Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Hogyan tudsz előre jutni a Google Cégem oldaladdal a Google találati listáján, hogyan függ össze a SEO, a keresőoptimalizálás és a Cégem oldalad.

Marketing Professzorok

SEO, keresőoptimalizálás


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

2017.07.17.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

Hogyan tudsz előre jutni a Google Cégem oldaladdal a Google találati listáján, hogyan függ össze a SEO, a keresőoptimalizálás és a Cégem oldalad.


Pár hete írtam arról, miért fontos a keresőoptimalizálás mellett az, hogy a Google cégem fiókod is optimalizált legyen. Röviden összefoglalva, vannak olyan esetek, amikor a SEO semmit nem ér, hiszen a Google cégem fiókból származó adatokat adja fel előrébb, vagy láthatóbb helyen a Google. A teljes cikket ITT olvashatod el. 

 

Ha elolvastad korábbi cikkemet, egyértelmű, miért fontos az előkelő rangsorolás a Google cégem fiókoddal is.  Nézzük tehát, mi kell ehhez! 

 

1. Cégjegyzék

Az előkelő rangsoroláshoz elengedhetetlen hogy a Google meggyőződjön arról, hogy vállalkozásunk valódi. A Google ehhez megvizsgálja, hogy a cég neve, címe és telefonszáma (Name, Address, Phone number – NAP) milyen gyakorisággal található meg az interneten. Ez a módszer pontosan úgy működik, mint a keresőoptimalizáláshoz (SEO) használt visszahivatkozások más weboldalakról. Minél többször találhatók meg ezek az adatok az interneten, annál jobb rangsorolást érhetünk el.


2. Összehangolt NAP adatok

A NAP adatoknak minden forrásban aktuálisnak és egyezőnek kell lenniük a Google Cégem fiókban megadott adatokkal, különben a Google robotjai összezavarodhatnak.

 

Ennek biztosításához időnkénti személyes felmérésre lesz szükség. Keressünk rá cégünkre a weben és ellenőrizzük, hogy azokon az oldalakon, amelyeken a NAP adatok szerepelnek, valós és friss információk vannak megadva. Amennyiben elavult cégnevet, címet vagy telefonszámot vélünk felfedezni, vegyük fel a kapcsolatot az oldal üzemeltetőivel és kérjük az adatok frissítését. Ilyenkor minden más adatot, például az email címet is érdemes ellenőrizni, még ha ezek nem is számítanak közvetlenül a Cégem fiók rangsorolásánál.

 

3. NAP a weboldalon

A cég nevét, címét és telefonszámát természetesen saját weboldalunkon is fel kell tüntetnünk. Egyesek szerint érdemes a fejlécbe vagy a lábjegyzetbe is elhelyezni ezeket az adatokat, így minden aloldalon megjelennek majd. Valójában teljesen elfogadható ha egy külön „Kapcsolat” aloldalra írjuk ki a NAP-ot és minden más elérhetőséget. A Schema sablon használata itt külön előnyt jelenthet, ezért javasolt minden esetben alkalmazni. Ha nem tudod mi ez, kérdezd meg webprogramozódat, ő segíteni fog. Ha tényleg ért ahhoz, amit csinál…

 

4. Beágyazott Google Térkép a weboldalon

Ha van még valami, amit fontos elhelyezni a „Kapcsolat” aloldalon, az egy beágyazott interaktív Google Térkép, a Cég fiókjának adataival. Ez segít a Googlenak megerősíteni, hogy a cég valóban a fiókban megjelölt földrajzi címen található.

 

Ezt könnyedén megtehetjük, ha a Google Térképen rákeresünk cégünk nevére, majd ha megtaláltuk a térképen, kattintsunk rá a névre, hogy oldalt megjelenjenek a hozzá tartozó adatok. A bal felső sarokban (a keresősáv bal oldalán) három rövid vonalat látunk. Kattintsunk rá ezekre a vonalakba, majd a megnyíló menüben keressünk meg a kis láncszem-ikont, ami a link megosztását illetve beágyazását jelzi. Ezen keresztül hozzájuthatunk a beágyazó-kódhoz, amit elhelyezhetünk weboldalunkon.

 

5. Értékelések

Az értékelések rendkívül fontosak a cég Google fiókja hitelességének növeléséhez. A Google is sokkal jobban „bízik,” és nagyobb valószínűséggel is mutatja majd a találatok között egy olyan Cég profilját, aminek több tucat értékelése van, mint egy olyanét, aminek egy sem.


A rangsorolás kiértékelése

Ha a fentiek ellenére még mindig nem sikerült magasabb helyezést elérnünk, akkor valószínűleg több oldalon kell, hogy feltüntettessük NAP adatainkat.

Nézzünk utána, hogy a konkurens cégek adatai mely oldalakon vannak elhelyezve. Keressünk rá a cég nevére és figyeljük meg, hogy például mely online linkgyűjtő oldalakon jelennek meg. Ha tehetjük, mi is reprezentáljuk magunkat ezeken a felületeken.
 

Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Szavazatok száma: 0 https://www.matebalazs.hu/google-cegem-rangsorolas.html

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SEO, keresőoptimalizálás

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!