Keresés

Menü

A reszponzív hirdetés, azaz a Responsive Ad jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Reszponzív hirdetés


A reszponzív hirdetések automatikusan módosítják saját méretüket, megjelenésüket és
formátumokat, hogy a lehető leghatékonyabban kitöltsék a rendelkezésükre álló hirdetőfelületet. Egy
reszponzív hirdetés például az egyik oldalon reklámcsíkként (banner) jelenik meg, míg egy másikon
dinamikus szövegként.

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!