notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Így érheted el, hogy Google Cégem fiókod rangsorolásra kerüljön

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Így érheted el, hogy Google Cégem fiókod rangsorolásra kerüljön

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Így érheted el, hogy Google Cégem fiókod rangsorolásra kerüljön


2017/06/28
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ha szeretnéd, hogy céged bekerüljön a Google céglistájának rangsorolásába, akkor az alábbi útmutató segít elindulni ezen az úton. 
 

Ha szeretnéd, hogy céged bekerüljön a Google céglistájának rangsorolásába, akkor az alábbi útmutató segít elindulni ezen az úton.

Egy alternatív rangsorolási lehetőség a Google találati listáján

 

A keresőoptimalizálás, vagyis a SEO segít, hogy egy weboldal listázásra kerüljön a keresők találatai között. De nem ez az egyetlen módja annak, hogy egy cég megjelenhessen a kereső felhasználóknak.

 

Biztosan felfigyeltél már rá, hogy amikor rákeresel valamilyen szolgáltatásra vagy üzletre, de konkrét cégnevet nem írsz a keresésbe, bizonyos cégek neve és elérhetősége ettől függetlenül megjelenik a keresési találatok felett. Ez a Google Cégem szolgáltatásnak köszönhető, és akár Te is igénybe veheted céged vagy vállalkozásod számára. Különösen fontos ez a szolgáltatás éttermekben, kávézóknak, bároknak, szórakozó helyeknek, melyeket a rájuk vágyó emberek mobilról, esetleg menet közben keresnek. 

 

Ha például beírjuk a Google-be, hogy étterem Városliget, akkor az alábbi képet kapjuk:

 

SEO étterem Google térkép

 

Elsőként a térképet, alatta a budapesti Városligetben található éttermeket és azok értékelését. Utána következik csak a keresőtalálati lista. 

 

A Google Cégem oldalak

Pihengetünk?

A Google tehát földrajzi alapon is próbál segíteni a keresőknek. 

Ez a Google Pigeon (Galamb) algoritmusának köszönhető, ami a felhasználóhoz közel eső helyekre fókuszál.  A Pigeon lehetővé teszi, hogy egy szervezet könnyedén az első találatok közé kerüljön. Habár elveiben hasonló, a weboldal SEO-tól eltérő módszerekre lesz szükséged, hogy Google Cégem fiókodat előkelő rangsorolásba helyezhesd. Erről szólnak a következő pontok.

 

Szeretnéd növelni céged bevételeit az online marketing erejével? A Marketing Professzorok 18 év tapasztalata alapján átvizsgálja online marketing kommunikációdat, megtervezi marketing stratégiádat, és azokban a feladatokban, amit a Ti nem tudtok elvégezni, komplex segítséget nyújt. Olvasd el a részleteket itt! 

 

 

A Google Cégem fiók előnyei

Bármilyen jellegű cégről is legyen szó, fontos, hogy minél több felületen legyen reprezentálva, erre pedig kevés jobb hely létezik a Google keresőjének találatainál. Az első listapozíciókba való bekerülésen kívül más előnyei is vannak azonban mindennek, ugyanis egy jól kialakított cégprofil segít a leendő ügyfeleknek …

 

  • Egy térképen megnézni, hogy hol található a céged központja
  • Útvonalat tervezni hozzád
  • Gyorsan rátalálni a kapcsolatfelvétel-információkra
  • Értesülni a nyitvatartási időről
  • Megnézni, hogy mások milyenre értékelik cégedet
  • Megtekinteni hogy hogyan néz ki az üzleted (képek segítségével)

 

További előnyök lehetnek például:

  • Hivatkozások elhelyezése weboldalara
  • Céged láthatóságának fokozása a kereső felhasználók számára
  • Teljesen szabad kezet kapsz arra vonatkozóan hogy hogyan szeretnéd bemutatni szervezetedet a Cégem fiókodon keresztül

 

De mit kell tenned ehhez?

 

Hogyan kerülhetsz előkelő pozícióba a cégek rangsorában?

 

A következő lépéseket kell követned:

1.    Derítsd ki, hogy céged listázásra került-e már
2.    Készítsd el a fiókot, ha még nem létezik
3.    Ha már a listán vagy, akkor hitelesítsd a céget sajátodként
4.    Optimalizáld a létrehozott fiókot
5.    Érd el, hogy céged adatai minél több internetes fiókban (például linkgyűjtő oldalak) listázásra kerüljön
6.    Érd el, hogy az emberek értékeléseket írjanak a cégedről


Már listázásra került céged profilja?

Ha nem tudod, hogy listázva van-e céged, akkor az első lépés kideríteni ezt. A Google Cégem oldalára bejelentkezve rákereshetsz céged nevére. Ha megjelenik a keresési találatok között, akkor azt jelenti, hogy listázva van – ekkor igényelheted hogy sajátodnak nyilvánítsák. Az ekkor követendő hitelesítési folyamatot az alábbi pontban, az új listázás kapcsán bővebben is kifejtjük.

 

Új listázás létrehozása

Amennyiben most hozod létre először céged profilját, egy térkép jelenik majd meg, bal oldalon pedig a cég nevét, címét és egyéb alapvető információkat igénylő űrlapot látsz majd. Nagyon fontos, hogy minden adatot pontosan megadjunk ezen a felületen.

 

Ha mindez kész, a kék „Folytatás” gombra kattintva juthatsz el a következő lépéshez. A Google hitelesítést kér majd arról, hogy valóban az általad megadott céget képviseled-e. Ez egy igazoló kód kiküldésével történik majd, amit a Google a cég megadott címére küld el. Ugyan ez a hitelesítési folyamat vonatkozik arra az esetre is, amikor céged már listázva van, de még nem tartozik a Te profilodhoz, és szeretnéd sajátodnak igényelni azt.

 

Ez a folyamat napokat, gyakran heteket is igénybe vehet, azonban ez idő alatt nem kell tétlenül várnod a visszaigazolást – már el is kezdheted az optimalizálást.

 

Hogyan optimalizáld céged Google fiókját?

A Google Cégem fiókban több adatot is megadhatsz cégedről, statisztikákat nézhetsz meg és elolvashatod az értékeléseket is – persze sok más funkció is elérhető innen.

 

Első körben fontos, hogy a fiók minden részét megfelelő információkkal töltsd ki – ezek közül kulcsfontosságú a név, cím és telefonszám pontos megadás minden esetben.

 

Cég neve – Itt az aktuális pontos bejegyzett cégnév kell, hogy szerepeljen. Ne módosítsd semmilyen módon a cég hivatalos nevét ebben a mezőben!

 

Cím – Ennek a címnek egyeznie kell a weboldaladon feltűntetett pontos címmel.

 

Kapcsolatfelvételi adatok – Akárcsak a címnek, a telefonszámnak is egyeznie kell az oldalon láthatóval. Itt tűntessük fel a weboldal címét és az email címet is.

 

Kategória – Itt adhatod meg hogy céged milyen szolgáltatásokat kínál. Érdemes a legjelentősebb, fő szolgáltatásokat kiválasztani!

 

Nyitva tartás – Az érdeklődőknek nem muszáj ellátogatniuk az oldaladra hogy megtudják, mikor vannak a nyitva tartási órák. Fontos, hogy ezek mindig frissek és pontosak legyenek!

 

Fényképek – Tölts fel annyi képet a cégről, amennyit csak tudsz. Legyen az a kirakat, vagy az alkalmazottakról készült pozitív hangulatú kép, fontos, hogy az érdeklődőkben bizalmat keltsen az első benyomás cégedről, mielőtt még tovább kattintanának weboldaladra. Érdemes a képek nevében releváns kulcsszavakat elhelyezni.

 

Bemutatkozás – Írj egy 250 szavas saját, egyéni bemutatkozást a cégről, ami nem egyezik a weboldaladon olvasható leírással. Tartózkodj a kulcsszavak halmozásától a bemutatkozásban. Röviden foglald össze az összes fontosabb szolgáltatást, amit céged vagy vállalkozásod kínál.

 

Ha mindezzel elkészültünk, akkor még mindig van további 5 tanácsunk, amik segítenek majd jobb rangsorolást elérni céged számára. Ezt a cikket hamarosan közöljük, ha nem akarsz lemaradni róla, iratkozz fel hírlevelünkre ITT vagy kövesd Facebook oldalunkat ITT!
 

SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 122

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
288 957
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

CSS

Mi az a CSS? A CSS az angol „cascading style sheets” kifejezés...

marketing

Mi az a marketing? 72 szakértő válaszol A marketingnek számos...

simaa

Mit is jelent az ABC? Az értékesítés világában az ABC...

Legfelső szintű tartomány

A kifejezést gyakran TLD-nek (Top Level Domain) szokás rövidíteni. A TLD-t...

Forgalom

Mi az a forgalom? Online környezetben forgalom alatt általában egy webhelyre...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.