Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Honlapkészítés 2023 – a legfontosabb webfejlesztési trendek

2023/03/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

Honlapkészítés 2023 – a legfontosabb webfejlesztési trendek

Ha már egy ideje meg van a honlapod, érdemes elgondolkozni a cseréjén, frissítésén. Az emberek 3-4 évente cserélnek autót, 2 évente telefont, de egy cégvezetőnek sokszor egy...
Keresési szándék a SEO-ban: Mire kell figyelni?

2023/03/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Tartalom a kulcsszavak helyett: Hogyan alakítja át a keresési szándék célzása a SEO-t

Mi az a keresési szándék? Mire kell figyelni SEO beállításaid során, hogy a találati lista élére kerülhess? A keresőoptimalizálás egyre nehezebbé válik,...
google büntetés

2023/03/01 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google szerint ennyi időbe telik felépülni egy algoritmikus büntetésből

Egy nemrégiben megtartott Google SEO Office Hours beszélgetés során arról kérdezték John Muellert (a Google egyik munkatársát), hogy mennyi időbe telik felépülni egy, a Google...
Tartalommarketing: A legjobb 11 tipp

2023/02/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A 11 legjobb tipp a nagyszerű tartalom írásához

Vannak bizonyos elemek, amelyekkel minden jó webhely rendelkezik: könnyen követhető navigáció, gyönyörű esztétikus kialakítás, jó webszerkezet, mobilnézet és végül...
a mesterséges intelligenciával készített tartalmak

2023/02/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A mesterséges intelligencia szerepe a tartalomkészítésben

A mesterséges intelligencia (MI) manapság több ízben is segíti a tartalomkészítők munkáját. Az egyszerűbb mesterséges intelligenciával működő eszközök...
Negatív SEO az egészégséügyben: Hogyan tegyél ellene?

2023/02/20 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Egészségügyi negatív SEO: Hogyan védheted meg weboldalad?

A negatív SEO valódi fenyegetést jelent minden weboldal számára, de különösen káros lehet az egészségügyi ágazat vállalkozásai számára.  Ha...
2002-óta foglalkozom keresőoptimalizálással, napi szinten kísérletezek, fejlesztek. 2023-ra a következő SEO trendekre kell figyelj, látogatott honlapot kívánsz

2023/02/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezekre a 2023-as SEO trendekre kell odafigyelned az év során

Amikor 2002-ben elkezdtem a keresőoptimalizálással foglalkozni, ha ellovastál egy leírást arról, mit szeret a Google, pillanatokon belül a találati lista elejére jutottál. Sőt, ott is...
Fogászati közösségi média marketing: 4 tipp a kitűnésért

2023/02/13 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

4 ötlet, amellyel a fogászati közösségi médiát a következő szintre emelheted

Itt az ideje, hogy többet hozz ki fogászati közösségi médiádból. Íme, hogyan. A sikeres fogászati marketinghez szükség van arra, hogy ott találkozz pácienseiddel, ahol...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!