notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a tartalom a király! Hogyan legyen megosztható tartalmad? Segítünk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > 5 alapvető tipp tartalommarketinghez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 alapvető tipp tartalommarketinghez


2014/05/03
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a tartalom a király! Hogyan legyen megosztható tartalmad? Cikkünkből kiderül!
 
 
 
5 alapvető tipp tartalommarketinghez
 
A közösségi média még mindig az egyik legfontosabb eleme napjaink online marketingjének, azonban nem árt lépést tartani az újdonságokkal sem. Már a keresőoptimalizálás során is mindig azt tanítottam diákjaimnak: a tartalom a király. Ezt egyre többen átveszik, használják élvezik, ezért az  online marketing területén új eszköz, vagy módszer került elő, a neve tartalommarketing
 
Az interneten két kulcsfontosságú dologgal tudsz nagy látogatottságot szerezni oldaladnak: kitűnő és egyedi tartalmakkal, valamint a közösségi hálózatokat felhasználva azok terjesztésével. Ezek miatt kaphatsz nagyobb figyelmet, ami a bevételszerzéshez vezet. Sokan meglepődtek azonban a Facebook 2014 áprilisi nagy változásán, amikor is nem csak az elérés csökkent, hanem az algoritmus szűrni kezdte a SPAM-nek vélt tartalmat. Mit tart spam-nek a Facebook? A gyakori ismétlődést, ismételgetést biztosan. Amit ez ellen tehetsz, amit a Facebook és kezdetektől a Google is akart: gyárts rengeteg, minőségi tartalmat, melyet folyamatosan megoszthatsz rajongóid előtt. 
 
Ha már megismerkedtél a tartalommarketing fogalmával, érdemes tisztában lenni, hogy hogyan is csináld azt. Lehet, hogy nem is vagy tisztában minden lehetőségével, ezért érdemes megnézned következő öt tippünket, amivel növelheted presztízsedet az online térben.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 1.: Blogolás, cikkírás

Ha még nincs blogod, vagy van, de igazából nem nagyon foglalkozol vele, ideje ezen változtatni. Nem csak SEO szempontból fontos egy blog, de segítségével nagyobb figyelmet kaphatsz, egyedi tartalmakat tehetsz közzé, közvetlen kapcsolatot ápolhatsz a közönségeddel, és látogatókat küldhetsz róla weboldaladra is. Nem veszíthetsz vele semmit. Nem kell egyedül saját blogodra hagyatkoznod, kereshetsz más, témába vágó blogot is, ahova írhatsz guest posztokat is, ezzel az ő blogját is segíted, és a sajátodat is egyszerre, hiszen nő a potenciális látogatók száma azzal, hogy saját nevedben írsz más felületre.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 2.: E-Könyvek

Pihengetünk?
Ne félj, egy E-könyvnek nem kell 100 oldalas novellának lennie, de remek eszköz arra, hogy valami különlegeset nyújts látogatóidnak, és megfelelő alkalom arra is, hogy weboldaladra regisztrálókat, hírlevél feliratkozókat szerezz. Elég 10-20 oldal is, azonban érdemes a külalakra is időt szánni, amire esetleg egy designert is felkérhetsz. És hogy miről írj? Az csak rajtad múlik, de érdemes megcsillogtatni szaktudásodat. Blogbejegyzéseidből is írhatod a könyvet, így szinte folyamatosan adhatsz ki újabb és újabbakat.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 3.: Videók

Tudtad, hogy egy videó a legmegnyerőbb módja, hogy kommunikálj a célközönségeddel? Egy felmérés szerint egy 1 perces videó felér 1,8 milliárd szóval, mert a videó sokkal könnyebben befogadhatóbb és emészthetőbb, mint egy szöveges bejegyzés (talán ezért tévéznek többen a világon, mint olvasnak). A leíró, magyarázó jellegű videók általában a legsikeresebbek. Az ilyenek elkészítésekor gondolj a célközönségre, és arra, hogy vajon nekik mi kellhet, miben tudsz nekik segíteni. Gondolj egy problémára, amire te nyújtod a megoldást! 
 

Tartalommarketing eszközök, No. 4.: Infógrafikák

Az infógrafikák is nagyon mennek mostanában. Semmi másra nincs szükséged, mint adatok és számok vizualizálására. Ezek mindig jól néznek ki, és szép köntösben mutatják be a sokszor száraznak minősülő adathalmazokat. Kutatásaid során mindig pontos adatokat használj, mert lehet, hogy egy-egy olvasód utánanéz, és kellemetlen helyzetbe hozhat vele. 
 

Tartalommarketing eszközök, No. 5.: Használj Prezit

És itt most a prezi alatt nem csak egy PowerPoint előadást értünk, hanem a magyar Prezit. Ugyanúgy diavetítést tarthatsz vele, azonban lenyűgözően kreatív módon. Lehet, hogy több időt vesz igénybe egy-egy diasor elkészítése, azonban a végeredmény nem hagy kívánnivalót maga után. Szöveget, képet vagy videót ugyan illeszthetsz egy prezibe, de egyedülállóan kreatív módon, így semmiképp se hagyd ki.
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva!

 

 
Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Online marketing SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 141

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
430 838
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Blog

Mi az a blog? A blog egy internetes napló, vagy újság, ami...

Jövedelemforrás

A jövedelemforrás minden olyan tevékenység, amely jövedelem...

Kémprogram

Mi az a kémprogram? A kémprogram (vagy kémszoftver, angolul...

Befejezett lehetőségek

Mit is jelent a befejezett lehetőségek kifejezés?   A befejezett lehetőségek a sikeres...

Adatkezelés

Mi az az adatkezelés? Az adatkezelés az adatok begyűjtésének,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.