Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A sablon, jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Sablon


A sablon egy előre megformázott dokumentum, amelyet valamilyen specifikus célra lehet felhasználni. Az ilyen dokumentumok mezői üresek, vagy példaértékekkel vannak kitöltve, amelyeket a sablon felhasználója a saját tartalmaira cserélhet le.

 

Milyen sablonok online marketing vonatkozása

Az internetes marketingben léteznek például webhely sablonok, email sablonok, leadfogó oldal sablonok, értékesítési levél sablonok és számos egyéb űrlapminta is.

 

Ha például egy online marketinges talál 20 webhelyet, amelyek témájukban kapcsolódnak az övéhez, és szeretne linkcserét kínálni nekik, akkor ahelyett, hogy 20 különböző emailt írna, elkészíthet egy sablont, amelyet ilyen célokra akár később is felhasználhat. Ezt követően nincs más dolga, csak kicserélni a címzettek email címét, megszólítását, és némi személyre szabott jellegzetességet elhelyezni, amelyekből egyértelművé válik, hogy valóban ellátogatott a címzett webhelyére – ez az utóbbi szempont nagyon fontos annak érdekében, hogy a címzettek ne tekintsék spamnek, vagy automatikusan kiküldöttnek az üzenetet.

 

Webhely sablonok

A webhely sablonokra igen nagy a kereslet. Ezek a minták egy alapvető elrendezést kínálnak fejléccel, grafikákkal, navigációs szerkezettel, és gyakran előre kitöltött tartalommal – különösen ha sablon specifikus réspiacokat megcélzó AdSense webhelyek számára készült. A webmesternek nincs más dolga, mint saját tartalmaival feltölteni az üres mezőket, és elvégezni a szükséges változtatásokat ízlése és szükségletei szerint.

 

Webhely sablonok előnye

A webhely sablonok előnye, hogy rengeteg időt lehet megtakarítani velük. A legtöbb marketinges nem jártas a webdesignban sem. Egy sablon segítségével azonban csupán minimális munkára van szükség egy mutatós webhely összeállításához anélkül, hogy deisgnert kelljen fogadni külön erre a célra.

 

Webhely sablonok hátránya

Azonban nem szabad megfeledkezni a negatívumokról sem. A legfőbb ezek közül, hogy egy sablont nem csak egy marketinges használhat fel, különösen ha ingyenes sablonról van szó. Ez számos egymáshoz sokban hasonlító „egyéni” webhelyet eredményezhet. A keresőmotorok ezt akár duplikált tartalomnak is nyilváníthatják, ami sokat ronthat az összes ilyen oldal rangsorolásán. Ha mindenképpen sablont szeretnél használni, akkor igyekezz annyira egyedivé tenni őket, amennyire csak lehetséges.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!