Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Hogyan jött létre a Facebook? Mi is az a Facebook? Mi az a Like?

Marketing Professzorok

Facebook


Mi is az a Facebook?

 

A legismertebb közösségi oldal, amelyen a felhasználók ismerőseikkel tarthatják a kapcsolatot. Minden felhasználó egy profillal rendelkezik, ahol bejegyzéseket, képeket, videókat, linkeket tehet közzé. Személyi profil mellett Facebook oldal létrehozására is van lehetőség, így cégként, szervezetként, közösségként is regisztrálhatunk, melyeket a felhasználók követhetnek.

 

A Facebook kezdete

Egyik alapítója Mark Zuckerberg, aki 2004-ben hozta létre az oldalt egy iskolai projekt keretei közt. A kezdetben

 

Hogyan jött létre a Facebook?

 
Thefacebook néven futó oldal az iskola tanára és tanulói közti kommunikációt hívatott segíteni. Az oldal kitört saját keretei közül, és mára a világ legnagyobb közösségi oldalává vált, a tavalyi évben felhasználóinak száma átlépte az egymilliárdot, és ezen kívül a tőzsdére is belépett.
 

Mi az a Like?

A Like mint olyan, mára kifejezéssé vált, bizonyos nyelvekbe szinte be is épült. A Facebook legismertebb funkciója egyben egyik védjegyévé is vált. A Like gomb megnyomásával fejezhetjük, ha tetszik valamilyen bejegyzés. Ezen kívül a rajongói oldalakat is like-olni kell követésükhöz.
 

A Facebook oldalak működése

Mára a legfontosabb közösségi média marketing színtérré a Facebook rajongói oldalai váltak. A különböző cégek itt szokták megosztani legújabb termékeiket, szolgáltatásaikat, amikre követőik reagálhatnak like-olással, kommenteléssel, ami visszajelzés az oldalak számára. A Facebook Insights bevezetésével a kommunikáció sikeressége is mérhető, és fejleszthető. Ezzel az alkalmazással az oldalak meg tudják vizsgálni látogatottságuk adatait, rajongóik szokásait, így hatékonyabbá téve működésüket.
 
címkék: Facebook
Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

2018-11-13

A Google hírek megvalósítja azt, amit a Facebook célul tűzött ki, majd elvetette: összegyűjti a számodra releváns, friss híreket a világ összes újságából. Ha weblapot üzemeltetsz, melyen hírek is vannak, érdemes lenne bekerülnöd ide. De hogyan?   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!