/03/11 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás stratégia profin: így jelöld fontosabb oldalaid a Google számára

Habár mindenki az szeretné, hogy webhelye összes oldalát az elsők közé rangsorolja a Google, sokkal realisztikusabb arra törekedni, hogy a legfontosabb oldalak kapjanak kiemelt figyelmet a keresőmotortól. De...
Közvetlen foglalásra való ösztönzés

2020/03/11 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

18 tipp a közvetlen szállodai foglalások fellendítéséhez

Mi a legtöbb szálloda/hotel/üdülőhely/szállás problémája manapság? A pofátlanul magas jutalékok, amelyeket a szállásközvetítő webhelyeknek, az ún....

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!