Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

SEO trendek a 2019-es karácsonyi ünnepekre

2018/10/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO trendek a 2019-es karácsonyi ünnepekre

Lassan itt van 2018 Karácsonya, egy jó keresőoptimalizáló számára már befejeződtek az ünnepi előkészületek téli ünnepi időszakra, nem fizet hirdetésekért feleslegesen, az organikus találatok hozzák vevői nagy részét. Ha te nem így vagy...
Érzelmi alapú online marketing

2018/10/21 -

Érzelem-alapú marketing - a leghatékonyabb út a vásárlóhoz

Statisztikák, kiváló minőség, alacsony árak, kedvező ajánlatok – ezek mind olyan dolgok, amelyek segíthetnek ugyan eladni egy terméket vagy szolgáltatást, de...
Internetes biztonság

2018/10/18 - Máté Beatrix

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat...
Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

2018/10/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak...
Kulcsfontosságú számadatok a digitális marketing világából

2018/10/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kulcsfontosságú számadatok a digitális marketing világából

20 pontban összeszedtük a világból a legfontosabb témakörökben megjelent publikációk eredményeit, melyek egyértelműen megmutatják, mit, hogyan csinálj....
Milyen marketingtrendekre számíthatunk 2019-ben?

2018/10/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen marketingtrendekre számíthatunk 2019-ben?

13 érthető, alkalmazható, gyakorlatias tanács marketingeseknek, cégtulajdonosoknak 2019 marketing trendjeiről, melyekre érdemes lesz odafigyelni, és amelyeket érdemes lesz alkalmazni. Nemzetközi trendek,...

2018/10/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egyszerűen a Google Cégem használatáról kis- és középvállalkozásoknak

Érthetően mondjuk el Neked, hogyan használd a Google térképen, a Google keresésben egyaránt megjelenő Google Cégem fiókodat. Hogyan legyél jobb a versenytársaidnál. Mi ez...
technológia az oktatásban

2018/10/08 - Máté Beatrix

Nem csak hasznos a digitális technológia az oktatásban, hanem szükséges is

A technológia kétségtelenül hétköznapi életünk „szerves” részévé vált. A munkaügyek ellenőrzése a vonaton, a közösségi platformok...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

HTML

MI az a HTML, mire jó, magyarázat és leírás     A HTML angol mozaikszó, jelentése...

Automata válaszküldő

Az automata válaszküldők olyan email szoftverek, amelyek automatikusan válaszolnak bizonyos...

Dinamikus újracélzás

Egy weboldalt már korábban meglátogató felhasználók számára megjelenő reklámok, amelyek...

Forgalomcsere

Online forgalomcsere   Az online forgalom cseréje, amelyben a két fél ellátogat egymás...

Intelligens árképzés

Ez a kifejezés a Google politikáinak 2006-os módosításához kapcsolódik, ami az AdWords...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.