SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

Hogyan lehet weboldalam az első a Google találati listáján? Mit kell tennem ezért, és miben segíthet a keresőmarketing vagy a SEO? Melyek azok az újdonságok, melyek 2018-ban megváltoztatják a keresőoptimalizálás és az online marketing alapjait? Mutatjuk!

2018/04/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

8 SEO trend, amit lehetetlen lesz figyelmen kívül hagyni 2018-ban

Hogyan lehet weboldalam az első a Google találati listáján? Mit kell tennem ezért, és miben segíthet a keresőmarketing vagy a SEO? Melyek azok az újdonságok, melyek 2018-ban megváltoztatják a keresőoptimalizálás és az online marketing alapjait?...
Keresőoptimalizálás a YouTubera, avagy hogyan SEO-zd videóidat

2018/04/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás a YouTubera, avagy hogyan SEO-zd videóidat

A Youtube keresőoptimalizálás egyre fontosabbá válik a videók elterjedésével. Mit kell megtenned azért, hogy többen nézzék meg videódat a Youtubeon? A videó megosztó SEO stratégiájának felépítésén túl beszéljünk még a helyes kulcsszó választásról is!
Mikortól láthatók a SEO eredményei?

2018/03/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mikortól láthatók a SEO eredményei?

A keresőoptimalizálással kapcsolatban gyakran felmerül a kérdés, hogy mégis mikortól lesz ennek látható eredménye; mikortól várható, hogy az ember első legyen a találatok között, stb. Egyáltalán mit várhatunk el a SEO-tól? Mennyibe kerül a jó SEO?  
A linkmarketing alapjai. Hogyan szerezzek bejövő linket a keresőoptimalizálás miatt weboldalamra?

2018/03/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen hivatkozások tetszenek a Google-nak?

Milyen linkek felelnek meg a keresőóriás szabályzatának? A linkmarketing alapjai. Hogyan szerezzek bejövő linket a keresőoptimalizálás miatt weboldalamra? Melyek az erősebb hatású, melyek a spam jellegű linkek?
Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

2018/03/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

Mi az a long tail SEO és hogyan használjuk? Hogyan növeli drasztikusan egy jó keresőoptimalizálási technika a bevételeidet? Gyakorlati példákon mutatjuk be!   
Vajon ha növekszik a keresőkből weboldalam látogatottsága, több lesz a vevőm, a konverzióm is? Sokan úgy gondolják, a keresőoptimalizálás nem hoz direkt konverzió növekedést, pedig ha ezeket a tippeket betartod, biztos több vendég lesz hotelednek, több k

2018/02/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A konverziós arány optimalizálás és a keresőoptimalizálás elválaszthatatlan kapcsolata

Vajon ha növekszik a keresőkből weboldalam látogatottsága, több lesz a vevőm, a konverzióm is? Sokan úgy gondolják, a keresőoptimalizálás nem hoz direkt konverzió növekedést, pedig ha ezeket a tippeket betartod, biztosan több vendég lesz...
Keresőoptimalizálás 2018 egyik legfontosabb SEO trendje, a hangalapú keresés

2018/02/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás 2018 egyik legfontosabb SEO trendje, a hangalapú keresés

Mint azt már remélhetőleg nagyon jól tudod, az okostelefonokról indított keresések száma átlépte az asztali számítógépes lekérdezésekét.  Hivatalosan is a mobileszközök korát éljük. Az elmúlt évek során egyre több digitális...
Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

2018/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

A Google 2017 novemberétől hosszabb kivonatokat vesz át weboldaladról, így a meta desciption mérete is növekedhet? Mit jelent ez a SEO szempontjából és mennyire érdemes növelni a meta leírás hosszát? 
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
110 637
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Eszköztár

Az eszköztárak általában vízszintes vagy függőleges sávban elhelyezett ikonokból állnak....

Befektetésarányos megtérülés

Számos cég egyik legfontosabb statisztikája: megmutatja, hogy a hirdetéseid profitot...

Tartalomfüggő hirdetés

A tartalomfüggő hirdetés a PPC hirdetések egyik fajtája, első sorban...

Vásárlói jelzés

Mi is az a vásárlói jelzés? A vásárlói...

Partnerhálózat

Egy olyan online hirdetési együttműködési rendszer, amely...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.