Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Szerinted melyik a legjobb marketing eszköz? A közösségi média marketing? A keresőoptimalizálás? A tartalommarketing? A bannerek vagy a PR cikkek?

2015/03/22 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

A marketing lényege az eladás. Te méred, mi mennyi vásárlót hoz, vagy csak vaktában lövöldözöl?

Szerinted melyik a legjobb marketing eszköz? A közösségi média marketing? A keresőoptimalizálás? A tartalommarketing? A bannerek vagy a PR cikkek? Megmutatjuk!
Meddig jó egy marketing tanácsadó cég?

2015/03/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Az öreg ács utolsó munkája. Tanmese.

Talán már te is alkalmaztál marketing tanácsadó céget, de a kezdeti lelesedése, aktív hozzáállása hamar alábbhagyott, és már nem volt olyan jó, mint az elején. Sokan vannak, akik nem szívvel lélekkel állnak minden munkához, álljon...
A sikered áll vagy bukik azon, hogyan és mikor posztolsz a közösségi média oldalakon. Tedd ezt akkor, amikor a közönséged a legnagyobb arányban forog az adott közösségi médiában. Cikkünkben leírjuk, mikor van ez!

2015/03/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Amit meg kell tanulnod: Melyek a legjobb időpontok a posztolásra, a tartalmak megosztására?

A sikered áll vagy bukik azon, hogyan és mikor posztolsz a közösségi média oldalakon. Tedd ezt akkor, amikor a közönséged a legnagyobb arányban forog az adott közösségi médiában. Cikkünkben leírjuk, mikor van ez!   
5 nagyszerű tipp az egyre nehezebbé váló keresőoptimalizálás célú linkmarketinghez

2015/02/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 nagyszerű tipp az egyre nehezebbé váló linkmarketinghez

A keresőoptimalizálás, off-site verziójának alapja a linkmarketing vagy linkgyűjtés. Segítségével nagyon jó helyeket lehet elérni a Google keresőben még ma is. Ránk mutató linkeket szerezni azonban egyre nehezebb. Mutatjuk, mit tegyél!
Hogy mi a közös a SEO-ban és a mobil platformon való elérhetőségben? Sokkal több, mint gondolnád. A keresőoptimalizálás ma nem lehet tökéletesen eredményes mobil verziós weboldal nélkül!

2015/01/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan hat ki a mobil elérhetőség a keresőoptimalizálásra?

Hogy mi a közös a SEO-ban és a mobil platformon való elérhetőségben? Sokkal több, mint gondolnád. A keresőoptimalizálás ma nem lehet tökéletesen eredményes mobil verziós weboldal nélkül!  Elmondjuk, miért!Í  
Eleged van az akaratlanul is felugró, vagy a videók előtt megjelenő reklámokból? Szeretnél néhány olyan trükköt megtanulni, amely az internetes életed teljesen megváltoztatja? Jó helyen jársz!

2015/01/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó,

Hasznos, haladó trükkök az internet használatához, amelyek megkönnyítik majd mindennapjaid!

Eleged van az akaratlanul is felugró, vagy a videók előtt megjelenő reklámokból? Szeretnél néhány olyan trükköt megtanulni, amely az internetes életed teljesen megváltoztatja? Jó helyen jársz!
A Google megállíthatatlanul változtatja titkos algoritmusait – néha akár kétszer is egy hónapban. A keresőoptimalizálási ismereteidnek is változna kell vele, mi ezért olvasunk, tesztelünk  és kutatunk minden nap. Eredményeinkből egy rövid összefoglaló cik

2015/01/14 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás trendek, tanácsok a 2015-ös évre

A Google megállíthatatlanul változtatja titkos algoritmusait – néha akár kétszer is egy hónapban. A keresőoptimalizálási ismereteidnek is változnia kell vele, mi ezért olvasunk, tesztelünk  és kutatunk minden nap. Eredményeinkből...
A top 7 közösségi média marketing trend, amelyek 2015-ben dominálni fognak

2015/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A top 7 közösségi média marketing trend, amelyek 2015-ben dominálni fognak

Megint eljött az év eleje, ezért érdemes kicsit áttekinteni, hogy milyen trendekre számíthatunk az elkövetkező évben, és ismét nagy változásokat hozott.  Most röviden összefoglaltuk neked azt a 7 dolgot, amelyre mindenképpen fel kell...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Beágyazott egyezés

A beágyazott egyezés egy kevésbé ismert, összetettebb...

Spam

Jelenthet emailen keresztül küldött adatot vagy keresőmotorok megvezetése...

Kétszintes program (Two-tier Program)

A kétszintes programok keretein belül a partnerek a saját...

Teljesítményterv

Mi is az a teljesítményterv? Teljesítményterv akkor...

Felülértékesítés (Upsell)

Felülértékesítésről beszélünk akkor, ha egy magasabb árú terméket vagy szolgáltatást...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.