SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

Így kereshetsz könnyen pénzt a YouTube segítségével!

2017/01/31 - Lukács Kornélia - marketing asszisztens

Így kereshetsz pénzt a YouTube-bal

Aki egy kis üzleti érzékkel rendelkezik, az szinte bármiből képes pénz csinálni. Van, aki csak leül egy kamera elé, feltölti az így elkészült videót a YouTube-ra és már ezzel rengeteg pénzt keresett. Tényleg ilyen egyszerű lenne pénz...
10 keresési tipp a Google-ben, amelyet eddig nem ismertél – de innentől minden nap használni fogsz!

2016/12/05 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

10 keresési tipp a Google-ben, amelyet eddig nem ismertél – de innentől minden nap használni fogsz!

Az internet elterjedésének köszönhetően ma már minden kérdésedre választ találhatsz virtuálisan. Bár a Google algoritmusa már-már ijesztően profi, az információdömping még mindig néha zavarba ejthet – hiszen bár minden kérdésedre...
A keresőoptimalizálás magas szintje – a találati lista teljes feltöltése a Te tartalmaiddal

2016/11/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A keresőoptimalizálás magas szintje – a találati lista teljes feltöltése a Te tartalmaiddal

Egy weboldal keresőoptimalizáltsága nem fejeződik be csak az úgynevezett OFF SITE SEO vagy akár az ON SITE SEO teljes sikerénél. Egy részletes keresőptimalizálási stratégiában gondolkodva, azonban teljesen ki is irthatjuk a konkurenciát a Google...
Legjobb SEO trükkök

2016/10/29 - Varga Zsanett - Marketing asszisztens

SEO trükkök 2016-ban

Ha szeretnéd, hogy még jobb helyen legyen weboldalad a Google keresőjében, akkor ezeket a SEO trükköket vesd be.
Bejövő hivatkozások szerzése

2016/07/05 - Borbély Brigitta

Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 2.rész

A backlinkek, vagyis a bejövő hivatkozások minden igazán sikeres SEO kampány alapjai, a következő néhány tanács pedig segítségül szolgál a sikeres technika elsajátításához. – 2.rész
Bejövő hivatkozások szerzése

2016/07/05 - Borbély Brigitta

Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 1.rész

A backlinkek, vagyis a bejövő hivatkozások minden igazán sikeres SEO kampány alapjai, a következő néhány tanács pedig segítségül szolgál a sikeres technika elsajátításához. – 1.rész
Hogy mi a közös a SEO-ban és a mobil platformon való elérhetőségben? Sokkal több, mint gondolnád. A keresőoptimalizálás ma nem lehet tökéletesen eredményes mobil verziós weboldal nélkül!

2015/01/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan hat ki a mobil elérhetőség a keresőoptimalizálásra?

Hogy mi a közös a SEO-ban és a mobil platformon való elérhetőségben? Sokkal több, mint gondolnád. A keresőoptimalizálás ma nem lehet tökéletesen eredményes mobil verziós weboldal nélkül!  Elmondjuk, miért!Í  
A Google megállíthatatlanul változtatja titkos algoritmusait – néha akár kétszer is egy hónapban. A keresőoptimalizálási ismereteidnek is változna kell vele, mi ezért olvasunk, tesztelünk  és kutatunk minden nap. Eredményeinkből egy rövid összefoglaló cik

2015/01/14 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás trendek, tanácsok a 2015-ös évre

A Google megállíthatatlanul változtatja titkos algoritmusait – néha akár kétszer is egy hónapban. A keresőoptimalizálási ismereteidnek is változnia kell vele, mi ezért olvasunk, tesztelünk  és kutatunk minden nap. Eredményeinkből...
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
64 289
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

E-mail lista

Egy internetes marketinggel foglalkozó szakember e-mail listája olyan személyeket tartalmaz, akik...

Cikkgyűjtő oldal

Egy olyan oldal, amelyen külön kategóriákba sorolt és rendezett cikkek kerülnek...

Permalink

A permalink egy bizonyos blogbejegyzésre vagy fórumtémára mutató...

Dupla opt-in

Amikor valaki megadja a szükséges adatait egy webhely feliratkozási oldalán, azzal feliratkozik...

Kifejezésegyezés

Ez az egyezési beállítás pontosabb, mint az általános egyezés, de nem olyan pontos, mint a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.