Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mit jelent, és mit tartalmaz maga a hírlevél, azaz a newsgroup? Mi a definíciója, és mit kell róla tudnod? Olvasd el magyarázatát és leírását a szakszótárból!

Marketing Professzorok

Hírlevél


A hírlevél egy tájékoztató, ismeretterjesztő célú levél, amelyet egy e-mail lista feliratkozói számára szokás kiküldeni. Lényegében egy rendszeresen újra és újra megjelenő publikáció, amely híreket és/vagy bejelentéseket tartalmaz egy bizonyos témakörrel kapcsolatosan. Léteznek nyomtatott és digitális, emailek formájában terjesztett hírlevelek is.
 

Egy hírlevél legújabb száma publikálható egy webhelyen való megjelenítéssel, és a feliratkozók emailben történő értesítésével, amely egy linket is tartalmaz az új számhoz. Ez lehetővé teszi azt is, hogy az olvasók egyetlen helyen tekinthessék meg a korábbi számok archívumát.
 

Egy hírlevelet indító internetes marketinggel foglalkozó személy céljai:


Rendszeres kapcsolattartás a feliratkozókkal.
Remek tartalmakat biztosítani, amelyeket az olvasók értékesnek tekintenek, ezzel szakértői pozícióba helyezve magát egy adott témakörön belül.


A feliratkozók értesítése új, értékes termékekről, amelyeket saját maga gyártott. Amennyiben a termékek egy másik gyártótól származnak, úgy partnerként is értékesítheti azokat, és ezzel közvetítői díjra tehet szert.
Engedélyt adhat másoknak, hogy hirdetéseket helyezzenek el hírlevelében egy bizonyos összeg fejében.
 

címkék:

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!