Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Újabb átverés a Facebook-on – nem igaz az adatvédelmi szabályokkal kapcsolatos megosztás!

2015/01/09 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Újabb átverés a Facebook-on – nem igaz az adatvédelmi szabályokkal kapcsolatos megosztás!

Valami okos tojás kitalálta, a nép pedig terjeszti! Legalább te ne ossz meg csacsiságokat! Nem igaz, hogy ha kiteszel egy buta szöveget, akkor a milliárdos Facebook majd másképp kezeli adataidat! Részletek cikkünkben! 
Az  5 leggyakoribb dolog, amiért az emberek nem követik Facebook oldalad: 5 közösségi média marketing hiba

2015/01/07 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Az 5 leggyakoribb dolog, amiért az emberek nem követik Facebook oldalad!

A közösségi média marketingben van 5 alapvető hiba, melyet ha elkövetsz, hiába dolgoztál Facebook vagy Google Plus oldaladon, kidobott idővé válik minden perc. 200 oldal vezetésében szerzett tapasztalatunk alapján elmondjuk, mit NE és mit...
Mire jó a # azaz a hashtag, honnan származik, hogyan kell használni?

2015/01/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mire jó a # azaz a hashtag, honnan származik, hogyan kell használni?

Sokszor láttad már a kettős-keresztet és utána mindenféle szavakat, de nem érted, mire jó? Nos a # azaz a hashtag forradalmasította a közösségi média marketinget. Ismerd meg te...
16 tipp a sikeres online video-marketingért

2015/01/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

16 tipp a sikeres online video-marketingért

Az emberek - sajnos - egyre kevésbé szeretnek olvasni. Videókat azonban egyre szívesebben nézegetnek. Főleg, ha azok jók és érdekesek. Itt az ideje neked is elkezdened a videók használatát marketing kommunikációdban. Összefoglaltuk, mi kell...
De mi a fene az a #hashtag, honnan jött, mi a jelentése, és pontosan hogyan is működik, mire jó? Mikor érdemes használnod, mik az előnyei és a veszélyei, hogyan használható a marketingben? Elmondjuk!

2014/12/31 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

#Hashtag a Facebook-on is: Így működik, és így tudod helyesen használni!

De mi a fene az a #hashtag, honnan jött, mi a jelentése, és pontosan hogyan is működik, mire jó? Mikor érdemes használnod, mik az előnyei és a veszélyei, hogyan használható a marketingben? Elmondjuk!  
10 egyszerű marketing trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét

2014/12/30 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

10 egyszerű trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét

Te is látod, érzed, a Facebook marketing egyre nehezebb, de jó ha tudod, még mindig az egyik  legjobb marketing eszköz! 1,5 milliós rajongó táborunk tapasztalatai alapján elmondjuk, mi vezet a sikerhez!   
Figyelem, súlyos vírusveszély a Facebookon! Járványként terjed!

2014/12/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Figyelem, vírusveszély a Facebookon!

Talán te is találkoztál már Facebook üzenőfalakon a Ray Ban napszemüvegeket hirdető poszttal. Vigyázz vele, ez egy vírus! Megmutatjuk, hogyan kerüld el, hogyan irtsd ki!   
Marketing, mely mosolyt csal az arcodra

2014/12/04 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Marketing, mely mosolyt csal az arcodra

Egy igazán pompás és hangulatos karácsonyi reklám az EDEKA-tól! Egy karácsonyi reklámnak nem kell feltétlenül csöpögősnek lennie, az EDEKA marketingesei a sablonokat is...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Fogyasztó

Ki is az a fogyasztó? A fogyasztó egy olyan személy, aki valamilyen terméket használ, vagy...

Szavazás

A szavazás egyfajta közvélemény kutatás egy adott csoporton...

URL

Az oldal URL-je lényegében az oldal webcímét jelenti. Az URL a „Uniform Resource...

Honlapkészítés

Honlapkészítés online marketing tanácsadó nélkül = biztos ráfizetés!  A...

Google-bomba

A Google-bomba a Google algoritmusának egyik sebezhetőségére utal, amely lehetővé tette a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.