Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Márkaépítés

2019/04/10 - Máté Beatrix, marketing tanácsadó

Így használd a közösségi médiát márkaépítésre

A közhiedelemmel ellentétben a márkaépítés (vagyis a branding) nem csupán az óriáscégek kiváltsága. Nos, legalább is ma már nem az. A digitális forradalom,...
Chatbot marketing 2019

2019/04/09 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

Mi kell egy jó chatbot stratégiához 2019-ben?

A chatbotok manapság már nem számítanak újdonságnak, mi is évek óta foglalkozunk velük, legyen szó a teljesen automatizált változatról, vagy egyszerű, a weboldalon...
A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2019-ben

2019/04/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2019-ben

Összefoglaltuk, mely marketing trendekre kell figyelnie egy egészségügyi marketingesnek 2019-ben. 13, nem csak online marketing tanács, ami azonnal sikerhez vezet. 
Programozó, web fejlesztő állásajánlat! Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres online alkalmazások fejlesztéséhez programozó kollégát.

2019/04/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozó, web fejlesztő állásajánlat!   Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres frontend fejlesztőt....
Mik azok az Instagram robotok, és hogyan használd őket „szabályosan”

2019/04/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mik azok az Instagram robotok, és hogyan használd őket „szabályosan”?

Jeff Bullas, a világ talán legismertebb online marketing tanácsadójának cikkét hoztam el Nektek, melyben bemutatja, hogyan használhatod hatékonyan és szabályosan az Instabotokat.  
Divatmarketing

2019/04/05 -

A legújabb online trendek a divatmarketingben

2018-ban újabb rekordokat döntött a hazai e-kereskedelem és előrejelzések szerint további növekedés várható az online szektorban, így a ruházati termékek interneten...
Hogyan lett a Mátébalázs.hu a leglátogatottabb online marketing blog? Mutatjuk!

2019/04/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lett a Mátébalázs.hu a leglátogatottabb online marketing blog? Mutatjuk!

Minden titkunkat eláruljuk, elmondjuk, mi kell ahhoz, hogy bármely KKV elérje ezt a sikert, ezt a növekedést saját weboldalával. Példák, elemzés, gyakorlati...
 15 ok, amiért NEM érdemes WordPresst használni a honlapkészítés során

2019/04/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 ok, amiért NEM érdemes WordPresst használni

15 nyomós ellenérv, melynek elolvasása után biztosan te is lemondasz arról, hogy valaha WordPress alapú honlapot használj!
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
164 960
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Aldomain

Mi az az aldomain? Az aldomain (más néven altartomány, angolul subdomain) a...

Elfogadási arány

Mi is az az elfogadási arány?   Az elfogadási arány azon emailek aránya, amelyeket egy...

Előrejelzés

Mit is jelent az előrejelzés? Az előrejelzés egy előrejelzési időszak érékesítési...

Információs termék

Egy információs termék valamilyen médián keresztül kommunikált információt jelent. Ezek a...

Házi lista

Mi is az a házi lista?   A házi lista az az email lista, amelyet minden vállalat saját...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.